Gå til innhold

Mobber endt opp som narkoman.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Winza - du har ikke sagt eller gjort noe galt, denne anonyme brukeren er tydligvis bare ute etter å provosere deg :) Syntes du skal gjøre deg selv en tjeneste og overse han/henne.



Anonymous poster hash: e0550...0d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan var jeg verre? Bare å blokkere meg du, da slipper jeg å ha slike diskusjoner med deg framover :) Bare synd at jeg ikke vet hvilken bruker du er så jeg kan blokkere deg med..

Visst skal jeg det. For å unngå å virkelig komme med personangrep kan jeg bare si at du virker til å være en enkel person som bor i sin egen rosa boble hvor Winza alltid har rett og ikke evner å se ting fra andre sitt perspektiv. Du er rett og slett umulig å ha en diskusjon med.

 

Din holdning du har i dag vitner at du kommer til å oppdra en mobber.

Anonymous poster hash: 1d062...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Visst skal jeg det. For å unngå å virkelig komme med personangrep kan jeg bare si at du virker til å være en enkel person som bor i sin egen rosa boble hvor Winza alltid har rett og ikke evner å se ting fra andre sitt perspektiv. Du er rett og slett umulig å ha en diskusjon med.

 

Din holdning du har i dag vitner at du kommer til å oppdra en mobber.

Anonymous poster hash: 1d062...4d6

 

Fin beskrivelse på deg selv :) Det er helt umulig å ha en diskusjon med deg når du bare kommer med tåpelige påstander hele tiden, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Winza - du har ikke sagt eller gjort noe galt, denne anonyme brukeren er tydligvis bare ute etter å provosere deg :) Syntes du skal gjøre deg selv en tjeneste og overse han/henne.

Anonymous poster hash: e0550...0d4

 

Du har nok rett, jeg blir bare så lett rivd med i slike situasjoner /: Jeg må bli bedre på å skille ut de som bare vil provosere og de som er seriøse :) Så jeg lar han få siste ordet nå slik at de andre kan få fortsette å diskutere her uten all kranglingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Winza - du har ikke sagt eller gjort noe galt, denne anonyme brukeren er tydligvis bare ute etter å provosere deg :) Syntes du skal gjøre deg selv en tjeneste og overse han/henne.

Anonymous poster hash: e0550...0d4

 

Du synes ikke det nei? Det gjør meg kvalm at mange av mine mobbere har foreldre med slike holdninger hjemme. Det er der de lærer det. Jeg skal innrømme at jeg irriterer meg over brukeren og unngår egentlig å diskutere med ham.

Anonymous poster hash: 1d062...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Det tror jeg nok er ganske forskjellig du. Å bli aktivt slått/mobbet er nok på mange måter verre for mange og selv om det heller ikke er gøy å bli utestengt så finnes det verre ting enn å være utelukket for den "kule" gjengen. De som er med på å utestenge er heller ikke like ille i mine øyne de de ofte gjør det i frykt for selv å bli ofre for "hovedmobberen". Det er den som tar initiativ til og aktivt gjennomfører mobbing som har det største ansvaret.

Anonymous poster hash: 368b9...9ac

Det er dårlig gjort og feigt å ikke tørre å hjelpe og støtte andre for de er redd for å bli mobbet selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dårlig gjort og feigt å ikke tørre å hjelpe og støtte andre for de er redd for å bli mobbet selv.

 

Ja visst er det jo det, men som skrevet tidligere så er det flere alvorlighetsgrader av mobbing. Selv om det å delta passivt er både feigt og slemt det også, så er det likevel "hovedmobber" som har det største ansvaret. 

Anonymous poster hash: 368b9...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det som regel alltid er verst for familien og de nærmeste er helt klart innlysende. Men om du ikke synes det er fælt at noen ender opp som narkoman, uansett om de er tidligere mobbere, da skjønner jeg virkelig hvilken person du er. Og nei, jeg er ikke tidligere mobber, før noen skal komme med den .....

Anonymous poster hash: 39174...067

Om det hadde vært en som hadde ødelagt meg helt pga mobbing, så hadde jeg ikke blitt lei meg om vedkommende døde engang. Hadde ikke frydet meg heller. Bare reagert med fullstendig likegyldighet. Akkurat som en fremmed person jeg aldri hadde hørt om ble annonsert død.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

 

Ja visst er det jo det, men som skrevet tidligere så er det flere alvorlighetsgrader av mobbing. Selv om det å delta passivt er både feigt og slemt det også, så er det likevel "hovedmobber" som har det største ansvaret. 

Anonymous poster hash: 368b9...9ac

 

Ja skjønner det, men det er ofte flere hovedmobbere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig gjort og feigt å ikke tørre å hjelpe og støtte andre for de er redd for å bli mobbet selv.

Ja det er det jo. Men frykten deres er dessverre ganske reell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig at mennesker kommer i en slik situasjon, så å fryde seg er kanskje ikke det hyggeligste, men jeg forstår deg faktisk godt. 

