Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Alle som ikke ser hvor genialt det de gjorde er. Verden ER faktisk mer enn bare stua hjemme liksom..

Da er det kanskje ikke vi som er rare...

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var skuffende. Kort og greit.

Og jeg må legge til, man har ulik smak, men det var merkelig vinner i mine øyne blant alle de andre talentene.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det kanskje ikke vi som er rare...

Anonymkode: 44439...f19

Tja, sikkert de samme som tilter hver jul over skomakergata... Jeg syns vi er utrolig bortskjemt som lar slike filleting bli så utrolig store! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd :) Odin er ganske dyktig, Patrick har jo allerede fått en karriere så han trengte ikke å vinne mens Odin trengte det :)

Anonymkode: 44439...f19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sikkert de samme som tilter hver jul over skomakergata... Jeg syns vi er utrolig bortskjemt som lar slike filleting bli så utrolig store! 

Du asså...

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velfortjent seier til 12 år gamle Odin!

Sikkert mange jenter som har utviklet en liten crush i han nå :)

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg føler :ler: Litt blanding. Men jeg veit jo at Patrick klarer å få noe ut av seg på egenhånd enn det f.eks Odin hadde klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg føler :ler: Litt blanding. Men jeg veit jo at Patrick klarer å få noe ut av seg på egenhånd enn det f.eks Odin hadde klart. 

Han har vell fått skryt av flere store amerikanske stjerner så han klarer seg fint :) 

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vell fått skryt av flere store amerikanske stjerner så han klarer seg fint :) 

Anonymkode: 44439...f19

Ja, pluss gullplate så det tror jeg også. Derfor er jeg ikke så skuffa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som ikke ser hvor genialt det de gjorde er. Verden ER faktisk mer enn bare stua hjemme liksom..

De trenger ikke skremme barn som sitter å se på, og venninna mi xD For det går utover meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suleman er den mest elendige dommeren norske talenter har hatt. Han har ikke peiling på noe annet enn dans. Og så uprofesjonelt det av ham å himle med øynene når Carina danset. Greit nok at han ikke likte henne, men jeg tror hvis en tynn dame hadde gjort det samme, hadde han ikke oppført seg så ufattelig barnslig.

Og hva er det med å være så partisk? Uansett hvem som står der oppe, og uansett om de er elendige til å danse, så stemmer han på dansere uansett. Det har ikke skjedd en gang at han IKKE stemmer på noen som danser. 

Få tak i en annen, bedre dommer til neste år!

Anonymkode: 7929a...2f1

En slank jente hadde danset bedre enn det der

Anonymkode: f58d6...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å lage så mye oppstyr av det innslaget? Snakk om storm i et vannglass. Så utrolig typisk norsk å skal klage på dette. Er det mulig??? Det var ikke i nærheten av å være et ekte nyhetsinnslag, og jeg tenkte ikke tanken på at det var det heller.

Flaut.

Anonymkode: 871c7...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...