Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

I dag ble det to skiver grovt brød med jubelsalami + 2 glass appelsinjuice *nam*

Og nå er mannen hjemme igjen etter å ha vært på jakttur.

Tro hva vi skal finne på i dag...

(han sa han skulle legge seg litt på soffaen for han var så sliten, men jeg synes ikke noe om det - får heller legge seg tidligere i kveld) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Man får benytte den tiden man har sammen i travle tider, så får man heller legge seg tidlig (og benytte den tiden også :sjarmor: )

Når mannen er ferdig å vaske bilen hørte jeg noen rykter om at vi skulle sykle på butikken og handle. Bra med litt trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykle til butikken på en søndag... :roll:

Tydelig at det er noen som bor i nærheten av en "brustad-bu" :ler:

Nå ligger mannen på senga.

Jeg har "gitt" ham 15 minutter, og da har jeg lovt at jeg skal komme og vekke ham med varm blåbærsaft...

15 minutter er jo ikke så ille i løpet av en dag da...

Kanskje vi skal starte med takkekortene i dag også *lurer på hva vi skal skrive i dem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi har Brustadbu ca. 3 kilometer hjemmefra, så da skulle vel det bli en sykkeltur på 6 kilometer. Ikke så mye, men bra nok for en som gjemte kondisen bort en gang på 90-tallet og ennå ikke har funnet den igjen.

Blåbærsaft? 15 minutter? Søren, rekker jeg det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I takkekortene våre skrev vi:

"Takk for det nydelige ........ Og vi setter stor pris på at dere ville være med og dele denne spesiell dagen med oss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærsaft? 15 minutter? Søren, rekker jeg det???

:klø:

Har du et helikopter stående klart, så skal jeg holde vannet varmt :ler:

Om du skal sykle tror jeg ikke at du rekker det :wink:

Når det gjeler takkekortene:

Tror ikke at jeg orker å skrive så mye :oops:

Tror nok at det blir noe så enkelt som "Takk for .../gaven/oppmerksomheten (som) vi fikk til vårt bryllup 14. august 2004"

Tror det er nok jeg...

*må lage blåbærsaft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig :-) Skal komme å hente deg jeg :wink:

I dag ser det ut som jeg får med mannen til å gå tur på Ladestien istedet for å sykle. Begynte å regne litt og da er det ikke så kos å sykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst_opp: :gratulerer:

Blommor och gratulationer ville du ha ja... :ler:

kan ju inte missa din nya dagbok när livet går vidare. Bra namn på den föresten...

Här i huset har vi också uppdelade sysslor. Mannen tvättar kläder, jag viker och stryker (borde göra det NU - har en stor hög som väntar på mig...)

Jag dammsuger och torkar golv, mannen tar bara akutstädning men gillar att städa i skåp och garderober... det är bra. jaja... jag ska inte fylla DIN dagbok om Vårt liv.

ha det gott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Fustina.

Fyll min dagbok med hva du vil du. Jeg leser alt med glede :wink:

Det er jo greit med delte ansvarsoppgaver, men jeg synes det er litt kjedelig å ikke kunne bidra mer i huset nå. Jeg føler at Bananmannen må gjøre alt, og jeg føler meg litt unyttig her jeg går hjemme hele dagen :roll:

Men slik må det jo bare bli for en periode, så da...

Det er jo godt da, å slippe å gjøre massevis, men jeg blir jo lei av å ikke gjøre noe også...

Ha en fin kveld da, dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt inn en reservasjon på vår "bryllupsreise" :wink:

Fra fredag til søndag en helg i oktober i en svite med hjerteformet boblebadekar :sjarmor:

Med champagne, frukt og sjokolade på rommet når vi sjekker inn. Frokost, og en 3-retters middag med to glass vin hver. (blir fire glass på mannen da, men men) :wink:

Til den nette sum av under 4000,- SEK

Ganske "stiv" pris alikevell da, men men. Det er jo bare en gang vi tar denne "bryllupsreisen" :ler:

Har ikke bestemt oss for om vi skal ta toget eller kjøre selv enda. Tror vi ender opp med toget. Er mer behagelig det.

Så nå krysser jeg bare fingrene for at bookingen går i orden :wink:

Og jeg fikk beskjed fra mannen om at han må jobbe 2-3 timer overtid i dag....

Wæææ... Det spolerer mine planer om å ta en tur til "lille-byen" for å kjøpe en saccosekk så jeg skal få slappet av i ryggen og bekkenet.

Nå venter jeg på at mannen skal komme innom en tur for å "briefe" meg om hva som skjer...

*grrr* :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Endelig er bryllupsreisen bestilt. Hvilket hotell er det som har hjerteformet badekar? Greit å vite til neste gang vi skal til Østersund :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der fikk jeg bekreftelsen på at bookingen min hadde gått i orden.

Da er bryllupsreisen i boks :hoppe:

Og jeg tok "sjefs-avgjørelsen" på at vi skulle ta den tilhørende middagen den lørdagen... Så får mannen bare "bli med" :wink: (regner med at han ikke protesterer for mye) :ler:

____________

Og mannen min som skulle komme og "briefe" meg ca kl 15.15 har fremdeles ikke vist seg :roll:

(Hvorfor er hans halvtimer lengre enn halvtimene til oss andre???)

Gruer for hvor lenge 2-3 timer er, når en halvtime for ham er over dobbelt så lang som en ev klokkehalvtime :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Han kom ikke hit kl 15.15, for han så en mulighet til å bli ferdig raskere enn han hadde tenkt (det er første gang jeg har opplevd i løpet av disse 6 årene, altså) :Nikke:

Han ringte meg nå, og skulle bare skifte før han kom hjem.

Og da kan vi dra til lille-byen alikevell :hoppe:

Da får jeg meg saccosekk!!!!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk.

I dag har jeg vært flink :Nikke: (flinkere enn hva jeg har vært tidligere dager i allefall) :oops:

Jeg har

:-) vasket en maskin med klær

:-) hatt to omganger med klær i tørketrummelen

:-) lagt sammen 4 maskiner med klær

:-) hentet posten

:-) ryddet i undertøysskuffen min (og ryddet vekk en pose med undertøy som ikke er brukbare nå)

:-) fyrt i ovnen, slik at det nå endelig er godt og varmt her

Dette er jo egentlig ting som jeg burde gjøre hver dag, men :oops:

Og så skal jeg lage middag til mannen i dag når han kommer hjem (er litt usikkert å lage maten til et bestemt tidspunkt, for han kommer sjelden hjem til det samme tidspunktet uansett) :roll:

Nå skal jeg sette meg i saccosekken med et julebroderi. Jeg kjøpte et i fjor som jeg ikke rakk å starte på. Men NÅ skal jeg starte! Det er jo snart jul, vet dere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...