Gå til innhold

Modern Family

Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk!!! :strix: Det er drømmen, ikkesant, å eie egen enebolig med nok plass til alle, store soverom til alle ungene og hage og garasje, og nå eier vi en!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Overtakelse om tre uker allerede, så nå må vi henge i og sortere og rydde og ordne for å klargjøre for salg her. Det gikk plutselig usannsynlig fort det her, men jeg er god på organisering, så det fikser vi. Og sååååå kan jeg drømme meg bort med møbler og interiør og innredning og dekor... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hus! Og så kjekt. Jeg er litt nysgjerrig. Har du badekar? Jeg vil ha badekar i huset mitt. Det er det eneste kravet samboer har. Og nok soverom selvfølgelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt sofa!!! :strix:

Det er jo salg på bohus nå, ut dagen i dag. Så jeg fant en i et blad i går, og dro med meg mannen på salg. Han er litt mer preget enn meg av at vi brukte fire mill i går. "Jammen, TRENGER vi virkelig NY sofa NÅ??" Njæææ, vi trenger jo ikke, vi MÅ jo ikke, men den er jo så fiiiiin, og jeg har så lyyyyst pååå! :sjenert: Ny stue må jo ha ny sofa!! Så da dro vi på salg da. Og han fant en som han syns var skikkelig fin, og god å sitte i, som han var fornøyd med.

Og det var akkurat den jeg fant i bladet i går :nigo:

Nyyyy sooooofa!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har badekar :jepp: Både her jeg bor nå og i det nye huset! :sol:

Jeg er sjalu  :frown:  :sur:  :cry3: Bare vent du, en dag står jeg utenfor og bare "HEI SÅ FINT BADEKAR DU HAR, TRAMPE!!!" også legger jeg meg i det. Neida, men jeg skal ha badekar. Det er det viktigste i hele verden. 

Og så kjekt med ny sofa! Jeg lurer litt på hvilken det er altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...