Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjarmor::Nikke:

Nå har jeg kravlet meg opp av saccosekken igjen.

Mannen avbrøt jobbingen med oppgaven sin for å masere meg når jeg lå der og fikk slappet av i ryggen. Snille mannen min...

Han mener forresten at han skal bli ferdig med oppgaven ganske raskt nå, og jeg håper da virkelig det. Da kan vi jo finne på noe sammen i kveld... Lage no god mat, eller noe (men hva skal det være tro? Får la mannen bestemme) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av denne tråden har jeg nå bestemt at vi skal lage nachos til kvelds :Nikke:

Og det beste av alt - vi har alt vi trenger i huset, så vi slipper å dra på butikken :-)

(har ikke brus da, men vi har like godt av å drikke vann eller noe slikt) :Nikke:

Vel, da er det bestemt!!!!

Snart er det vel på tide å tenke på middagen også.

Siden det ble så sen frokost i dag, så.... :roll:

Blir jo bare en lett-middag når vi skal kose oss i kveld da. Noen brødskiver, eller noe...

Men jeg tror jeg overlater det til mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp på butikken alikevell vi.

Husket jo plutselig at svigerfar nevnte at han og samboeren planlegger å komme en tur i helga, og da kan vi jo ikke stille uforberedt :wink:

Så vi handlet inn litt mat da - slik at vi kan servere de middag. (Men vi fikk ikke til å bestemme oss for hvilken middag, så vi kjøpte litt av hvert) :roll:

Så får vi se etterhvert...

Nå er det snart Farmen, og jeg leste på VG (?) at Helgi gikk av skaftet i dagens episode, så den MÅ jeg bare få med meg (pleier å se det når jeg er hjemme og husker det. Eller - jeg pleier å høre på det i allefall) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Chiquita :-)

Har du stått opp?

Jeg skal snart på bytur. Må finne meg noen klær. Synes jeg fortjener å skjemme meg selv bort litt med nye klær nå. Også skal jeg kanskje stikke innom KBS-senteret og se på en venninne som skal gå mannekeng for stormote :-) Blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppe.

Stod opp "tidlig" i dag (12.30)

Har t.o.m. vært i lille-byen og handlet resten av barselsgaven til min veninne...

Og nå har vi "shinet" litt opp i huset (jeg har tatt stua, mens mannen har tatt badet)

Vi venter på besøk fra svigerfar, så vi fant ut at vi kunne ta vekk det verste av støvet :wink:

Du fortjener å sjemme deg selv bort litt, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har svigerfar kommet.

Mannen og svigerfar sitter nå og kopierer over bilder fra bryllupet til CD'er som kjente og kjære vil ha...

Morro...

(lurer på om mannen husker å kopiere til oss også nå da) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener å sjemme deg selv bort litt, ja

Takk :-)

Det ble to gensere, en dongeribukse, en grå penbukse og ett skjørt (svart med hvite striper)

¨Ganske så fornøyd med dagens innkjøp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en ganske bra "fangst" :Nikke:

Jeg har kun kjøpt to slike i dag jeg (en til min veninne, og en til oss som skal spares til over nyttår) :wink:

Var innom fotografen i dag også for å hente bildene våre, men de var ikke kommet enda - selv om leveringsdato var i dag :roll:

Men vi får bare vente litt lengre da... Skal jo "bare" være julegaver de forstørrelsene, så det er jo ikke noe hast - men alikevell (er litt utålmodig jeg, skjønner dere) :roll:

*Taco til "middag" når svigerfar drar i kveld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du hadde kjøpt på det bildet der?

Ja, fangsten ble bra den og er fornøyd med alt sammen. Mangler egentlig en topp til det skjørtet, men jeg fant ingenting i dag. Tenkte det skjørtet kunne være juleklær også og det blir jo enkelt det med en litt stæsja topp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du hadde kjøpt på det bildet der?

Ikke babyen i allefall :tunge1::ler:

Kjøpte den stjerne-saken. Som lyser "mønstre" opp i taket...

Ikke nevn ordet juleklær *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke babyen i allefall :tunge1::ler:

Kjøpte den stjerne-saken. Som lyser "mønstre" opp i taket...

:ler:

Det blir sikkert stilig

Ikke nevn ordet juleklær *grøss*

:ler:

Hva skal du ha på deg da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hva skal du ha på deg da? :ler:

Hadde tenkt meg en tur på Hov-dokka jeg, for å se om de har et hestedekken, eller noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noe i den kategorien i allefall

*sukk*

tro om det er nok med 2-mannstelt, eller om jeg skal skaffe et 3-manns slik at mannen også får plass :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal du med mannen anbefaler jeg lavvo :ler::wink:

Har sjekket pris...

Har funnet en fin lavvo til ca 8000,- :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du også inn???

Tror du ikke det blir trangt nok med meg og mannen???? :sjarmor:

Men huset vårt er litt større enn lavvoen da, så dit kan du få komme :Nikke:

(om jeg ikke fastner i dørkarmen på juleaften da, slik at ingen kommer hverken ut eller inn) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig skal jeg også inn. Tror du jeg slipper mannen min inn alene eller???? :wink:

Eller kanskje jeg må stå i vinduet å se at dere har det artig i lavvoen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...