Gå til innhold

Mobber endt opp som narkoman.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det du sa til imperio var rett og slett bare stygt gjort! Du fortjener ikke en dritt av sympati når du oppfører deg slik...

Nei det syns jeg ikke var stygt. Jeg ble sont på hennes vegne fordi hun var snill mot noen som har voldtatt henne. Hun har vært god mot en voldtektsforbryter. Et ondt menneske. Ikke nok med det. Han utnytta henne for å få et bedre liv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Fatter ikke at folk kan godte seg over at noen er blitt narkoman. Dere som ikke har ruset dere selv vet ikke hvilket helvetes liv det er. Det er lett å ta overdose. 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk kan godte seg over at noen er blitt narkoman. Dere som ikke har ruset dere selv vet ikke hvilket helvetes liv det er. Det er lett å ta overdose.

Jeg har ikke tenkt å prøve slike rusmidler så... narkomabe har ikke vært det alltid. De startet i en ende..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to kollegaer som jeg ikke går så godt i lag med.

Begge har gjort forsøk på å sverte meg, og få sjefen til å mislike meg.

Så har de i tillegg ledd mye av meg, og sakt slemme ting.

Det morsomme opp i dette er at begge har problemer :)

Hun eldste har sykemeldt seg to ganger (problemer med armer, og knekt fot), mens hun på min alder er beryktet i hele bygda for fortiden sin (kranglinger og narkoman kjæreste osv).

Hun har nå fått prolaps i ryggen, som begrenser henne litt i jobben :)

Jeg innrømmer at jeg tenker karma opp i dette, og at jeg liker det.

I tillegg til å håpe at de begge forsvinner fra jobben min.

Kjenner ingen som kan å piske opp stemningen som disse to..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to kollegaer som jeg ikke går så godt i lag med.

Begge har gjort forsøk på å sverte meg, og få sjefen til å mislike meg.

Så har de i tillegg ledd mye av meg, og sakt slemme ting.

Det morsomme opp i dette er at begge har problemer :)

Hun eldste har sykemeldt seg to ganger (problemer med armer, og knekt fot), mens hun på min alder er beryktet i hele bygda for fortiden sin (kranglinger og narkoman kjæreste osv).

Hun har nå fått prolaps i ryggen, som begrenser henne litt i jobben :)

Jeg innrømmer at jeg tenker karma opp i dette, og at jeg liker det.

I tillegg til å håpe at de begge forsvinner fra jobben min.

Kjenner ingen som kan å piske opp stemningen som disse to..

Skjønner deg godt. Blir de langtidssykemeldte så slipper du å møte de på jobb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg har ikke tenkt å prøve slike rusmidler så... narkomabe har ikke vært det alltid. De startet i en ende..

Det er likevel ingenting å godte seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er likevel ingenting å godte seg over.

Det er heller ingenting å legge seg ned å grine over

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det er heller ingenting å legge seg ned å grine over

Folk har valgt selv å dope seg så kan ikke vente at andre skal gå rundt å synes synd på de, men skal faen meg ikke kose seg for at andre doper seg. Jeg har mistet en venn pga overdose, jo det var å grine over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har valgt selv å dope seg så kan ikke vente at andre skal gå rundt å synes synd på de, men skal faen meg ikke kose seg for at andre doper seg. Jeg har mistet en venn pga overdose, jo det var å grine over.

Det er noe annet når det er din venn. I dette tilfellet er det ikke snakkom ts venn. Da er det faktisk ikke noe å grine over. Er det en venn er det noe ganske annet. Da er man jo glad i personen. Du hadde ikke vært like trist om det var en fjern bekjent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det er noe annet når det er din venn. I dette tilfellet er det ikke snakkom ts venn. Da er det faktisk ikke noe å grine over. Er det en venn er det noe ganske annet. Da er man jo glad i personen. Du hadde ikke vært like trist om det var en fjern bekjent

Nei, men jeg ville aldri vært glad for det heller. Jeg vet godt hvordan narkomane har det, og jeg vet godt hvordan mobbeoffere har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det er noe annet når det er din venn. I dette tilfellet er det ikke snakkom ts venn. Da er det faktisk ikke noe å grine over. Er det en venn er det noe ganske annet. Da er man jo glad i personen. Du hadde ikke vært like trist om det var en fjern bekjent

Ser jeg en narkis som ligger på gata som jeg ikke kjenner så syns jeg det er trist :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg ville aldri vært glad for det heller. Jeg vet godt hvordan narkomane har det, og jeg vet godt hvordan mobbeoffere har det.

Jeg har ikke sagt man skal juble av glede jeg heller jeg bare sier man blir ikke trist om det er en person man ellers hadde gitt blanke i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg en narkis som ligger på gata som jeg ikke kjenner så syns jeg det er trist :(

Selv om han hadde vært fæl mot deg før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Nei, jeg synes dette blir for ekstremt til å godte seg over, egentlig. Det er vel  få som lever et så forferdelig liv som en del narkomane. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2015 den 22.35, Gjest Jacklost skrev:

Ser jeg en narkis som ligger på gata som jeg ikke kjenner så syns jeg det er trist :(

Jeg har vel blitt så vant til å se det, at jeg ikke tenker over det, men det er vel ikke akkurat et liv jeg hadde unnet noen, for å si det rett ut.  

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2015 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Noen mobbere trenger aldeles ikke å slite fra før av. Noen er bare født som empatiløse drittsekker.

 

Anonymous poster hash: 1d062...4d6

Selvfølgelig stemmer ikke det. Man er ikke ond fra fødselen av.

Anonymkode: 1c674...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo helt sykt å lese, fy faen. Dere som godter dere over at noen har blitt NARKOMAN fordi h*n har vært slem, dere er jo minst like ille som denne "mobberen". Det er et helt forferdelig liv å måtte leve som narkoman, og her kommer dere som har det så fint nå i dag, men fortsatt er bitter over noe som skjedde for 14 år siden. Nei fytti, skam dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosatoast skrev:

Dette er jo helt sykt å lese, fy faen. Dere som godter dere over at noen har blitt NARKOMAN fordi h*n har vært slem, dere er jo minst like ille som denne "mobberen". Det er et helt forferdelig liv å måtte leve som narkoman, og her kommer dere som har det så fint nå i dag, men fortsatt er bitter over noe som skjedde for 14 år siden. Nei fytti, skam dere.

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.7.2015 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Er det slemt å fryde seg over at en som mobbet meg på ungdomsskolen har endt opp med å bli narkoman. Kan ikke noe for det, er glad for det.

 


Anonymous poster hash: 6631d...4c4

 

Ja det er slemt!

Kan garantere deg at det er en grunn til at mobberne mobber!

Og det er som regel en jævlig fæl oppvekst, for dem selv..

Anonymkode: 8f925...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...