Gå til innhold

Modern Family

Trampe

Anbefalte innlegg

Oi så flink! Tutta her er absolutt ikke interessert i å rulle ta rygg til mage, ikke til siden en gang. Som oftest følger hun lekene med øynene, men gidder ikke vri på hodet når de er utenfor synsvidde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink han her! Her rulles det (ikke videre kontrollert, men svært konsekvent) fra mage til rygg. Tydelig at det er det hun prøver på pga mangelen på overrasket ansiktsuttrykk når hun har klart det. Men hun har definitivt ikke klart å nøste opp i bevegelsene som skal til for å rulle fra rygg til mage enda - til sin store frustrasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og lite rulling, jeg mistenker at sønnen min rett og slett er lat. Noe han definitivt IKKE har fra meg. *kremt*  :sjenert:

Prøver meg forresten på dagbok, hvis du skulle ha lyst til å følge med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal følge med, Nori :jepp:

Han rullet fra mage til rygg tidligere, men da la han bare hodet til siden og tippet over på grunn av tyngden. Det sluttet han med for noen uker siden. Dette var veldig bevisst, han jobbet og jobbet, kjeftet og klagde før han endelig greide å komme seg over. Og det ansiktsuttrykket da han fikk det til, han ble så fornøyd :ler:

Nå er det slutt på å bare la ham ligge på matta når jeg skal hente noe. Husker da storebror knakk den koden, det var ikke lenge før han rullet andre veien også, og da rullet han gjennom hele stua mens jeg løp foran med tepper så han ikke skulle slå nesa si :lol: Storebror var over tre måneder da han rullet, så lillebror er tidlig ute tror jeg. Han er en liten stabukk han her. Lurer på hvor han har det fra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulling er gøy! Her går det i rygg til mage, men absolutt ikke andre veien! Skjedde akkurat i passering til 6 måneder - noe lat hu frøkna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille her er ti uker og fire dager - eller to mnd, ei uke og fem dager alt etter hvordan man teller. Liten flinkis :hjerte:

Jeg lurer på om han også blir en sånn som er tidlig motorisk og sein med språket. Storebror snakket nesten ikke før han var halvannet år gammel, men da gikk han fra å si kun enkeltord som se, der, mamma, pappa og pusi (det var stort sett det han kunne si) til å snakke i setninger på et par uker. Noen unger går jo og samler ord uten å ta de i bruk. Fantastisk hvordan de små hodene funker, det må være så interessant å forske på slikt noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en flinking! husker ikke helt når M rulla, men fyfaen for noen slitsomme uker etterpå... han rulla rundt på magen, kom seg ikke tilbake = HYYYYLING. men plutselig gikk det over, og plutselig begynte han å krype. og nå reiser han seg opp etter ting... bebiiii kom tilbake :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, missdior, du har helt rett. Han har snudd seg 15 ganger bare i dag, og så blir han jo sliten av å ligge på mage, så da må jeg ile til og snu han igjen.

Må kjøpe trappegrind vi nå. Plutselig er han mobil. Det går så sykt fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til gyn i dag. Hvis alt ser ok ut, skal jeg sette inn hormonspiral. Jeg gruuuuer meg... Ikke så mye til selve innsettingen, det har jeg gjort før og det var ikke vondt. Men jeg gruer til spekulumet, for jeg har fortsatt vondt der jeg ble klippet, og tåler ikke å bli utvidet nedi der. Det kommer til å gjøre vondt! Og så tror jeg ikke alt er i orden heller. Noe kjennes annerledes ut.

Og så må jeg ha med lillebror. Baby hos gyn, det kan bli interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel :blomst:

Spiral på plass, og det var ikke vondt. Fikk tatt celleprøver i samme slengen, og alt ser helt fint ut oppi der. Fikk beskjed om å knipe og tøye, for jeg er sydd litt for trangt. Dermed kunne han se at jeg har vondt, og peke på hvor det er vondt. Men det kommer visst til å gå seg til.

Kjekt å ha det unnagjort. Er bare spent nå, på hvor lenge jeg kommer til å blø. Sist jeg satte inn spiral spottet jeg av og på i ni måneder. Var en smuuuule lei da ja... Fordelen er jo at når blødningen stopper blir det helt borte, mensen forsvinner og jeg slipper å tenke prevensjon de neste fem årene.

Håper bare han har klippet trådene skikkelig, så det ikke blir penis på grillspyd her :lol: Ei venninne hadde så lange tråder at mannen blødde fra to små hull... *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det ikke var så ille som fryktet. Jeg har litt noia for spiral og vil virkelig ikke ha det. Heldigvis har mannen her sagt seg villig til å snippe når tiden er moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å være redd for,Nori! Kjente det knapt. Jeg hater mensen, og mannen er skeptisk til snipping, så spiral funker fint.

Lille har vært sur i kveld. Mistenker at han rett og slett er sliten. Med en gang han legges ned strever han med å rulle, han ligger ikke i ro et minutt, og det er jo tungt å ligge på magen også. Han prøver å rulle over alt, ved puppen, på stellematta, i vippestolen...og blir svett og sliten av det. Han sov litt rundt 18, det bruker han å gjøre, så jeg tenkte at han kom til å klare seg til rundt 20. Klokka 1830 var han potte sur og ingenting funka, og ikke ville han ha mat heller, så jeg tok han med og badet. Det liker han, så da var han blid og fornøyd. Å få tørket skikkelig og få på pysj etterpå ble nesten en kamp, for han skulle bare rulle og ble sint når han ikke fikk lov. Han nektet å ta puppen etter badet også, bare hylte, og sloknet som et lys på skuldra mi etterpå. 1930 var han sovnet, han har aldri sovnet så tidlig før. Og han har da ikke spist siden 1730. Denne natta kan bli interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk nå mental pictures av penis som blir spiddet av tynne metalltråder... :fnise:

Se for deg sånn spiddet grillet smågris som snurrer rundt og rundt over åpen flamme :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå flink han er som ruller! Min jente rulla rundt da hun var 5 uker, men har ikke gjort det siden ;) Hun ruller andre veien da, hun blir ikke liggende på magen med mindre jeg holder henne fast :ler:

Spiral ja, det skal jeg prøve igjen etter hvert, men har fått cerazette nå for å se om jeg får bekkenløsning av hormonene som sist.

Hvordan gikk natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta gikk fantastisk bra! Han sov 1930 - 2330 - 0430 - 0700. Så la vi oss igjen 0830 og sov til 1030. Jeg er uthvilt!!! :hoppe: Men jeg drømte at jeg hadde en stor godtepose i skapet som jeg hadde glemt, og det har jeg jo ikke :sur:

Nå ligger han på teppet på gulvet og klaaaager. Ruller, er fornøyd med å komme seg rundt, men kjefter fordi han ikke kommer seg videre. Det er virkelig ikke lett å være liten. Kanskje jeg skal prøve vippestolen en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke spiralen i det hele tatt. Joda, jeg skal jo ikke kjenne at den er der, men jeg kjenner ikke at den er satt inn en gang. Ikke blør jeg, ikke kjenner jeg noen murringer eller noe. Hvis jeg ikke hadde sett at han satte den inn, kunne jeg trodd han hadde lurt meg :lol:

Håper bare jeg slipper all spottingen. Gyn mente at det er stor sjanse for at jeg slipper, så lenge jeg ammer. Så her er det bare å amme i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...