Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Neste gang er dikteren med. Håper han går til finalen! Elsker diktene hans, de er så fine. I tillegg er han flink til å fremføre dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Neste gang er dikteren med. Håper han går til finalen! Elsker diktene hans, de er så fine. I tillegg er han flink til å fremføre dem.

Gleder meg til neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd han med stigen ikke gikk videre. Men helt greit at dansegruppen med downs ikke gikk videre. De var veldig søte og hadde øvd masse, men i finalen blir dette ikke talent nok..

 

Kai synger veldig spesielt, men om det er fint tror jeg er smak og behag. Jeg følte også at hun sang litt falsk.

 

 



Anonymous poster hash: 5ee01...c73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HerreGUD for et klesplagg Kloppen har på seg nå :skratte: 

Kjedelige folk idag syns jeg..eneste jeg holder en knapp på er den dansegruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGUD for et klesplagg Kloppen har på seg nå :skratte: 

Kjedelige folk idag syns jeg..eneste jeg holder en knapp på er den dansegruppa. 

Hva er så gale med det da?

Anonymkode: 546a0...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Alt kler den smukke. Solveig Kloppen er enda penere i virkeligheten. Har sett henne mange ganger i butikken.

For et rørende dikt av den gamle poeten, men fikk ikke helt tak i begynnelsen. De skulle blitt lagt ut på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt alle tre stemmene mine på Magne. Så utrolig nydelige diktene hans er, han må bare til finalen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Synast det er artigt at ein 87 år gammal mann som leser dikt har komt så langt, men ikkje overraskande eller ufortjent! 👍🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...