^me^ Skrevet 1. oktober 2004 #1 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei! gubben er vekk i natt, jeg skal ha ei venninne på overnattningbesøk.. men har ikke peiling på hva jeg skal finne på og lage til mat.. det må bli noe godt, enkelt og ikke så veldig dyrt (student) så vil jeg ha noe annet snacks jeg kan ha på bordet? trenger også tips om ansiktsmasker som du lager selv..noen som har noen gode oppskrifter? tips om andre morsomme ting vi kan gjøre? er helt blank... takker så mye for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mor Skrevet 1. oktober 2004 #2 Del Skrevet 1. oktober 2004 snacks; oliven, feta, rød vin.. evt ost Middag: lett som i tapas? fiskeboller? Pannekaker? Pizza? Laks? FERSKE!! reker? så har du jo mange rimlige ansiktsmasker å få kjøpt, evt er kanskje agurk til å legge på øynene noe å elske på en fredags kveld? (hovne slitne øyne) mener det stod om slikt i siste KK?? (mange bra råd om ting "man" har i kjøleskapet) ... lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2004 #3 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva med nachos, tacokrydret kjøttdeig og ost over som du har i ovnen? Serveres med f.eks salsasaus og guacamole? (mos avokado, ha i salt, pepper og eventuelt litt hvitløk og litt lime eller sitronsaft) Hvis du orker kan du også lage en salat til. Eller hva med ost, kjeks, frukt og noe godt å drikke til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva med nachos, tacokrydret kjøttdeig og ost over som du har i ovnen? kan jeg få oppskriften på hvordan jeg gjør d? *haster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 1. oktober 2004 #5 Del Skrevet 1. oktober 2004 kan jeg få oppskriften på hvordan jeg gjør d? *haster* Du kjøper bare nachos, steker kjøttdeig med tacokrydder i, legger dette over nachoene, og ost over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 1. oktober 2004 du skal ikke ha de i ovnen? er redd nachosene skal bli myke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 1. oktober 2004 #7 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jo, jeg stapper det i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 1. oktober 2004 #8 Del Skrevet 1. oktober 2004 Om de blir myke eller ei, det husker jeg jammen ikke - jeg synes det er godt uansett. Kanskje noen andre vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. oktober 2004 #9 Del Skrevet 1. oktober 2004 De har aldri blitt myke hos meg etter en runde i ovnen. (Men ikke prøv å spare litt tid ved å ha de i mocroen - da blir de myke) *blæh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 1. oktober 2004 ok! tusen takk for svar alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #11 Del Skrevet 1. oktober 2004 De blir ikke myke nei. Jeg pleier å ha mye mer enn bare tacokjøttdeig og ost på, litt kjedelig kanskje. Salsa er et must, ellers bruker jeg hakket løk/purre og hakket chili. Bønnestuing (fås på glass der du finner tacoingredienser) er også godt hvis du liker det, og cherrytomater i skiver. Stekes ved 250 grader i 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå