Gå til innhold

Chiquitas dager og netter


Chiquita

Anbefalte innlegg

Det er jo snart jul' date=' vet dere :wink:[/quote']

Åh ja... tack för påminnelsen. Ska be mannen kolla med sin syster om julen så vi kan beställa tågbiljetter. Biljetterna släpps 90 dagar innan avresa så det är dags nu - snart bara 3 månader till julafton :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos julebroderi - burde vel startet opp igjen på den juleløperen jeg begynte på i fjor, men hvor den hersens gulltråden irriterte meg så mye at det ble full stopp :evil:

Og vi har vært flinke i dag vi også - gått tur en time på LAdestien :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en juleduk som det har blitt full stopp med jeg også - pga gulltråden. Det er bare SÅ forferdelig å brodere med den gulltråden - den deler seg bare, slik at korsstingene ikke blir noe fine :evil:

Jaja, nå har jeg en liten sak uten noe gulltråd som jeg skal ta først. Så får jeg se på den duken etter at jeg er ferdig med denne (om jeg blir ferdig) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, uten tvil.

Jeg er bare SÅ glad for at det ikke er noe gulltråd i det broderiet jeg driver med nå...

Men derimot er stingene så mye mindre, så det tar jo bare SÅ lang tid :roll:

Men jeg tror det blir fint tilslutt. Og jeg tror også at jeg kommer til å bli ferdig før jul i år :ler:

Men jeg tror jeg må gå for å finne brillene mine, siden det er så smått.

Og jeg må flytte en lampe slik at jeg får litt bedre lys der jeg sitter...

Og da kan jeg brodere til "langt på natt".... :wink:

(Mannen er på jobb - overtid - og trodde ikke han væar hjemme før kl 21, så jeg har da god tid) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber mye overtid den mannen din. Skulle nesten kommet på sladderbesøk :wink:

Men dessverre kan jeg ikke i dag for i dag er dagen vi besøker svigers, og de har nok ventet i mange timer allerede :ler:

Fikk kort fra søskenbarnet mitt i dag. Hun hadde en SA for noen måneder siden, men nå var hun gravid på ny. Utrolig koselig beskjed, men samtidig svir det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han jobber mye overtid. Slik er det i hans yrke.

Men han tar ut avspassering av all overtidsjobbingen da, så det er jo ikke SÅ ille alikevell. Det er jo godt at han har fri også. :Nikke:

Så han har mye avspassering til gode, ja - men det kommer jo godt med det også. Snart er det jo jul og "greier" :wink: Og da er det perfekt at han kan ta ut en uke ekstra "ferie", liksom...

Skjønner godt den følelsen din, MrsL. Jeg tror ikke det er til å unngå.

For det er jo ikke slik at du ikke er glad på deres vegne, det vet jeg. Men alikevell så "stikker" det.

Jeg tror det er bra at det "stikker" jeg. Tror det er et godt tegn :Nikke: For det viser at du virkelig ønsker det selv også (men det har jeg jo egentlig skjønt fra tidligere da) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*river meg i håret*

HVOR ER BRILLENE MINE????

(slik er det når jeg ikke har brukt dem på et halvårs tid) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ønsker og ønsker....og nå er jeg to dager over, men hadde det vært så vel......

Ikke for å være pessimist, men det kan vel kanskje komme av Pergo'en....

Men jeg krysser fingrene!!!!

DET hadde vært noe det!!!

