Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye festlig der ja! Artig med hun som ble helt hysterisk fordi hun trodde hun hadde kjøpt et produkt som hadde leveringstid på et helt år, og så viste det seg at hun hadde forvekslet leveringsinfo med utløpsdatoen på produktet :fnise:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck, ble kasta ut før jeg rakk å melde meg ut! :P

Jf. Tråden med den "advarselen" om hva som skjer om du gjør narr av andre.

Hold meg oppdatert!

Anonymous poster hash: b6b66...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck, ble kasta ut før jeg rakk å melde meg ut! :P

Jf. Tråden med den "advarselen" om hva som skjer om du gjør narr av andre.

Hold meg oppdatert!

Såpass ja!

Det gikk kjapt! Har insane lyst til å kommentere selv, men den drittadminen kaster jo ut alle som ikke er enig med henne! Men denne syntes jeg var for drøy av ho! Jeg har printscreen av posten.

Anonymous poster hash: e2fff...dd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass ja!

Det gikk kjapt! Har insane lyst til å kommentere selv, men den drittadminen kaster jo ut alle som ikke er enig med henne! Men denne syntes jeg var for drøy av ho! Jeg har printscreen av posten.

Det er jo ikke en gruppe, men et regime!

Blir helt sjokkert.

Bra du tok screenshot! Tenker du å melde fra til Facebook?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke en gruppe, men et regime!

Blir helt sjokkert.

Bra du tok screenshot! Tenker du å melde fra til Facebook?

Sitter å lurer på det. Men hvordan gjør man det uten at admin i gruppa får vite det? Raporterer man posten er det vel admin som får raporten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på det. Men hvordan gjør man det uten at admin i gruppa får vite det? Raporterer man posten er det vel admin som får raporten?

Du kan rapportere gruppa og legge ved bilde, tenker jeg. Da tror jeg det går til Facebook.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan rapportere gruppa og legge ved bilde, tenker jeg. Da tror jeg det går til Facebook.

Får gjøre et forsøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Herregud, admin burde vært kastet ut av gruppa. Hun kan fint sitte der og oppfordre folk til å sende pm til folk hun ikke liker, og hun kan fint henge ut folk, men advarsler mot ting som er helseskadelig - nei det tåler hun IKKE.

Jeg prøvde å rapportere tråden (for uthenging), men da var tråden plutselig slettet. Men nå er det jo hundrevis av brukere som har fått navnet. Håper inderlig det er rett bruker de hakker på, i det minste,og ikke en tilfeldig stakkar med samme navn...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, admin burde vært kastet ut av gruppa. Hun kan fint sitte der og oppfordre folk til å sende pm til folk hun ikke liker, og hun kan fint henge ut folk, men advarsler mot ting som er helseskadelig - nei det tåler hun IKKE.

Jeg prøvde å rapportere tråden (for uthenging), men da var tråden plutselig slettet. Men nå er det jo hundrevis av brukere som har fått navnet. Håper inderlig det er rett bruker de hakker på, i det minste,og ikke en tilfeldig stakkar med samme navn...

Håper hele gruppa blir stengt, det der er jo helt drøyt.

Skulle rapportert selv, men jeg er blokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred! Nå begynner ADMIM å gå for langt! Greit nok at råtne epler henger ut enkeltpersoner utafor den gruppa, men det er jo virkelig ikke stort bedre å henge ut uthengeren med fullt navn!

Så vidt jeg vet er hun som lagde den ebay-gruppa en voksen dame, som burde vite bedre enn at man bekjemper mobbing med mobbing :kjefte:

Jeg har nesten lyst til å rapportere hele gruppa :kjefte:

Endret av fruBeist
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred! Nå begynner ADMIM å gå for langt! Greit nok at råtne epler henger ut enkeltpersoner utafor den gruppa, men det er jo virkelig ikke stort bedre å henge ut uthengeren med fullt navn!

Så vidt jeg vet er hun som lagde den ebay-gruppa en voksen dame, som burde vite bedre enn at man bekjemper mobbing med mobbing :kjefte:

Jeg har nesten lyst til å rapportere hele gruppa :kjefte:

Rapporterte gruppa selv, hvis flere gjør det, kanskje de tar en gjennomgang i det minste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte hun en melding etter jeg ble kasta ut om at hun var utrolig barnslig som ikke taklet kritikk og at hun burde skjerpe seg. Kom bare med tåpelige svar tilbake, selvfølgelig. Hun er fjern i hodet.

Anonymous poster hash: 3d8d9...ded
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporterte gruppa selv, hvis flere gjør det, kanskje de tar en gjennomgang i det minste.

Hvilken av "valgmulighetene" trykket du på når du rapporterte gruppa? Denne gangen gikk admin for langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Kan dere oppdatere oss uten Facebook/tilgang til gruppen om hva som skjer nå?

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av "valgmulighetene" trykket du på når du rapporterte gruppa? Denne gangen gikk admin for langt.

Jeg sendte melding til fb gjennom hjelpesenteret.

Men ved siden av headeren skal det være mulig å velge "rapporter gruppe".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart på det henge-ut-innlegget på en kritisk måte, og så at jeg ble nevnt i svar, fikk noen "likes" og hele pakka, men så ble jeg opptatt i 2 minutter før jeg fikk sjekka, og da jeg kom tilbake var hele greia sletta. Ikke at det overrasker meg (pluss at jeg synes det er positivt at hovedinnlegget ble fjerna) men administratoren i den gruppa tåler virkelig ikke kritikk og er hard på slettinga. Å legge ut fullt navn på dama, er en så seriøs feilvurdering fra en admin i en gruppe med 30000 medlemmer, at jeg begynner å lure på hva hun tenker med. En ting er nå hun som ble hengt ut, men admin burde i tillegg tåle prinsipielle spørsmål om praksisen sin ved regelbrudd, når hun legger ut noe sånt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...