Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

29 og 57.

Anonymkode: dea2c...95d

Så herlig

Anonymkode: 1ec17...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (På 19.2.2017 den 23.24):

Jeg har hatt sex med en gammel mann på 40.

Anonymkode: cd547...0c1

Yes en skikkelig oldis 🤣

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var i ungdomstiden så passet jeg kattene til det lesbiske naboparet. Det var tiden når sextelefon bransjen virkelig blomstret. Jeg var mye hos naboen fordi jeg kunne se hva jeg ville på kabeltv. Titt og ofte ringte jeg sextelefonen og hørte på "kåte" kvinner som snakket om alt en kåt ungdomsgutt ville høre. Det var jo grisedyrt å ringe sextelefonen så naboene må jo ha fått en gastronomisk regning når de kom hjem fra ferie. Hørte aldri noe mer om det.... Pikken var rett og slett sår av all runkingen til sextelefonen. Kan ikke fatte hvordan jeg kom unna med å påføre noen en så stor telefonregning.....

Anonymkode: efc31...f00

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Så herlig

Anonymkode: 1ec17...83b

Jepp !   Jeg hadde et elskerinne/kk-forhold til ei på 68 når jeg var33, Når det gjelder bare sex, er alder underordnet så lenge kjemien er der.  Såfremt at begge er voksne selvfølgelig.

Anonymkode: ea366...78d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

29 og 57.

Anonymkode: dea2c...95d

Det er som å beskrive meg selv, bortsett fra at min er en fantasi. Pirrende å se for seg det kan bli en realitet, begge er single. Men det forblir ganske sikkert en fantasi. 

Anonymkode: dea57...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender innimellom jeg får seksuell tenning når jeg går gjennom grønnsaksavdelingen i matbutikken, særlig om jeg blir stående for lenge og vurdere hva jeg skal ha. Agurker, auberginer og squash har en penis-lignende form som lett får meg kåt. Da jeg var i 20-årene brukte jeg ofte slike grønnsaker som et lettvint «sex-leketøy» og presset dem inn i baken. Å se kjempestore epler og squash gjør nesten vondt i rumpa, så mye minner vekker de.

D875C8A8-9DEF-4875-B0FA-AFE6FBEEE425.jpeg

Anonymkode: 6bf44...1c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble knulla sønder og sammen av tatovøren min 😵 han er godt kjent og vært en del på tv. 

Anonymkode: dd381...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ble knulla sønder og sammen av tatovøren min 😵 han er godt kjent og vært en del på tv. 

Skulle du tatovere deg på et intimt sted da det skjedde? 

Anonymkode: 5a300...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle du tatovere deg på et intimt sted da det skjedde? 

Anonymkode: 5a300...dbe

Nei han tatoverte meg på ribbeina 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sex med en ukjent sykepleier mens en annen sykepleier så på. Jeg var pasient. Vi traff hverandre flere ganger etterpå men vi alle latet som ingenting. 

Anonymkode: efc31...f00

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 15.12):

Det hender innimellom jeg får seksuell tenning når jeg går gjennom grønnsaksavdelingen i matbutikken, særlig om jeg blir stående for lenge og vurdere hva jeg skal ha. Agurker, auberginer og squash har en penis-lignende form som lett får meg kåt. Da jeg var i 20-årene brukte jeg ofte slike grønnsaker som et lettvint «sex-leketøy» og presset dem inn i baken. Å se kjempestore epler og squash gjør nesten vondt i rumpa, så mye minner vekker de.

D875C8A8-9DEF-4875-B0FA-AFE6FBEEE425.jpeg

Anonymkode: 6bf44...1c7

Epler? 😳

Anonymkode: d67ae...8a4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2015 den 19.55):

Men det kan likevel ha påvirket deg ubevisst ifht preferanser, kinks, etc. Vanlige reaksjoner er å gjenoppleve det gjennom seskualiteten, feks tenne på å bli voldtatt, eller tenne på å sitte  på fanget og være et slags barn, eller som også er vanlig - aseskuell adferd. Du er heldig hvis du slapp unna dette uten varige men.
Anonymous poster hash: 146f7...0ed

Kan du utdype dette mer? Jeg opplever selv å ha veldig forstyrret tenningsmønster. Tenner bare på å bli passet på og stelt med som et lite barn. Kan det ha sammenheng med overgrep tidlig i livet?

Anonymkode: aee90...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg drømmer om å bli dominert, kastet på sengen å bli pult av en med en stor kuk. Å bli begjært ...Istedenfor lever jeg med en mann uten sexlyst og med liten penis. Er svært svært ulykkelig.

Anonymkode: 4dedc...55e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg drømmer om å bli dominert, kastet på sengen å bli pult av en med en stor kuk. Å bli begjært ...Istedenfor lever jeg med en mann uten sexlyst og med liten penis. Er svært svært ulykkelig.

Du kan alltids gjøre det slutt. Hvorfor klage og sutre over noe det finnes en løsning på? Det har jeg aldri skjønt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rant skrev (3 minutter siden):

Du kan alltids gjøre det slutt. Hvorfor klage og sutre over noe det finnes en løsning på? Det har jeg aldri skjønt. 

Nei det er ikke så enkelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det er ikke så enkelt 

Det er enkelt! Om du er økonomisk avhengig av ham så jobb for bli selvstendig - han vil nok mye heller være sammen med noen som er lykkelig med ham enn ulykkelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...