Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobbet som vikar i en barnehage, så begynte styreren å vise interesse for meg og vi begynte å møtes en gang i blant i barnehagen etter jobb og ha sex, noen ganger sa hun at hun ville ha et veiledningsmøte med meg på kontoret og vi hadde sex der, i arbeidstiden. Hun var konstant kåt virket det som og en gang sugde hun meg på pauserommet mens både barn og vokse surret rundt utenfor og noen kunne ha åpnet døren når som helst, holdt en pute foran så det så bare ut som hun vilte hue i fanget mitt. Jeg var 21 år og hun var vel rundt 30.

Etter 2-4 måneder mistet hun interessen virket det som og til slutt kuttet vi ut sexen " i fornuftens navn" Fikk seinere fast jobb der, hun fikk seg type som hun bor og har barn sammen med nå. Tenker på det en gang i blant at vi utnyttet vel hverandre lit der, hun trengte sexen og vise at hun var sjef å kunne kommandere meg til sex når hun ville og jeg trengte jobben og nøt sexen.

Anonymkode: 290a4...206

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ei venninne på overnatting, vekte meg med å suge meg som hun visste var måten jeg elsket å bli vekt på, jeg kjørte henne hjem etter "frokost". På vei hjem igjen ringte exn, vi måtte møtes å skrive under noen papirer ( nylig gått fra hverandre etter flere år sammen) og vi hadde da sex så klart, lå nakne i senga i flere timer å bare koste os med hverandre, hun hadde gått fra meg pga en annen mann og det luktet annen mann av henne, hun fortalte etter hvert at de hadde hatt sex før han dro på jobb, jeg sa ikke noe om hva jeg hadde gjort før hun kom til meg 😉 senere på kvelden traff jeg ei jeg hadde hatt litt kontakt med de siste ukene og vi hadde sex den kvelden, vi er nå samboere og har to barn sammen, kommer aldri til å fortelle henne at hun var nr 3 den dagen og at når hun sugde meg var det rester av xn på pikken min...

Anonymkode: 290a4...206

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har en aldri så liten crush på en bekjent mann som er betraktelig eldre enn meg. Har samboer og barn så det blir aldri noe, men blir helt skjelven, flau og nervøs når jeg ser han. Og ikke minst sommerfugler i magen, noe jeg ikke har hatt på mange år. 

Dette virker gjensidig også for han oppfører seg like klønete, nervøs og flau. Kommer aldri til å gjøre noe ut av det for det går sikkert over. Forhåpentligvis. 

Anonymkode: 5cc08...20c

Bare vent til «rette» situasjon oppstår, da vil det skje👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med (anonym) onlyfans under studietiden for å tjene litt ekstra penger, først ganske uskyldig med bare teasing og slikt, men begynte etterhvert å peile meg inn på ulike fetisjer. Femdom, tentakkeldildoer, cosplay, alt mulig rart. Ble ganske fort populær og tjente gode penger, så jeg fortsatte, men lot som at jeg var fattig student ettersom ingen visste hva jeg drev med. Nå er jeg ferdig med studiene og er online sexarbeider på fulltid, og stortrives med å finne på nye syke påfunn å filme, utforske nye fetisjer, griseprate med mannfolk og lage custom content. 
 

Jeg forteller folk at jeg frilanser innen feltet jeg er utdannet og har laget meg en fake vanilje-jobb. Ingen som mistenker noe, da jeg for andre fremstår som en stille, introvert og veldig ordentlig person. Faktisk har jeg blitt beskrevet som en grå mus... De skulle bare visst. 😂

Anonymkode: 98bcd...f5d

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er leder på min arbeidsplass, voksen kvinne. Fantaserer om å ha sex med yngre, digge ekstrahjelper på jobb. 

Anonymkode: ad2b8...f5f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, queenbii said:

Jeg 15, han 40

Er du norsk?

Anonymkode: 68c1c...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut at mamma hadde liggi med en bestekameraten min hun veit ikke at jeg veit men etter jeg fortalt ham rolig at jeg må kutte ut vennskapet fordi dette blir for rart for meg  sa ikke noe mer enn det han skjønte hva jeg skulle fram til.