 

Jeg gledet meg over at et menneske som gjorde meg virkelig vondt, ble utsatt for noe som var nesten like smertefullt som det han påførte meg. Kanskje det gjør meg til et dårlig menneske, men det er sannheten.

 

Hver gang noen gjør meg vondt, fantaserer jeg om at karma skal bite dem i rævva... og det skjer faktisk ganske ofte... til syvende og sist.

 

Vi kan ikke styre eller velge følelsene våre, men vi kan velge å holde dem for oss selv... Det er i hvert fall min strategi. Min skadefryd skjules dypt inni meg, og det må faktisk være lov. Jeg nekter å tro at det finnes noen der ute som IKKE har gledet seg over et annet menneskes ulykke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forferdelig at mennesker kommer i en slik situasjon, så å fryde seg er kanskje ikke det hyggeligste, men jeg forstår deg faktisk godt. 

 

Jeg gledet meg over at et menneske som gjorde meg virkelig vondt, ble utsatt for noe som var nesten like smertefullt som det han påførte meg. Kanskje det gjør meg til et dårlig menneske, men det er sannheten.

 

Hver gang noen gjør meg vondt, fantaserer jeg om at karma skal bite dem i rævva... og det skjer faktisk ganske ofte... til syvende og sist.

 

Vi kan ikke styre eller velge følelsene våre, men vi kan velge å holde dem for oss selv... Det er i hvert fall min strategi. Min skadefryd skjules dypt inni meg, og det må faktisk være lov. Jeg nekter å tro at det finnes noen der ute som IKKE har gledet seg over et annet menneskes ulykke.

 

Syntes ikke dette er spesielt slemt. Ofte handler det jo mer om at de skal oppleve at det kanskje ikke er så lett alltid, så får de kanskje litt mer respekt for folk som sliter i neste omgang. 

Anonymous poster hash: 368b9...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så?

wops, trykket på likeknappen i stedet for svar. skjønte ikke helt hvorfor du skrev det, egentlig. fælt at ts har blitt mobbet, men det er ingen som fortjener å ha det sånn. å være glad for at et menneske er narkoman er jo grusomt. på lik linje som at mobbing er grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wops, trykket på likeknappen i stedet for svar. skjønte ikke helt hvorfor du skrev det, egentlig. fælt at ts har blitt mobbet, men det er ingen som fortjener å ha det sånn. å være glad for at et menneske er narkoman er jo grusomt. på lik linje som at mobbing er grusomt.

Jeg forstår detimot ikke hvorfor ts skal måtte ha et behov for å være bedre enn mobberen. Hun er ikke noe dårligere heller. Og hennes tanker om skadefryd, skader jo ikke den narkomane noe mer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Du kjenner ikke meg så du kan ikke si om jeg har empati eller ikke, skjerpings!

Man er dum når man er liten og tenker ikke over hva man gjør, når man er i 40 åra så er man ikke samme person som man var når man var en snørrunge...

Husker ingen hva de gjorde og tenkte i 10-12års alderen eller?!? Eller er det bare meg som fungerte som et tenkende følende vesen i den alderen???

Vær snille å slutt å skylde på at "barn ikke vet hva de tenker og gjør". Jeg visste aldeles utmerket hva jeg gjorde og tenkte på den alderen. Jeg husker godt følsen av glede når jeg fikk besøk av venner. Hvor ille det føltes når noen sa noe sårende. Husker jeg gledet meg til jeg ble eldre og kunne bestemme over eget liv....få billappen osv.

Jeg var ett fullt ut eksisterende menneske med masse tanker og følser på den alderen. Og jeg var ikke spesiellt moden for alderen heller. Jeg mobbet aldri noen! Fordi jeg hadde lært at slikt gjør man ikke mot andre.

Barnehagealder blir noe annet....ingen unnskyldning når man har blitt 10-12år. Syntes Kate taklet det herlig. Er jo det de fremhever, de som har skrevet artikkelen også...du må være en av få som syntes det var barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Synes det er litt slemt og godte seg over andres problemer. 

 

Greit nok at du ikke heier på han og ønsker han et vellykket liv. Men kom igjen, litt sympati må man jo ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt slemt og godte seg over andres problemer.

Greit nok at du ikke heier på han og ønsker han et vellykket liv. Men kom igjen, litt sympati må man jo ha.

Hvorfor skal man bry seg om vedkommendes liv i det hele tatt? Det beste er å late som man ikke vet hvem det er. Oppføre seg som om det er en random person man ikke føler noe for. Hverken sympati eller hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor skal man bry seg om vedkommendes liv i det hele tatt? Det beste er å late som man ikke vet hvem det er. Oppføre seg som om det er en random person man ikke føler noe for. Hverken sympati eller hat.

Folk endrer seg da vettu, når man er voksen er man ikke den samme dumme personen som man var når man var liten :) Jeg er sikkert på at mine mobbere (Minus han som havna på barnehjem fordi han banka opp mora si) er helt andre modnere mennesker nå med sine egne liv, jeg ønsker dem ikke noe vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...