Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Jo, men det blir jo ikke verst for meg.

Jeg må tørke opp etter vannpistolen, og han må tørke opp etter vannbøtta...

Dessuten tror jeg ikke at han tørr å prøve med noen vannbøtte nå - tror jeg blir betegnet som litt for hormonell og irritabel, gitt :wink::ler:

*aldri så ille at det ikke er godt for noe* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle takkekortene til de som bor i nærheten her levert ut.

Litt av en jobb, egentlig.

I morgen MÅ jeg få ferdig de siste kortene slik at vi får sendt disse (mangler noen adresser, men vi har satt foreldrene "på saken") :wink:

Nå sitter jeg her med et halvt glass hvitvin. Var alt som var igjen på flaska mi :roll:

Mannen sitter og gjør noe skolearbeid. Vet ikke hvor mye han har igjen.

Aller mest lyst har jeg til å ta ham med meg til sengs, men jeg tror ikke det blir med det første, gitt :-(

*går for å se på TV*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig.

Blir no nesten bekymret i alt dette regnet, vet du :wink:

Det har begynt å regne "ordentlig" her også nå desverre. Bekker og elver er kjempestore, og vannmagasinene til kraftverkene er nesten fulle. Så det må jo bare bli billig strøm ut av dette da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg har blitt "tante".....

:hoppe:

Vårt vennepar som vi besøkte her om kvelden ble foreldre i dag. Morro!

Så nå gleder jeg meg til å dra på barselsbesøk. Får vel vente til de har kommet hjem og vært hjemme i noen dager, men DA skal jeg på besøk... Gleder meg!

*frokost-tid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en :babyjente:

Morro!

Og nå går hjernen min på høygir for å finne en passende barselsgave.

Har ikke lyst til å kjøpe klær, siden jeg ikke er helt inne i de størrelsene der (og jenta var veldig stor da hun ble født - så da blir jeg mer usikker)

Vurderer en spilledåse med lys som lyser i taket og beveger seg.

Det må da vel være midt i blinken for en liten :babyjente:(lys fasinerer jo små barn) :Nikke:

Jo, jeg har egentlig bestemt meg - så det blir vel det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper da virkelig at den vil falle i smak.

Morro å gi noe annet et klær også, for det får de vel egentlig nok av, tror jeg (er jo det de fleste gir, så...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo det de fleste gir. Gav det selv når den minste til en av mine venninner ble født.

Også vokser de jo så fort at de vokser fra alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de vokser fort.

Har gikk klær tidligere i år jeg også, til en jente som var i underkant av 3,5Kg. Men når jenta er 4,5kg, så blir jeg litt mer usikker på størrelsene :roll:

Da er det tryggere å gå for noe annet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder størrelsene så står jo de ganske godt forklart på klærne ( i cm eller mnd/år), og det er lurt å kjøpe klærne litt for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen god idè er å kjøpe krabbeteppe eller sånn "gymmatte" som er litt mykere gor barnet å ligge på. Vet ikke helt hva de ligger på i pris men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg vet det står forklart i klærne, men jeg blir litt "usikker" alikevell når hun er så tung.

Jeg pleier å kjøpe opptil 2-3 måneder når jeg kjøper (str 56, tror jeg) - for noe mindre vokser de jo ut av med en gang.

Jaja - blir ikke klær denne gangen. :wink:

Slike krabbetepper/gym-matter er jo supre.

Jeg tenkte på det samme jeg også når jeg kjøpte meg en treningsmatte for noen måneder siden - at det skal være fint for et barn å ligge på - og senere sitte på. Den jeg kjøpte kostet 1300,- men det finnes sikkert billigere (jeg kjøpte en stor matte som kan brukes i den perioden barna skal lære seg å sitte da - med litt god plass på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, de finnes jo i mange størrelser.

Får vel ta meg en tur i en butikk til uka, og se hva jeg finner :wink:

*irriterer meg over at mannen bare har hentet inn våt ved som det ikke blir ordentlig varme utav* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, må jeg fyre opp nå kanskje. Mannen hadde ikke tid til det før han dro, og jeg begynner å bli litt kald på føttene.

Har det forresten stoppet å regne hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...