Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var det mandag igjen. Og E startet uka med øyekatarr. Synes så synd på henne. Håper det går fort over. 

Når det gjelder helga, så fikk jeg ikke tatt igjen noe søvn. Fordi etter å ha sovet gjennom natta hver dag i nesten 2 uker, ble det en våken natt igår. På morsdagen av alle dager. Og eneste hun ville var å ligge oppå meg. Jaja.. da fikk pappa sove mer enn mamma. Jaja.. 

Selvom vi var trøtte igår, så dro vi til Sverige for å handle. Det skulle vi aldri gjort fordi det var litt dårlig stemning i bilen dit men E var superblid. Hun fikk velge hvilke ballonger vi skulle kjøpe og når vi var innom godtebutikken, hadde hun sååå store øyne. Hun skulle ta på alt. Jeg fant en kjærlighet på pinne til henne og den falt i smak. Også ble det litt smågodt til meg :)

Ha en fin mandag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, øyekatarr. :( Er hun plaget med kløe eller irritasjon, siden du skriver at du syns synd på henne? S ble smittet med øyekatarr da vi var på legevakta for noe annet (great), men det virket heldigvis ikke som om hun merket noe til det selv...

Klarer du å kjøpe LITT smågodt i Sverige altså? Eller betyr "litt" i denne sammenhengen én kilo og ikke tre? :fnise: 

Typisk at mannen får sove mer på morsdag - da skylder han deg en neste helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag føles denne arbeidsdagen veldig lang. Fortsatt litt over 1 time igjen! Synes heller ikke at jeg har gjort noe fornuftig idag. 

Men en god nyhet da: vi fikk full lønn for februar! :nordvesta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, juliane skrev:

Æsj, øyekatarr. :( Er hun plaget med kløe eller irritasjon, siden du skriver at du syns synd på henne? S ble smittet med øyekatarr da vi var på legevakta for noe annet (great), men det virket heldigvis ikke som om hun merket noe til det selv...

Klarer du å kjøpe LITT smågodt i Sverige altså? Eller betyr "litt" i denne sammenhengen én kilo og ikke tre? :fnise: 

Typisk at mannen får sove mer på morsdag - da skylder han deg en neste helg! 

Jeg synes mest synd på henne fordi det ser ut som hun har et blått øye. Hun er litt rød under det ene øyet og. Hun virker ikke plaget av det men øyet var klistret igjen idag morges. Vi har heldigvis øyedråper og salve liggende hjemme fra forrige runde.

Husker hvor mange kilo med smågodt det ble men siden vi handlet sjokolade og potetgull i tillegg så det ble det ikke like mye som det pleier. Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2017 den 22.55, SPOCA skrev:

Huff da, god bedring til E! Det minner meg om at jeg har 2-årsgave til henne liggende her. :)

Takk! Idag virket det som om det var nesten borte. Så da tar vi en dag til med øyedråper for å være på den sikre siden.

Så hyggelig! Vi får finne en dag til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SPOCA skrev:

Lykke til! Hvordan gikk det? :) 

Jeg tror det gikk bra! Jeg følte at jeg fikk gitt et godt inntrykk av meg selv. De sa at jeg hadde relevant erfaring. Og jeg var den siste de skulle intervjue. De hadde intervjuet flere hele uka men jeg glemte å spørre hvor mange. De spurte om fravær og der var jeg ærlig og sa at det hadde vært en del siden datteren begynte i barnehagen og det hadde de forståelse for. Halvveis inn i intervjuet, spurte de om vi kunne snakke engelsk. Jeg ble litt satt ut av det men tror jeg svarte bra på engelsk og. Selvom jeg må innrømme at jeg snakker mindre og mindre engelsk nå. De nevnte også litt om lønn men var ikke 100% sikre på om de sa riktig men uansett så er det bedre enn jeg har nå. Til slutt spurte de om de kunne ringe referansene mine og faktisk så gjorde de det med en gang etter at jeg hadde gått. De fikk jeg vite fordi en kollega av meg, er en av referansene mine. Hun ringte meg etterpå og sa at hvis jeg ikke fikk den jobben så ville hun bli overrasket. Så nå er det bare å krysse fingerne! 

14 timer siden, Nori skrev:

Håper intervjuet gikk bra! 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Nori skrev:

Ja, det virker jo veldig lovende. Er det samme type jobb som den du har nå? 

Det er nesten samme bransje men helt forskjellig arbeidsoppgaver. 

Ulempen er dessverre at sommeren er den mest hektiske perioden så da kan man ikke regne med å få noe sommerferie. Der jeg jobber nå, er det omvendt. Men men.. en fordel er jo å kunne reise på billig turer når som helst ellers i året.

Jeg håper litt på tilbakemelding idag men nei.. de sa at de ikke kom til å gi svar før vinterferien. Om 1,5 uker. Lenge til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobbtilbud! Hun sendte mail igår ettermiddag og jeg så det ikke før nå. Hun skrev at hun hadde lyst til å tilby meg jobben der og da, spesielt etter å ha ringt referansene mine. Litt satt ut her så jeg måtte vekke M og fortelle det. 

De vil ha svar innen mandag og når jeg kan begynne. Så da må jeg snakke med sjefen om det. 

Nå kommer jeg til å gå rundt å smile hele helgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...