Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

Mannen ligger nå og snorker på soffaen  :roll:  

Han ville ha en halvtime eller noe før vi skal kjøre ut takkekortene, sa han.

Greit nok.

Men jeg har også lyst til å krype under pleddet sammen med ham.

Lurer på om jeg får lov...  :wink:

Bare en måte å finne ut det på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det ser ikke ut som om han ønsker å bli forstyrret :roll:

Han ligger på ryggen og snorker, og "grynter" dersom det kommer en høy lyd fra TV'n, eller noe...

Vel - har det fint her også jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

I dag fikk jeg forresten giro for betaling av studieavgift som jeg har prøvd å skaffe meg i 3 uker... De er ikke så veldig raske på høyskolen :roll:

Jeg må jo betale studieavgift for å få avlegge eksamen i desember :-? (grøss og gru)

Og så var jeg innom legekontoret for å skaffe meg bekreftelse på at jeg har bekkenløsning, slik at jeg kan få søkt om spesiell tilrettelegging under eksamen.

Og selvfølgelig måtte jeg inn og ha time til legen for å få dette :roll:

Hvordan dette stemmer med det skranke-dama sa om at de hadde det så travelt, osv - det skjønner ikke jeg.

Hadde det da ikke vært bedre om legen hadde skrevet ut en bekreftelse til meg - uten at jeg ble nødt til å "okkupere" en time som andre (mer trengende) pasienter kunne ha fått :klø:

Ikke lett å forstå seg på helsenorge :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det der skjønner ikke jeg heller. Når legen din, som jo nå er fastlege, vet om din sykdomshistorie så må det jo være mye enklere for alle parter å gjøre slikt uten at du er nødt til å sette deg ned sammen med ham på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det der skjønner ikke jeg heller. Når legen din, som jo nå er fastlege, vet om din sykdomshistorie så må det jo være mye enklere for alle parter å gjøre slikt uten at du er nødt til å sette deg ned sammen med ham på kontoret.

:Nikke:

Men prøv å si det du....,

Vel, de har jo retningslinjer å gå etter, men når de har alt "på skjerm", og jeg bare trenger en bekreftelse - da kan det jo ikke være noe vanskelig :roll:

*grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Etter å ha trampet ned dørstokkene hos forskjellige leger en tid nå, så ser en raskt hvor ting kunne ha blitt effektivisert, ja... Men det er sikkert snakk om penger (men at det blir mer effektivt da vel føre til mer penger i kassa!!!???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Etter å ha trampet ned dørstokkene hos forskjellige leger en tid nå, så ser en raskt hvor ting kunne ha blitt effektivisert, ja... Men det er sikkert snakk om penger (men at det blir mer effektivt da vel føre til mer penger i kassa!!!???)

Ja. Kanskje vi skulle dra rundt til alle legene å si det til dem? .....hmm, nei, det må da finnes en annen og mer effektiv måte å gjøre det på? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte mannen nå om han skulle stå opp snart - og fikk et søvning "nei" tilbake  :roll:  

*gir opp*

Næmmen...for en trøtting du er gift med da???

Still deg opp ved siden av sofaen og frist med det han liker aller best :wink: .........eh, tenkte på en kopp kaffe eller noe da :sjarmor: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::tunge1:

Ja, han er en trøtting (selv om han ikke har gjort stort på jobb i dag heller)

Han ble borte fra jobb i 1,5 time da han ble med meg til jordmor i dag - så han kan jo umulig være utslitt (1,5 time rett etter lunchpausen MÅ jo bare gjøre godt) :roll:

Men alikevell skal han ligge der.

Gir ham klokka frem til 17.30 - da SKAL han opp - ingen bønn om annet.

Skal besøke foreldrene mine en tur, og spørre dem om de vil hjelpe oss med å kjøre rundt takkekortene. Er jo ikke alle vi vet hvor bor, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*titter bort på soffaen*

Nix, det funket ikke stort - han rørte litt på seg da, men det var også alt :roll:

*sukk*

Hmm... Hvor ble det forresten av den bananen jeg skulle hente meg???

Har helt glemt det jeg.

(blir så svimmel av å pendle mellom min og din dagok) :wink::ler:

Må på butikken i dag også.

Kjøpe mer banan og yoghurt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge det varte :roll:

Jeg prøvde på en "vennen min - nå må du våkne" jeg - men han bare ristet på hodet til svar :-?

Noen gode råd?

(Bortsett fra å friste med det beste han vet) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rører på seg i allefall...

Nesten så jeg har lyst til å prøve dette med kasserollelokkene selv, men jeg er redd for en grusom hevn en dag jeg er litt trett og sliten :roll:

Prøvde igjen med min fineste stemme å vekke ham, men får bare noe trett mumling tilbake

Hmm - skulle hatt vannpistol :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...