Han var 19 da og har ikke pratet med ham på 15 år  mamma har ikke peiling på at jeg vet om det.

Hun har til og med spurt etter han (diskre der mamma) hvordan det går med han osv osv, jeg sier vet ikke vi prater ikke lengre.

Hun har fortsatt ingen anelse om at jeg vet om det og han har holdt seg jævlig langt unna, enda jeg ikke kunne brydd meg mindre vil bare ikke ha ett vennskap til ham under disse omstendighetene.

Og nei mamma var ikke utro eller noe hun var skilt så vil hun ha seg en yngre kar okei kjør på, men ikke en jeg så på som en bror altså det blir for weird.

 

Anonymkode: 4300e...c85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xn min ble sammen med en type mens vi fremdeles bodde sammen, Vi holdt et ca ok vennskap pga felles barn osv men det sviket mot meg og barna våres var vanskelig å komme over. Men jeg visste noe om den nye mannen som ville ha ødelagt hele forholdet deres og når de skulle gifte seg var det så fristende å fortelle det, men jeg hadde lovet å ikke si noe pluss at  jeg hadde ikke fått det noe bedre av å ødelegge for henne. Så hva er den store hemmelighetene spør du? Han lå med søstera til min x, de hadde en one night stand noen dager før xn min og han møttes og den første perioden xn og han var sammen holdt han på med begge to før han bestemte seg, han skrøt av dette på en fest et års tid etterpå og flere på festen har fortalt meg dette. Har ofte lyst til å dødlegge for henne, la hu føle litt av hva jeg har følt, la henne angre på at hun forlot familien sin for en slask som ikke brydde seg , la henne sitte der alene med to barn ( ja jeg fikk  full omsorg og ble alene med to barn etter at hun dro og de har nå og to barn sammen), men jeg er ikke slik.

Anonymkode: 290a4...206

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye småsprøtt da jeg var ung, men trekant med to jenter da jeg var 21 år på tur til syden er vel en av de drøyeste tingene fra den perioden. Ikke at trekant er en stor greie, men fant ut noen dager etter at jentene var 15 år gamle og på tur med familiene sine. Brukte resten av ferien på å gjemme meg siden de bodde på samme hotell 😂 Skal sies at de presenterte seg som 17 og jeg ikke hadde noen grunn til å tvile på det, hadde jo sett at de drakk vin til maten sammen med familiene sine. 

I voksen alder må det være hvordan jeg møtte hun jeg bor med nå. Vi var samboere på hver vår kant med relativt etablerte familier da vi møttes. Etter et års tid med regelmessig sex ble vi sammen. Men et par av møtene var drøye, feks at jeg sto parkert rett i nærheten av der hun bodde for å gå inn i det mannen rundet hjørnet. Hun hadde stått i døra og sagt hadet til ham og lukket ikke døra engang, siden jeg gikk inn mindre enn 30 sekunder etter han dro. 

Hadde han fri eller noe, møttes vi på jobben hennes og hadde sex på kontoret. En gang mens han ventet utenfor for å hente henne. 

Men vi elsker litt frekk sex, så har noen trekanter nå og da.. Siste trekanten vi hadde var med en gift kvinne, så det er vel heller ikke noe man kan si til noen. 

Anonymkode: 95b71...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2016 den 23.10):

Har et forhold til en kompis som har samboer. Vi har sex så ofte vi kan 3-6 ganger i uken. Jeg kjenner dama hannes.

Anonymkode: f89c3...8c9

Hvordan har dere tid til det? Samboer og jeg har knapt tid til å ha sex 3-6 ganger i uken på tross av at vi bor sammen, ergo ingen reisevei. 😳

Anonymkode: e711d...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 14.41):

Jeg var på telttur for mange år siden, sammen med en kompis. Hadde nettopp fått lappen. Vi traff et par jenter som ble med i teltet. Vi klinte, hun ene og jeg stakk inn i innerteltet og så kom klærne av. Jeg ga henne munnsex da hun sa: "Jeg er bare 14 år". Det betydde bråstopp. Vi kuttet tvert, sa god natt og neste morgen kjørte vi videre. Heldigvis gikk det ikke lenger enn dette, men hendelsen gjør meg fortsatt stresset.

