Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg drømmer om å bli dominert, kastet på sengen å bli pult av en med en stor kuk. Å bli begjært ...Istedenfor lever jeg med en mann uten sexlyst og med liten penis. Er svært svært ulykkelig.

Anonymkode: 4dedc...55e

Du burde jo ha prøvd mannen din før du giftet deg... tok du han usett? Lykken er å være nyskjerrig og lete lenge nok til du finner den rette. Forøvrig synes jeg innlegget ditt ser mere ut som en kontaktannonse, jeg kunne fort ha svart på den for du trenger skikkelig omsorg🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.7.2016 den 14.48):

Før noen klarer å skrive noe teit til deg: Du er IKKE et dårlig menneske! Alle har vært unge, alle har tatt skikkelige dårlige avgjørelser, alle har gjort feil. ALLE. Dette er bare enda en erfaring som kommer til å gjøre deg til et bedre menneske til slutt. Mulig du må holde på hemmeligheten, men nå er du ihvertfall ikke alene om det lenger. Elsk han. Ivareta det dere har. Elsk barnet deres. Dette kommer du deg over, og du skal definitivt slutte å rakke ned på deg selv! Og tenk, det er alle de små og store hendelsene som former oss og fremtiden vår. Kanskje dette egentlig var en fin ting. Du kjente på hvordan det var å være uten han, det føltes ikke bra, dere kom sammen igjen. Du har fått noe ut av systemet. 
Det ordner seg ❤️ Legg det bak deg og se fremover

Anonymkode: 245e5...aba

Bra skrevet.Flere mennesker i livet burde vært som deg ❤️ (Jeg er ikke TS altså )

Anonymkode: 57bf9...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 1.14):

Epler? 😳

Anonymkode: d67ae...8a4

For sikkerhets skyld la jeg alltid eplet inni en pose, og den posen inne i en annen pose igjen. Og noen ganger en tredje gang. Slik kan man lett trekke eplet ut igjen. Dette er rimelig perverst, men jeg er ikke dum heller 😅

Anonymkode: 6bf44...1c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et kort forhold med ei som var 7 år eldre en meg. Eneste grunnen til at det ble noe mer var at hun var helt rå i senga.

Via et jobb vikariat møtte jeg ei gift fremmedkulturell jente som var 11 år yngre. Dro innom jobben hennes hun red meg i bilen. Kom hjem til kjæresten som sugde meg uten at jeg fikk dusjet.  Utrolig opphissende. 
Angrer ikke et sekund. Hadde glatt gjort igjen og igjen osv. 😀

Anonymkode: 45b19...296

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kleptoman stjeler bare for å stjele. Har stjålet i alle jobber jeg har hatt. Prisen eller hva det er. Spiller ingen rolle. Alt fra eksklusive dresser til blyanter. Klarer ikke å slutte. Synes det er utrolig tilfredsstillende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEK skrev (5 minutter siden):

Jeg er kleptoman stjeler bare for å stjele. Har stjålet i alle jobber jeg har hatt. Prisen eller hva det er. Spiller ingen rolle. Alt fra eksklusive dresser til blyanter. Klarer ikke å slutte. Synes det er utrolig tilfredsstillende. 

Har du blitt tatt noen gang?

Anonymkode: 6783b...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vanligvis går med g-streng og av og til tynne strømpebukser under dressen på jobb. Bare kona vet om det, og det er hennes undertøy jeg bruker...

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pantyhoselover skrev (2 timer siden):

At jeg vanligvis går med g-streng og av og til tynne strømpebukser under dressen på jobb. Bare kona vet om det, og det er hennes undertøy jeg bruker...

Tenner det henne at du bruker hennes truser og strømpebukser, eller er det kun for gøy? Fint dere er i samme størrelse da☺️

Anonymkode: d2275...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenner det henne at du bruker hennes truser og strømpebukser, eller er det kun for gøy? Fint dere er i samme størrelse da☺️

Anonymkode: d2275...ac0

Det tenner nok meg mer enn henne. Jeg er større enn henne, men vi får det til. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 8/23/2017 at 1:55 AM, AnonymBruker said:

Jeg hadde sex med en 70 år gammel mann da jeg selv var 18. 

