Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

det virker som om sjefen din er helt handlingslammet. Vet ikke hvilken vei han skal snu seg. Skjønner jo at bedriften hans er i en krevende situasjon, men det virker jo ikke akkurat som han tar tak i ting for å gjøre det bedre heller. Håper det ordner seg med ny jobb fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Nori, det virker som om han er helt perpleks og ikke aner hva han skal gjøre for å redde bedriften, så da stikker han hodet i sanden og venter til det er for sent. Det er jo egentlig skikkelig synd på ham, men det er jo ikke noe du kan gjøre for å hjelpe. (Eller, det vil jeg jo si at du allerede har gjort ved å få lavere lønn i månedsvis!) Det viktige er jo at du redder deg selv og din økonomi, så jeg krysser fingrene for at du får denne jobben! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld fikk jeg beskjed om at stillingen var blitt besatt. De hadde løst det internt. Det var synd! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, SPOCA skrev:

Hvordan går det med deg? :kose: 

Bortsett fra at jeg ligger på gjesterommet og synes synd på meg selv som har fått omgangssyke så går det greit. Håper virkelig at jeg ikke smitter E og M. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MissStiles skrev:

Bortsett fra at jeg ligger på gjesterommet og synes synd på meg selv som har fått omgangssyke så går det greit. Håper virkelig at jeg ikke smitter E og M. 

Huff da, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, juliane skrev:

Stakkar deg, håper du er bedre i dag? Og at resten av familien har sluppet unna?

Jeg er bedre idag. Heldigvis. Men slapp. Bodde så og si på badet igår. Skal få skrubbet doen før M og E kommer hjem. 

Jeg bodde på gjesterommet igår så jeg håper at M og E slipper unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag våknet jeg med skikkelig tett nese og litt hes så det blir jo gøy å dra på jobb idag. Heldigvis bare 2 dager igjen til helg!

Skøytebane utenfor døra idag. Hadde jeg ikke hatt brodder, så hadde jeg vurdert å bli hjemme. Flere som sklei nedover bakken til barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det mandag igjen! Formen har vært veldig opp og ned i helga. På lørdag var jeg alene med E og det gikk overraskende greit. Men jeg var glad når kl ble 19:30 og det var tid for legging. Tror jeg sovnet selv 2 timer senere. Hehe.. like greit det siden hun startet morgenen kl 4:50. 

Igår var vi ute og akte. DNT hadde sånn "kom deg ut dagen" arrangement overalt. Så da dro vi og møtte familien til M. E fikk ake sammen fetteren og kusina si. Hun lo og smilte så mye! Pluss at M bygde en liten snømann og det synes hun vist var veldig gøy.

På fredag fikk jeg også sendt et par søknader. Blir mer og mer klar for å forlate den bedriften. Når til og med en kollega sa til meg i forrige uke, at jeg har vært veldig mye borte. Jeg ble litt satt ut av kommentaren hennes. Selvom jeg er klar over det men alle sier jo at sånn er det når man har barnehagebarn så blir man selv mye syk. Så jeg håper virkelig at den rette jobben dukker opp i februar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en unødvendig kommentar fra kollegaen din! Dessverre er det jo sånn at man har litt mer fravær når man har små barn, både pga sykt barn og også fordi man selv blir smittet og syk... Det kan sikkert være irriterende hvis det blir mer jobb på de andre, men sånn er det jo bare. Og helt ærlig, man blir jo ikke inspirert til å stå på på jobb mens man egentlig er syk, når man ikke får full lønn engang... Krysser fingrene for de nye søknadene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike kommentarer skal man holde seg for god for. Skjønner du har lyst til å komme deg vekk. Og det er som  @juliane skriver, situasjonen på jobb motiverer ikke akkurat til å yte noe ekstra.

Håper søknadene gir uttelling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! Dagen startet med å bruke 2 timer til jobb pga togtrøbbel. Ikke det jeg trengte idag. Da skulle jeg heller gjerne blitt hjemme og jobbet. Men jeg har siste vakt idag :angry:

Jeg føler at jeg går gått rundt som en trøtt zombie denne uka. E har nemlig vært så snill og våknet kl 4:30 HVER DAG denne uka. I helga håper jeg virkelig at hun sover til kl 6 som hun vanligvis gjør. Fordi det kan jeg akseptere men halv 5 det er FOR TIDLIG!! Jeg trenger å sove! 

Vi har ingen store planer i helga. Kanskje dra på harrytur til sverige og fylle på med mat i fryseren vår. Og kjøpe litt drikke og snacks til E sin 2 års dag om 2 uker. Hjelp, hvor blir tiden av? 2 ÅR? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...