Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.7.2015 den 22.44):

Dette var en av de beste KG-tråene som har vært. Dessverre stengte den så derfor er det på tide å ta den opp igjen! :danse:

 

Del deres flaueste, mest ubehagelige opplevelser som dere aldri ville fortalt utenom her inne. 

 

Mitt bidrag: 

 

For noen år siden da jeg bodde hjemme, lå jeg ved siden av kjæresten i sengen. Vi tullet og lo veldig mye. Så mye at jeg fikk problemer med å kontrollere lukkemuskelen.. det endte med at jeg tisset på meg.. mye.. , og uheldigvis hadde jeg ikke på meg bukse, så det sprutet OVERALT. Det satte en demper på stemningen for å si det sånn.. Madrassen viste seg likevel å bli det største problemet.. vi bar den ned på verandaen og tenkte at vi kunne kaste litt vann og såpe på den så ville lukten gå bort. Neste morgen luktet det enda verre og vi fant ikke på noe bedre å si til familien enn at vi sølte brus på madrassen.. uansett endte den i bosset og hele greien ble veldig pinlig for jeg skjønte jo at de andre åpenbart ikke trodde på at det var brus som hadde laget den lukten  :glare:

 

Anonymous poster hash: 59219...a98

 


Anonymous poster hash: 59219...a98

 

 

Ingen vet at jeg har vært utro mot mannen i noen måneder med en som var ett par år eldre enn meg og han har familie. Hadde den beste sexen.
 

Nå har jeg kontakt med en som bor langt vekke,men ønsker å ha en i nærheten som er eldre enn meg. 
 

k34

Anonymkode: e1423...fd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg sexter og har regelmessig nærhet (ikke sex) med min manns beste venn…

Anonymkode: fd6ac...c18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 22.59):

Skaffet meg katt da korona herjet som verst og nå angrer jeg. Vil være fri til å reise når jeg vil, ikke bundet av et dyr.

Anonymkode: 0253a...85d

Fuck deg !

Anonymkode: fa7a4...4a4

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vell 19 når jeg var på en liten hjemmefest med 3 nære venninner, fyren en venninna hold på med og kompisen, samt et kjærestepar. Klinte med mine 3 venninner. Klinte med og runket fyren til venninna og ble fingret og slikket av kompisen. Har snakket om denne festen med disse 3 venninnene, men ikke nevnt det for noen andre. At jeg rotet med fyren til venninna har jeg aldri nevnt. 

I samme alder ente jeg og en eldre, gift venninne opp på samme hotellrom med to karer etter en fuktig kveld. Lå med hver vår fyr mer eller mindre i samme seng. Har fortalt en redigert versjon av denne historien.

Anonymkode: 4cba6...7dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til dating har jeg vell en øvre aldersgrense på typ 10 år eldre enn meg, men er tiltrukket av en del om menn jeg møter som gjerne er 20 år eldre. Treffer jeg en slik eldre mann jeg synes er kjekk og sjarmerende tar jeg en titt på hender og ser etter giftering, spisser ørene når det er hint om sivilstatus, og har noen ubudene dagdrømmer. Er en godt gift mann som passer denne beskrivelsen hvor jeg har studiepraksis nå. Det påvirker meg heldigvis lite. Men har våknet et par morgener med noen bilder i hode etter nattens drømmer som jeg helst ville likt å slippe å ha når jeg skal inn på kontoret. Disse fantasiene ligger å ulmer på tross av at jeg dater en på min egen alder som jeg liker kjempegodt. Har en del drøye sexhistorier, men har delt de fleste med venninner. Denne kleine, stereotypiske attraksjonen til eldre menn har jeg ikke fortalt til noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 15.20):

Jeg begynte med (anonym) onlyfans under studietiden for å tjene litt ekstra penger, først ganske uskyldig med bare teasing og slikt, men begynte etterhvert å peile meg inn på ulike fetisjer. Femdom, tentakkeldildoer, cosplay, alt mulig rart. Ble ganske fort populær og tjente gode penger, så jeg fortsatte, men lot som at jeg var fattig student ettersom ingen visste hva jeg drev med. Nå er jeg ferdig med studiene og er online sexarbeider på fulltid, og stortrives med å finne på nye syke påfunn å filme, utforske nye fetisjer, griseprate med mannfolk og lage custom content. 
 

Jeg forteller folk at jeg frilanser innen feltet jeg er utdannet og har laget meg en fake vanilje-jobb. Ingen som mistenker noe, da jeg for andre fremstår som en stille, introvert og veldig ordentlig person. Faktisk har jeg blitt beskrevet som en grå mus... De skulle bare visst. 😂

Anonymkode: 98bcd...f5d

👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 13.27):

At jeg sexter og har regelmessig nærhet (ikke sex) med min manns beste venn…

Anonymkode: fd6ac...c18

Jeg og konas søster gjør det samme

Anonymkode: 90e9e...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ti år yngre broren til mannen min. Han er en mer fit og mer sexy versjon av min mann. Jeg våkner til å fantasere om at det er hans bror som ligger i sengen med meg og som (snart) tar meg bakfra. 

Anonymkode: 8024c...199

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den ti år yngre broren til mannen min. Han er en mer fit og mer sexy versjon av min mann. Jeg våkner til å fantasere om at det er hans bror som ligger i sengen med meg og som (snart) tar meg bakfra. 

Anonymkode: 8024c...199

Så du også liker det godt bakfra….?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fingra og blitt runka av venninna til kona flere ganger.

Anonymkode: d32a1...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 34, har ei på 21 år som jeg pleier å treffe veldig ofte. Føles jo rart sånn aldersmessig mentalt er det kjempestor forskjell. Noen ganger blir jeg redd over den yngre generasjonen, veldig umoden til tider. Hun er student og virker helt fjern fra den virkelige verden. Jeg prøver å forme henne og få henne til å bli mer moden og selvstendig. Jeg har lyst til å gi henne jobb hos meg og få henne til å bli mer voksen med at hun kan få ansvar og litt mer selvstendighet. Samtidig er jeg redd for å la henne komme altfor mye i mitt liv. Jeg klarer ikke å se for meg en framtid med henne i det lange løp. Vet ikke hvordan jeg skal få sagt det. Kanskje er mitt håp at det kommer litt mer modenhet med tiden. 

 

Anonymkode: 29db9...214

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med en som sikkert var på alder med min far. 

Ble voldtatt og jeg visste hvem det var, men han lata som det ikke var han.

Anonymkode: 851c8...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bos43 skrev (På 20.2.2022 den 1.00):

P gud, det går da ikke an! Som dyr!! Huff……

"Gøy på landet"      😁

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bos43 skrev (På 26.2.2022 den 20.58):

Så du også liker det godt bakfra….?

Stor forskjell på 41 og 31 ja😅🤤

Anonymkode: 8024c...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Stor forskjell på 41 og 31 ja😅🤤

Anonymkode: 8024c...199

Så, ikke så sikker på det. Du vet, gamle bukker har de stiveste horna….😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt telefonsex tidligere elsker og med en annen 🙈

k34 

Anonymkode: e1423...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må lære meg dette med telefonsex, jeg forstår det ikke.

Anonymkode: 5b3b3...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...