Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantaserer om flotte damer på 2-300kg. 

Er nok en fettfetisj. Drømmer f.eks. om ei som har så stor og dyp navle at hun kan bli pult der. (Bellybutton sex er en greie). Eventuelt at jeg bruker henne og puler en av valkene hennes. At når jeg slikker henne må hun holde magen slik at jeg kommer til mellom lårene. Her ligger det også noe tennende og tabu i at ei flott jente rett og slett kan være for feit til å pules - at en faktisk ikke kommer til, liksom. 

Anonymkode: 4e36e...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pulte kjæresten til sønnen min,hun var 18 og jeg 48.  Har hatt sex med henne flere ganger etter det ble slutt mellom dem.

Anonymkode: 256b8...c5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en psykoselidelse og gjort mye grelt i hypomani/mani/psykose da jeg var ung og umedisinert 😕 Dette vet kun én psykiater om og det tok meg 15 år å fortelle det mest skamfulle. Blir faktisk uvel enda når jeg kjører forbi kontoret hennes og minnes da jeg med høy puls og svette silende fra armhulene la frem disse hendelsene. Måtte til for rett medikasjon. Grøss. 


Her er det som omhandler sex fra disse «lystige» sykdomsfasene: Har solgt sex og  «gitt vekk» gratis sex til hele verden fordi jeg syntes alle skulle stå oppleve noe så flott. Har vært utro og blitt gravid og tatt abort i stillhet i etterkant. Vært så kåt at jeg gråt på lesesalen og måtte gå og finne den mest tilgjengelige fremmede å ligge med. Hatt sex med flere på samme arbeidsplass og skapt furore og sjalusidrama. Og generelt hatt mye ubeskyttet, ansvarsløs og tåpelig sex. Latt mine grenser overskrides fullstendig, sagt ja til ting jeg over hodet ikke syntes er greit i frisk tilstand og har slitt med dette i etterkant. 

Anonymkode: 6caae...7bb

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har en psykoselidelse og gjort mye grelt i hypomani/mani/psykose da jeg var ung og umedisinert 😕 Dette vet kun én psykiater om og det tok meg 15 år å fortelle det mest skamfulle. Blir faktisk uvel enda når jeg kjører forbi kontoret hennes og minnes da jeg med høy puls og svette silende fra armhulene la frem disse hendelsene. Måtte til for rett medikasjon. Grøss. 


Her er det som omhandler sex fra disse «lystige» sykdomsfasene: Har solgt sex og  «gitt vekk» gratis sex til hele verden fordi jeg syntes alle skulle stå oppleve noe så flott. Har vært utro og blitt gravid og tatt abort i stillhet i etterkant. Vært så kåt at jeg gråt på lesesalen og måtte gå og finne den mest tilgjengelige fremmede å ligge med. Hatt sex med flere på samme arbeidsplass og skapt furore og sjalusidrama. Og generelt hatt mye ubeskyttet, ansvarsløs og tåpelig sex. Latt mine grenser overskrides fullstendig, sagt ja til ting jeg over hodet ikke syntes er greit i frisk tilstand og har slitt med dette i etterkant. 

Anonymkode: 6caae...7bb

Slitsomt. Får du hjelp? 

Anonymkode: 4d0a7...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Slitsomt. Får du hjelp? 

Anonymkode: 4d0a7...0b4

Ja det gjør jeg 🙂 Jeg lever et helt ordinært liv uten sykdomsepisoder og har gjort det i en årrekke. Nesten ingen som vet at jeg har vært så dårlig. Jeg er en ytre sett velfungerende trebarnsmor med kjedelig sykepleierjobb. Men takk til moderne medisin. Hadde ikke antipsykotika eksistert hadde jeg ikke hatt et funksjonsnivå som var forenelig med det livet jeg lever. Trist at det er så tabu å snakke om. Nesten deilig å skrive det ut her som anonym. 

Anonymkode: 6caae...7bb

  • Liker 5
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for trusler, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg pulte kjæresten til sønnen min,hun var 18 og jeg 48.  Har hatt sex med henne flere ganger etter det ble slutt mellom dem.

Anonymkode: 256b8...c5a

Grattis!! 

Anonymkode: 5344f...f33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er forelsket i en dame og vert det i 5 år og er bifil og visst det siden jeg var 12-13, men velger likevel og være straight

Anonymkode: 29768...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerer ofte til at jeg er i forhold med en mann som er litt eldre enn meg og trygg på seg selv. Vi er tre vennepar som har åpne forhold med hverandre. En kveld kommer de to mennene over. De tre sitter i stuen, jeg er naken og på rundgang åpent  koser med alle. Alle tre puler meg før vi sover sammen. 

Anonymkode: 23c12...402

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med faren til en venninne. Klassisk og kjedelig, ansett som troll på KG, men dette er sant. 

Anonymkode: 84020...604

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på telttur for mange år siden, sammen med en kompis. Hadde nettopp fått lappen. Vi traff et par jenter som ble med i teltet. Vi klinte, hun ene og jeg stakk inn i innerteltet og så kom klærne av. Jeg ga henne munnsex da hun sa: "Jeg er bare 14 år". Det betydde bråstopp. Vi kuttet tvert, sa god natt og neste morgen kjørte vi videre. Heldigvis gikk det ikke lenger enn dette, men hendelsen gjør meg fortsatt stresset.

Anonymkode: bb8a7...0be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runker ofte når jeg tenker på lærere som jobbet på skolen jeg gikk på, de var ikke mine lærere men er vel drøyt nok likevel.

Anonymkode: e2f61...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaffet meg katt da korona herjet som verst og nå angrer jeg. Vil være fri til å reise når jeg vil, ikke bundet av et dyr.

Anonymkode: 0253a...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en aldri så liten crush på en bekjent mann som er betraktelig eldre enn meg. Har samboer og barn så det blir aldri noe, men blir helt skjelven, flau og nervøs når jeg ser han. Og ikke minst sommerfugler i magen, noe jeg ikke har hatt på mange år. 

Dette virker gjensidig også for han oppfører seg like klønete, nervøs og flau. Kommer aldri til å gjøre noe ut av det for det går sikkert over. Forhåpentligvis. 

Anonymkode: 5cc08...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, har en som jeg kan fortelle til mange, men ikke hvem som helst.

Når jeg var 8 år så brukte jeg å plukke søppel utenfor den lokale kiosken, som var et samlingsted for ungdom.  Man fikk vanligivis is for dette av de ansatte, men jeg ville ha opptakskasetter som de solgte. Å jeg fikk en pakke med 2kasetter hver 3.gang, da dette var dyrere en is. Dette gjorde jeg for å kunne ta opp erotikk i løpet av natten på vhs-spillern. Jeg var massiv manchester united-fan på denne tiden å hadde derfor lært meg hvordan man kunne ta opp kampene. Tror egentlig min mor hadde ledd av dette i dag, men samtidig så er det kanskje litt for drøy kost at 8åringen din holdt på med dette. Jeg vet ikke og tar ikke sjansen

Endret av Chomsky89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenbii skrev (18 minutter siden):

Har ligget med læreren 

Hvor gamle var dere ?   Ungd.skole/vgs ?  

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...