Jeg har ikke tellingen på hvor mange jeg har hatt sex med.

95 prosent av alle jeg har hatt sex med har vært kunder.

Jeg kunne ha sex med opptil 8 stk om dagen.

Vel ja, jeg solgte seksuelle tjenester i ung voksen alder, og jeg angrer ikke på erfaringene mine.

 

Anonymkode: 1850b...734

hva jobbet du som

Anonymkode: 68c1c...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var kanskje 17-18år var jeg i familieselskap hos venninnen min. Masse folk jeg ikke kjente. En veldig gammel fyr, kanskje 70år kom inn på kjøkkenet da jeg var der for å rydde. Jeg hadde på skjørt og han strøk fingrene forsiktig over rumpa mi. Til hans overraskelse spredte jeg bena litt og lente rumpa mot fingrene hans. Han ble nesten skjelven og begynte å ta innunder skjørtet og under trusa. Han fingret meg noen minutter og særlig følelsen av at han stakk hele fingeren sin inn i meg var himmelsk og samtidig tabu. Husker jeg stønnet og han pustet meg tungt i nakken. Fortsatt en av tingene jeg tenker på når jeg onanenerer flere år senere 🙈

Anonymkode: 1159a...b03

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt elsker og vi hadde en fantastisk sex. Ingen vet om dette. Likte måten vi hadde sex på. Holder på å snakke med en nå om sex og ingen vet om dette. 

 

 

Anonymkode: e1423...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt sex til menn som er 30-40 år eldre enn meg da jeg selv er i 30 årene. fikk vemmelser av meg selv hver gang. Møtte dem i timesleide leiligheter og tok dem til og med meg hjem! Sluttet da jeg fikk kjæreste. Savner stadig å selge sex, det var forbanna gode penger! Jente 38 år

Anonymkode: 3112a...c00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har solgt sex til menn som er 30-40 år eldre enn meg da jeg selv er i 30 årene. fikk vemmelser av meg selv hver gang. Møtte dem i timesleide leiligheter og tok dem til og med meg hjem! Sluttet da jeg fikk kjæreste. Savner stadig å selge sex, det var forbanna gode penger! Jente 38 år

Anonymkode: 3112a...c00

Hvor mye fikk du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2015 den 22.44):

Dette var en av de beste KG-tråene som har vært. Dessverre stengte den så derfor er det på tide å ta den opp igjen! :danse:

 

Del deres flaueste, mest ubehagelige opplevelser som dere aldri ville fortalt utenom her inne. 

 

Mitt bidrag: 

 

For noen år siden da jeg bodde hjemme, lå jeg ved siden av kjæresten i sengen. Vi tullet og lo veldig mye. Så mye at jeg fikk problemer med å kontrollere lukkemuskelen.. det endte med at jeg tisset på meg.. mye.. , og uheldigvis hadde jeg ikke på meg bukse, så det sprutet OVERALT. Det satte en demper på stemningen for å si det sånn.. Madrassen viste seg likevel å bli det største problemet.. vi bar den ned på verandaen og tenkte at vi kunne kaste litt vann og såpe på den så ville lukten gå bort. Neste morgen luktet det enda verre og vi fant ikke på noe bedre å si til familien enn at vi sølte brus på madrassen.. uansett endte den i bosset og hele greien ble veldig pinlig for jeg skjønte jo at de andre åpenbart ikke trodde på at det var brus som hadde laget den lukten  :glare:

 

Anonymous poster hash: 59219...a98

 


Anonymous poster hash: 59219...a98

 

 

Jeg er bifil og er forelsket i en dame, men jeg har bestemt meg for og være i skapet livet ut

Anonymkode: 29768...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...