Anonymkode: bb8a7...0be

Skjedde meg også for mange år siden, jeg var på besøk hos noen i familien da hun kom på besøk, hun overnatta og jeg slikka henne, 

Anonymkode: 90e9e...4c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg fant ut at mamma hadde liggi med en bestekameraten min hun veit ikke at jeg veit men etter jeg fortalt ham rolig at jeg må kutte ut vennskapet fordi dette blir for rart for meg  sa ikke noe mer enn det han skjønte hva jeg skulle fram til.

Han var 19 da og har ikke pratet med ham på 15 år  mamma har ikke peiling på at jeg vet om det.

Hun har til og med spurt etter han (diskre der mamma) hvordan det går med han osv osv, jeg sier vet ikke vi prater ikke lengre.

Hun har fortsatt ingen anelse om at jeg vet om det og han har holdt seg jævlig langt unna, enda jeg ikke kunne brydd meg mindre vil bare ikke ha ett vennskap til ham under disse omstendighetene.

Og nei mamma var ikke utro eller noe hun var skilt så vil hun ha seg en yngre kar okei kjør på, men ikke en jeg så på som en bror altså det blir for weird.

 

Anonymkode: 4300e...c85

Kan du fortelle hvordan du fant det ut ?    Hadde fyllesex med mora til en kompis da jeg var 24, dog ikke bestekompisen.  Er bare SÅ glad det aldri kom ut.

Anonymkode: ea366...78d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du fortelle hvordan du fant det ut ?    Hadde fyllesex med mora til en kompis da jeg var 24, dog ikke bestekompisen.  Er bare SÅ glad det aldri kom ut.

Anonymkode: ea366...78d

Jeg måtte hente noe hos mamma og la merke til skoene hans hjemme hos mamma, pluss jakka slengt på sofaen som hadde en liten rift i på ermet som han fikk under en annen annledning.

Skulle egentlig være utenombys den helga men ei vennninne kjørte meg hjem så jeg fikk henta noe.

Jeg bare sneik meg rolig ut så eller hørte heldigvis ingenting, tror jeg hadde slengt ham ut av huset da tror jeg.

Jeg konfronterte ham senere rolig som jeg sa og jeg kjente ham bare for godt og han viste at hadde han ljuget til meg så hadde jeg skjønt det.



 

Anonymkode: 4300e...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 15.22):

Jeg er leder på min arbeidsplass, voksen kvinne. Fantaserer om å ha sex med yngre, digge ekstrahjelper på jobb. 

Anonymkode: ad2b8...f5f

Jenter eller gutter ?   Jeg sikler også på unghingster  😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min. Hun er minst 25 år eldre enn meg, snart 60, god og rund, men hun har et utrolig fint smil og hun er så hyggelig og sjarmerende. Rar greie, men jeg er seksuelt tiltrukket av henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med svigermor 3 ganger. Tipper den slår det meste, og er ikke noe jeg er stolt av🙈

Anonymkode: 23c69...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hatt sex med svigermor 3 ganger. Tipper den slår det meste, og er ikke noe jeg er stolt av🙈

Anonymkode: 23c69...db9

Spørs om ikke dattera også kan finne på noen seksuelle sprell da? Som mor så datter 😉

Anonymkode: e9d61...4fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt sex med svigermor 3 ganger. Tipper den slår det meste, og er ikke noe jeg er stolt av🙈

Anonymkode: 23c69...db9

Vet om en annen som også hadde det. Og etter de ble skilt, er ex-svigermora hans elskerinne.  

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet om en annen som også hadde det. Og etter de ble skilt, er ex-svigermora hans elskerinne.  

Anonymkode: ea366...78d

P gud, det går da ikke an! Som dyr!! Huff……

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngere brukte jeg å finne eldre menn på 40-60 år på omegle/chatroulette for å la de se meg fingre meg selv til de kom.

Anonymkode: 2a2b6...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...