Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

Ble ikke tidligkveld?

*titter på klokka*

Det ser da vel vitterlig ut som tidligkveld enda...

Men vi pleier jo ikke å legge oss før midnatt da, så for oss er det tidlig :roll:

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra 1.10 får jeg ny fastlege :hoppe:

Jeg prøvde å ringe for litt siden for å avbestille timen hos dustelegen, men kontortiden hadde nettopp "gått ut".

Så da får jeg ringe i morgen i stedet da.

Mannen skal også prøve å få skiftet fastlege.

For jeg slapp å dra 5 mil for å få fastlege alikevell. Det viste seg (mirakuløst nok) at den andre legen vi har her hadde noen ledige plasser :hoppe: Så da fikk jeg ham som fastlege i stedet :-) (og vi håper at mannen får plass hos ham også, uten noe mer om-og-men)

Når mannen kommer hjem nå om en halvtime eller noe (i dag lovte han meg at han ikke skulle jobbe overtid) :wink: så har han fri i MANGE dager!!!!

Åh, som jeg gleder meg.

Skal virkelig bare nyte dagene!

Men jeg bør vel begynne å lage middag.

Eller - skal bare ha grillpølser og pose-potetmos, så det tar jo ikke så lang tid :wink: Venter litt til jeg så jeg er sikker på at han ikke skal jobbe overtid (i går fikk jeg jo SMS 5 eller 10 minutter før kl 15) :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ringte mannen for å fortelle meg at han også hadde skiftet fastlege :wink:

(var ikke om overtid denne gangen som jeg trodde da jeg så nummeret) :ler:

Fikk sendt ham innom butikken for å kjøpe margarin som jeg glemte da jeg handlet i dag. Og så kommer han hjem.

*på tide å starte med potetmosen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei. Akkurat kommet hjem fra frisøren og snart på tur å besøke en venninne. Litt rart med så lite hår, men jeg venner meg vel til det.

Dessuten ser det ut til at det blir nytt arbeidssted på meg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så raskt takkekortet kom frem da. *overrasket*

Det ble ikke sendt før i går, skjønner du :oops:

Men det er bra det kom frem da.

Selvfølgelig så vi forelsket ut - noe annet skulle jo bare mangle.

Jeg har jo sagt at jeg hadde et kjempesmil hele dagen - fra jeg startet hos frisøren, til kjolen falt på stuegolvet :wink:

Og bildet er jo bare en bekreftelse på at jeg smilte like mye som jeg trodde jeg gjode...

_____

De siste to dagene har jeg ikke hatt særlig med nett-tilgang.

Har vært innom som raskest fra mannen sin PC, men bare for å se på det aller nødvendigste.

Min PC har vært kranglete, men med et nytt nettverkskort i dag, så ble den god som gull igjen.

Vet ikke hvorfor nettverkskortet mitt plutselig ikke ville noe mer (fungerte i bare noen sekunder av gangen), men men...

God å få komme inn på KG igjen i allefall :Nikke:

Hadde jo nesten abstinenser i går kveld og i dag tidlig (før vi fikk kjøpt nytt kort i trondheim i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...

Vi fikk da endelig til å rote oss til å kjøpe servise også :Nikke:

Etter å ha gått inn i butikken med katalogen hvor vi(jeg) hadde merket av hvor mange vi skulle ha av et servise - så kom vi ut med et helt annet servise enn det vi hadde bestemt oss for... :roll:

Her har vi gått i flere uker og grublet over hvilket servise vi skulle ha, og tilslutt fikk vi bestemt oss. Og når vi kommer i butikken så ombestemmer vi oss på sekundet... :wink:

Vi endte opp med Platina fra Porsgrunds Porselænsfabrik (finner ikke bilde) :evil:

Men men....

Vi fikk bestemt oss, og vi endte opp med 8 middagstallerkener, 8 dyptallerkener, 8 kaffekopper med skål, 8 fat (kaffe-fat) og 4 krus.

Og enda hadde vi igjen penger på gavekortene, så vi kjøpte oss en salt- og en pepper-kværn (har tenkt på å kjøpe dette lenge, men nå husket vi det)

Så nå blir det å spise fra nye fat i Bananheimen :-)

___

Egentlig burde jeg gått til sengs nå, men det er så kjedelig.

Mannen sitter og jobber med en innleveringsoppgave, og da blir det jo så kjedelig å ligge alene (selv om jeg har en bok jeg kan ty til da) :roll:

Regner med at mannen bruker mesteparten av morgendagen og lørdagen på den oppgaven (og muligens søndagen også), så da kan det bli mye KG-tid på meg resten av denne uka.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titter på klokka*

Mannen sitter fremdeles og jobber med oppgaven sin.

Jeg tror jeg trekker meg tilbake nå alikevell, så får han bare komme etter....

*tusler bort til senga mi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD MORGEN! :-)

God morgen!

Jeg må si du er tidlig oppe :roll:

Jeg tuslet nemlig ikke ut av senga før kl 13.30 :oops:

Ha en fin helg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.

Klem fra meg :klem2:

ha en fin helg du også.

Har starter helga fint i allefall - med sol og greier (godt etter denne regnværsperioden)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Min siste dag på jobben er endelig over. Nå er det tid for å se fremover :-)

Det må være delig.

Et kapittel er lukket, og du er klar for en ny frisk!

Håper det blir bedre for deg nå da :Nikke:

(du har allerede vært på jobb når jeg står opp - ikke ille) :wink::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke treig - bare trett :wink:

Slo ikke av lyset på soverommet før mannen kom og la seg kl 3.30. Og da begynte jo han og snorke (han gjør det når han er sliten) :evil:

Så jeg fikk ikke sove før langt på "morgenkvisten".

Fikk vekt mannen i 5-tiden, og han gikk opp for å lage en varmeflaske til meg som jeg kunne ha over bekkenet, og DA fikk jeg også endelig sove etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt.

Og vissheten om at han har fri i en hel uke til er deilig :Nikke:

Og vissheten om at vi om en uke nå befinner oss hos "søta bror" er heller ikke så ille :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...