*lurer på hvor du finner styrken til å la være å teste - jeg hadde testet for lenge siden jeg da* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrken??? Gidder ikke teste for jeg blir så skuffet når mensen kommer to timer etter testen. Og jeg har ikke begynt på PERGOen ennå. Det skal jo først skje ved dag 4 til 8 i perioden. Og dag 1 må jo komme først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker....??? :klø:

Mistenker at mannen har gjemt dem :wink:

Kanskje det. Akkurat slik som mannen min gjemmer lypsylen min, mobiltelefonen, bilnøklene etc :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrken??? Gidder ikke teste for jeg blir så skuffet når mensen kommer to timer etter testen. Og jeg har ikke begynt på PERGOen ennå. Det skal jo først skje ved dag 4 til 8 i perioden. Og dag 1 må jo komme først :wink:

*beundrer*

Men du pleier da vel å være "klokke-klar", gjør du ikke??? (hmm - nå følte jeg meg litt nærgående) :ler:

Og det er slik at du er pessimist, og mannen optimist??? :wink:

Hvor lenge har du tenkt å gå slik og vente da???

(jeg har også testet og blitt skuffet mange ganger, men så har jeg heller aldri gått noen dager "over tiden", for jeg har jo aldri vært regelmessig) :wink:

Og når det ikke er Pergo'en - hva kan det være da???

*prøver å overtale fruen til å ta en test*

Kanskje det. Akkurat slik som mannen min gjemmer lypsylen min, mobiltelefonen, bilnøklene etc  :ler:

Jepp, noe lignende.

Nå har jeg sjekket skuffa de "alltid" skal ligge i. Og skoleveskene mine (har to som jeg skiftet på å bruke). Stua er "saumfart". Kjøkkenet er det ikke noe vits i å lete i, for der vet jeg at de ikke er (har ikke sett de der noengang i allefall).

Og rommet hvor mannen har sin PC på er også gjennomsøkt...

Hvor KAN de da være??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg krysser fingrene krampeaktig!!!!

Ha et fint svigers-besøk da.

Jeg skal tilbake i saccosekken og brodere litt til. Uten briller, men med bedre lys om ikke noe annet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove:

Jeg VIL sove, men får det ikke til....

Kjenner at hele kroppen "verker" når jeg ligger :evil:

Nå har jeg drukket to glass varm saft, så kanskje det gjør meg litt "døsen" om ikke noe annet. (eller blir det fullt liv i krabaten i magen? eller må jeg løpe på do hver halvtime?)

Vel, verdt å prøve i allefall.

Skal tusle tilbake til sengen min nå. Har ei bok jeg kan lese litt i, så forhåpentligvis kommer søvnen krypende slik at jeg får sove alikevell....

Vurderte å innta sacco'en for å sove i, men det tror jeg blir litt for "klamt" :roll:

*soverommet neste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er 10 grader ute, synes jeg knitringen fra vedovnen er fantastsik :Nikke:

Jeg ble nødt til å fyre opp i dag også - det er jo bare SÅ kaldt. Like før jeg må gå for å finne tøflene mine, kjenner jeg.

Vel, det blir jo raskt varmt da (noen ganger er det greit å ha et ganske lite hus) :wink:

Jeg fikk da omsider sove igjen i dag også. Men ikke før kl 9.30 (da kikket jeg på klokka siste gang)

Og jeg våknet igjen kl 11.45. Som "alltid" :roll:

Snart skal jeg sette meg i sacco'en og fortsette på broderiet mitt. Det ser jo ut som om jeg skal greie å bli ferdig, jo (men det er vel fordi broderiet er så lite) :ler:

*lurer på hva vi skal ha til middag i dag*

Forresten - brillene mine er fremdeles søkk borte :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :-)

Ja høsten er deilig sånn når du kan fyre i peisen og tenne masse stearinlys. Det er akkurat det vi skal gjøre når mannen kommer om et kvarters tid. Jeg har begynt å forberede middagen. Vi skal ha moussaka med gresk salat (vår nye favoritt), og slår nok til med litt rødvin i kveld. Vi har vært så dyrisk flinke å holde oss til den nye dietten, at på to uker nå har jeg gått ned neste 4 kilo :o Har aldri klart det før.

Og du trenger ikke krysse fingrene for meg lenger, for "Tante Rød" kom på besøk i går kveld, og i dag har jeg vært hos legen og tatt den første blodprøven. I morgen skal jeg på apoteket og hente PERGO`en.

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...