Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært forelsket i søskenbarnet mitt siden vi var små.

Jeg er nå 36, gift og tre barn. Hun er stadig singel. Vet neppe om at jeg alltid har syntes hun er helt perfekt :/

Mann

Anonymkode: 7a521...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
På 25.8.2017 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Er mann og fant dildoen til kjæresten ved et uhell. Det var gigantisk, en sånn stor svart dildo.  Det var ikke så komfortabelt å vite om.

Anonymkode: b4bf2...6cd

Hva er problematisk med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Er mann, og tenner så uendelig på alt som har med sex mellom menn å gjøre. Ingen vet dette om meg, og alle tror jeg er 100 % hetero (eller, det kan jeg ikke med sikkerhet si, så klart)

Jeg har så lyst til å "gi meg hen" til en deilig, stiv kuk. Bare nyte og gi mannen en våt, deilig og lang blowjob. Tanken på å suge han til han kommer i munnen på meg, og jeg svelger det hele, tenner meg sinnssykt.. Slikke i meg hver eneste dråpe.

Jeg ønsker sterkt å bli pult i rompa, bare la mannen ta for seg og bruke det trange hullet mitt. Lurer så på hvordan det er å bli fylt opp. Aller helst vil jeg kjenne han inni meg uten kondom, og jeg blir ekstra tent ved tanken på at han kommer inni meg.. Liker tanken på å være litt guttehore..

Hilsen grisete meg.

Anonymkode: 7143c...dcf

Har hatt samme fantasier selv, drømt å blitt brukt som en kvinne av andre menn. Gjerne i sexy kvinneklær. er hetero og har samboer. 

Anonymkode: 28582...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 22.2.2017 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Ble sugd av min svogers kone i deres bryllup for noen år tilbake. Vi har sex så ofte vi har muligheten (ikke så ofte). Svogeren min er en blåøyd tufs (men snill som dagener lang), og jeg og kona hans hans har vanket i de samme miljøene før vi slo oss til ro.

Knullet tanta til ei venninne av meg på en fryser i en kjellerbod mens resten av familien satt oppe og spiste kaker og drakk kaffe. Jeg var 22, hun 43. Vi traff hverandre et par ganger senere også.

Havnet til sengs med ei kusine etter en fest. Begge er enige om at det er den beste sexen vi har hatt, og at vi hadde vært sammen om vi ikke var søskenbarn. Det ble med den ene gangen og vi er gode venner.

 

Anonymkode: 5ccf5...34c

Du ble sugd av din svogers kone..... Er det jeg som er feilinformert om familebegrep kanskje. Jeg får det for meg at min svoger er den som er gift med min søster... Får noen underlige bilder i hodet når jeg leser ditt innlegg. Kan noen hjelpe meg å forklare hva begrepet svoger er...?

Anonymkode: 7a9ea...dea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ble sugd av din svogers kone..... Er det jeg som er feilinformert om familebegrep kanskje. Jeg får det for meg at min svoger er den som er gift med min søster... Får noen underlige bilder i hodet når jeg leser ditt innlegg. Kan noen hjelpe meg å forklare hva begrepet svoger er...?

Anonymkode: 7a9ea...dea

Svoger er vel også broren til mannen din. Altså kona til broren til mannen som sugde. 

Anonymkode: 9a173...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ble sugd av din svogers kone..... Er det jeg som er feilinformert om familebegrep kanskje. Jeg får det for meg at min svoger er den som er gift med min søster... Får noen underlige bilder i hodet når jeg leser ditt innlegg. Kan noen hjelpe meg å forklare hva begrepet svoger er...?

Anonymkode: 7a9ea...dea

Svoger kan være din søsters mann som du skriver, men det er jo også sin kones bror, hvilket jeg nok tror er tilfellet her.

Så svoger kone er nok ikke egen søster, men konen til broren til egen kone. Og dermed langtfra blodskam.

Anonymkode: cca06...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sex med to fyrer i løpet av en kveld. Etter fyr nr 1 dusja jeg, skifta klær og sengetøy, og så klar for fyr nr 2 (som var han jeg egentlig hadde lyst på). Brukte ikke kondom med noen av dem. 

Faen, for ei uansvarlig hore jeg egentlig er😂😂😂

Anonymkode: 38233...15d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har lært fra denne tråden er at jeg aldri skal inn i et forhold med en annen person.

Anonymkode: a3c34...d40

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen til min venninne sender hverandre dirty snaps ett par ganger i måneden.

