Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida - jeg slapp å hente mannen i natt. Av den enkle grunn av at han ikke dro. :wink:

Så kvelden i går ble brukt til kos og avslapping. Deilig :Nikke:

I dag har vi hatt besøk av et vennepar. Koselig. De bor ikke så langt herifra, men vi er alt for skjelden på besøk til hverandre.

De venter en baby nå i den nærmeste fremtid. Bare en uke igjen til termin.

Koselig :Nikke:

Men vi MÅ besøke dem litt oftere - er jo nesten til å skjemmes av

Nå skal jeg ut i solen (må utnytte det når vi først ser den gule kula der oppe) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet brillene mine :hoppe: :hoppe:

Vet ikke helt om jeg skal tørre å fortelle hvor de lå, men :oops:

Fant de i dag når jeg ryddet ved PC'en min her... (De hadde lurt seg inn på baksiden av skjermen, og "under" på en måte) :roll:

Så det var vel kanskje ikke rart at jeg ikke så dem da (jeg ser jo ikke under der hver dag, men jeg fant de når jeg skulle tørke støv der)

Jepp - da blir det brodering MED briller i kveld :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke rart hvor liten tid det liksom blir igjen til å besøke venner? Vi har fire vennepar her i byen, men ser dem altfor sjelden. Hun ene er flink til å komme hit eller vi møtes på kafe, men jeg er ikke like flink å dra til henne :oops:

Mannen hennes jobber mye og er nå på jakt.

Det andre paret er toastmasteren vår i bryllupet. De har ennå ikke fått sett videoen fra bryllupet. Der må vi skjerpe oss. Kanskje jeg skulle sendt dem en melding om det passer å komme denne uken.

Det tredje paret er nyetablert som par, så vi regner ikke med å se dem så mye en stund fremover :wink: Vet jo hvordan det er å være nyforelsket og nyinnflyttet sammen.

Bra du fant brillene dine da. Du får skylde på mannen for at han roter slik ved pc`n :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skylde på mannen for at han roter slik ved pc`n :wink:

Men mannen bruker ikke denne PC'en. Han har en annen - på et annet rom :roll:

Så jeg kan nok ikke skylde på ham denne gangen.

Men jeg kan jo skryte av meg selv da, siden jeg støvtørket - og at jeg fant dem fordi jeg var så "flink" :wink:

____

Jeg kjeder meg...

Mannen driver ute og gjør ferdig en veranda vi har holdt på med lenge. Mangler noen få planker her og der, så det er jo egentlig en "skam" at vi ikke har blitt ferdige før nå....

Og når han blir ferdig skal jeg høre med ham om han ikke vil gå i kjelleren og starte å rydde plass til det nye rommet han skal bygge :wink:

Eller - er ikke sikkert det blir i kveld. Kommer jo flere dager :Nikke:

I morgen skal vi til fotografen og hente bildene våre som vi har bestilt.

Vårt bilde er ferdig og satt i ramme - klar til å henge opp (men det var det der med plassen da) :klø:

Og så henter vi foreldre- og besteforeldre-bildene også...

Blir spennende å se hvordan de ser ut "på ordentlig"....

Snart er det vel på tide å tenke på middagen også.

Blir en grandis i dag - selv om jeg egentlig ikke har lyst på det (men da spiser jeg jo mindre, så det er jo litt positivt) :wink:

Og i morgen starter jeg med å skrive på takkekortene... (snakk om å utsette alt sammen da) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat spist; svinekoteletter med sennepssaus og ris og kokt blomkål ved siden av. Skikkelig flink er jeg og spiser mye mindre. Stopper når jeg kjenner jeg er nok mett.

*klapper meg selv på ryggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal vi også på Christiania glassmagasin og kjøpe/bestille oss et servise for de gavekortene og byttelappene vi fikk etter bryllupet.

Vi fikk da endelig bestemt oss for et servise - helt hvitt og "normalt"....

(vi var ikke helt enig, så da falt vi ned på noe safe) :wink:

Skal sette opp en oversikt over hva vi skal ha etterpå.

Forresten - er ikke sikkert vi kjøper/bestiller det i morgen - men vi skal ha med gavekortene og byttelappene alikevell. De har jo noen uker hvor de har 25% kampanjer nå, så dersom de fremdeles har 25% på alt så bestiller vi - dersom de ikke har det så venter vi.

25% er jo egentlig veldig mye når en skal kjøpe et stort servise :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om de har 25% denne uka også, så blir det nok handel i dag, ja..

tror det blir cuisine fra PP, men det er litt usikkert. er ikke avbildet noen dyptallerkener i katalogen, med det må da vel finnes i det settet.

så vi får se...

(er oppe så tidlig fordi jeg irriterer meg over det j***a bekkenet som ikke vil la meg være ifred slik at jeg kan få sove) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin mandag du også, Becca...

Jeg skal nyte denne mandagen også.

Fri (som vanlig) :wink:

Skal bruke dagen til å skrive takkekort. Begynte såvidt i går bare for å se hvordan det ble (ca 10 stk), så jeg heg da vel nok å gjøre :wink:

Men først skal jeg se om jeg ikke får litt mer søvn :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Nå sitter jeg her og lurer på hva dagens frokost skal være...

Eller kan jeg kanskje kalle det lunch, siden jeg spiste to bananer da jeg satt her tidligere i dag :roll:

To skiver med kokt egg og kaviar frister.

Eller med kokt egg, majones og grillkrydder...

Eller hvorfor ikke en av hver? :wink:

*tusler inn på kjøkkenet for å koke opp vann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å shoppe, men det viste seg at det ikke fantes normale dyptalerkener i det settet vi hadde bestemt oss for, og da ble det ikke noe av det.

Så får vi prøve å finne et annet sett da :roll:

Men vi fikk handlet en søt baby-body som vi skal gi i fødseslgave til et vennepar av oss som har fått en liten jente da.

*sukker*

Det finnes jo så utrolig mye fint til de der små... (men det er egentlgi ganske dyrt for de små plaggene der også - 100,- for en liten body) :o

Vel, det er verdt det.... :Nikke:

Nå er det kveld, og vi har endelig kommet hjem fra Trondheim (havnet dit i kveld også vi)

Spiste en deilig middag på China House (tror jeg det heter).....

Mannen sitter og snakker med sin bror på MSN.

Og jeg sitter her.

Ikke lenge til vi kryper under dyna, vil jeg tro... Jeg er trett - selv om jeg ikke var oppe før 11.30 i dag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo da, det finnes...

Det er bare det at vi ikke har samme smak når det gjelder sevise...

Vi har pusset opp hele huset sammen, og vært enige om så godt som alt - men når det kommer til noe så enkelt som servise, DA skal det vise seg at vi har forskjellig smak :roll:

Jaja, vi finner vel noe.

Bør være på Christiania da, siden vi har gavekort/tilgodelapper på over 6000,- der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med 26, og har da bare 45 igjen (om jeg ikke tar helt feil)

Måtte slutte i dag, for jeg fikk så forferdelig halsbrann av å se nedover.

Får starte på en ny frisk igjen i morgen :wink:

Nå skal vi på butikken - mangler BANAN!

Min trofaste følgesvenn på morgenskvisten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...