Han har hatt hånda nedi trusa mi på en fest for mange år siden.. han smakte på fingrene sine å vi klina. Var på vei til å pule , men blei "heldigvis" forstyrret. Etter det har vi hatt en "greie" , men aldri mer fysiske med hverandre.

Anonymkode: ba298...905

Hvor i landet holder du til? 

Anonymkode: 76db2...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt utrolig forelsket i en mann, og han i meg. Vi møtes så ofte vi kan og oppfører oss da som et superpar. Vi er egentlig perfekt for hverandre. 

Problemet er at vi har hver vår familie hjemme, som også fungerer som de skal, og vi har det veldig bra. Vi har ingen planer om å endre på det. 

Anonymkode: 468a7...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tok møydommen på ei jente ombord i en lokalbåt mens broren hennes sov i køya under.

Det var også første gang hun tok i en pikk og det gjorde henne skikkelig våt å få ronke meg etc.

 

Anonymkode: 90e9e...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde trekant med to unge damer noen timer før jeg hadde sex med kona mi samme kvelden. Dusja ikke mellom engang. 

Anonymkode: 13ec8...b01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike

Tjaa... teller "feil hull"-uhell? Sånn faktisk uhell. altså?

To ganger? Med samme dame? På samme kveld?

Ødela litt av stemningen. Det gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var lærling hadde jeg sex med en gift 40 åring på jobb, på forskjellige toaletter på jobb nesten daglig i et år. Vi hadde også sex på andre ofentlige toalett l nærheten, blant annet på butikken. Vi hadde også sex på mitt kontor og hans kontor. Jeg var også i et forhold. Møtte han og kona på et utested en gang, da hadde vi sex der også. 

Anonymkode: bc46a...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med kona til min beste venn, 6 mnd etter hadde jeg sex med min beste venn, så har pult dem begge, jeg er i tillegg gift😨sliter med dette helt sykt.

Anonymkode: 97fc6...450

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt sex med 7 forskjellige menn det siste halve året, og noen av de flere ganger. Og jeg elsket det. 
Jeg er godt gift og har barn. Elsker min mann. Men han gir meg aldri bekreftelser. Skulle aldri være utro. Men så klarte jeg ikke holde meg for fristelsen mer. Fikk mye etterlengtet oppmerksomhet. Angrer egentlig ikke. Trengte det virkelig og det har gitt meg mer trygg på meg selv. 

Anonymkode: 6865f...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med 7 forskjellige menn det siste halve året, og noen av de flere ganger. Og jeg elsket det. 
Jeg er godt gift og har barn. Elsker min mann. Men han gir meg aldri bekreftelser. Skulle aldri være utro. Men så klarte jeg ikke holde meg for fristelsen mer. Fikk mye etterlengtet oppmerksomhet. Angrer egentlig ikke. Trengte det virkelig og det har gitt meg mer trygg på meg selv. 

Anonymkode: 6865f...b59

Herrefred som jeg skulle ha ønsket å treft ei gift kvinne, som ikke blir skikkelig tilfredstilt i hjemmet... du og du som hun skulle ha fått kjørt seg. Hun har garantert måtte løyet at hun har hatt er tur på en fjelltopp eller løps seg svett. Nesten sånn litt for mye smilende blid og fornøyd på tur hjem... Hun hadde bare trengt å si et "passord" på facebook, så har jeg løpt til vårt hemmelige sted. Jeg er en ekspert på å skjule ting, og har hittil aldri blitt tatt.

Men jeg har som deg jeg siterer, sett menn bli mere fornøyd og glad i dama si i ettertid. Og kvinnen jeg elsket med bare smiler når vi treffes i lystige lag, men vi har aldri noe lang øyekontakt... da kan vi fort bli avslørt...

Kall meg gjerne "fredsmegler" men ikke en idiot, jeg har bare gitt litt service på kvinnen.... så hun er klar for 2 nye år😅

Anonymkode: 40a45...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tent på tanken med sex med kvinner, i en drøm osv. Og følt seksuell kilende følelsen, med visse damer🤨 

Har ikke mot til å utforske. Så undertrykker det, og heller fantaserer.  Redd for hva familie og venner  vil tenke. Har alltid vært hetero og vært med gutter så.

Anonymkode: 23dd9...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med kona til min beste venn, 6 mnd etter hadde jeg sex med min beste venn, så har pult dem begge, jeg er i tillegg gift😨sliter med dette helt sykt.

Anonymkode: 97fc6...450

Inviter dem til en trekant da vel? Så blir du kvitt den dårlige samvittigheten ☺️

Anonymkode: 9efb2...c1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...