Fuglemor Skrevet 15. februar 2020 #1801 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg liker ikke påmalte/tatoverte øyebryn, jeg forstår ikke poenget med det, det ser ikke naturlig ut på en grei måte engang. Jeg er faktisk for det som er unaturlig som restylane og botox og falske øyevipper, men tusj streker til bryn er for meg en gåte. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal bruke rød leppestift og ingen foundation når de sliter med rødhet i ansiktet. Jeg forstår ikke hvorfor noen unnlater å barbere seg nedentil eller under armene eller beina. Ekstra ekkelt hvis de har rød leppestift. Hater å høre på at folk klager over tett nese uten å ta nesespray, vondt i hodet uten å ta paracet.. Altså hvorfor klager du, men kommer med hvitløk og kors med en gang jeg kommer med en medisinsk løsning, hva skal jeg sitte og grine med deg? Takler ikke høylytte folk. Jeg har fordommer mot folk som røyker når de har barn. Jeg synes at dersom man skal gå med lite klær på en sommerdag, kan du ikke ta kollektivt å stå oppi folk, ikke lukte ekkelt svett eller ekkel parfyme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1802 Del Skrevet 16. februar 2020 15 timer siden, Maleficenta skrev: Du er jo selv kg bruker.... Derfor jeg skrev sten i glasshus. Jeg har inntrykket av at majoriteten her inne er....lite intelligent. Og lite reflektert. Morsomt å være flue på veggen. Føler meg ganske bra med meg selv når jeg leser her inne hvis jeg har en dårlig dag. 15 timer siden, Maleficenta skrev: Prevensjon ja, men hvorfor tvangssterilisering? Dessuten om noen skulle tvangssteriliseres er det vel bedre å gjøre det med mennene. Ikke at jeg er for tvangssterilisering av afrikanere altså. Jeg er heller ikke for tvangssterilisering av afrikanere, for all del. Mer rettet mot for eksempel pedofile, overgripere, folk som er på 6. ungen som barnevernet har tatt, men fortsetter å reprodusere osv. Anonymkode: 555dd...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1803 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg har fordommer mot: - Rasister -Muslimske menn -Feite mennesker som lyver om hva de spiser -Eldre grisete menn -Sosser -Barn som har tydeligvis ikke fått grensesetting av sine foreldre - Mennesker som utnytter velferdssystemet -Uærlige mennesker - Hjerne døde mennesker som følger krenkende kulturer Anonymkode: 8f94e...5c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1804 Del Skrevet 16. februar 2020 Kjenner jeg klikker litt inni hodet mitt når jeg hører ordene «mammahjerte» og «pappahjerte». Herregud...... Anonymkode: 95e79...315 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1805 Del Skrevet 16. februar 2020 Folk som hele tiden skryter av seg selv. Selv når de skal skryte av andre så klarer de å snike inn litt selvskryt. "Haaland scoret to mål og er fortsatt ikke fornøyd med innsatsen, vinnere som oss blir aldri fornøyd." Anonymkode: 64ebd...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1806 Del Skrevet 16. februar 2020 : Anonymkode: 64ebd...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymVestlending Skrevet 16. februar 2020 #1807 Del Skrevet 16. februar 2020 Det jeg kommer på av fordommer i farten - sosser, enten BI eller Oslo vest - Religiøse, mest muslimer - Klimaskeptikere - Jenter som ligger mye rundt - Unge voksne uten helseproblemer som er grovt overvektige - Foreldre som gjør ungene overvektige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1808 Del Skrevet 16. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg klikker litt inni hodet mitt når jeg hører ordene «mammahjerte» og «pappahjerte». Herregud...... Anonymkode: 95e79...315 Enig, hver eneste gang jeg hører om bloggen "Pappahjerte" får jeg lyst til å denge hele fyren. Anonymkode: f7217...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1809 Del Skrevet 16. februar 2020 Får du ikke time hos psykolog med henvisning, så er du ikke psykisk syk nok. Får du avslag på avslag, så er du ikke syk nok. Og da er det faktisk bare å "skjerp seg". Min erfaring er at er du syk, så får du hjelp. Er det akutt så får du hjelp på dagen. Trenger du hjelp mens du står i helsekø så får du hjelp av enten fastlegen, kommunen eller en avtale med dps om akutttime ved behov. Får du ikke hjelp så er du enten ikke syk nok, eller så kan du takke deg selv for å ikke kunne å uttrykke ditt behov med ord. Ja, en liten andel avslag kommer fra dårlig skrevet henvendelse fra fastlegen sin side. Og det kan enten være fastlegen sin skyld eller din skyld som ikke har beskrevet din situasjon godt nok. Det er ikke disse folkene jeg snakker om. Det er de som påstår at de ikke får hjelp, når fakta er at de får ikke hjelp fordi er ikke syke nok. Får du avslag pga plassmangel så får du beskjed om å sende henvendelse et annen sted. Om det så er privat med refusjon eller via kommunen. Kjenner til flere som går til psykiatrisk sykepleier via kommunnen og de får bedre oppfølging enn det jeg på dps får. Har vurdert å bytte til det selv, men har fått en så god behandler hos dps at jeg vil ikke bytte. Men når hun slutter, så vil jeg gå vekk fra dps. Poenget er: Er du syk så får du faktisk hjelp. Og det at folk påstår at de er for syke for hjelp, er bare bullshit. Det handler om at du er vrang og vanskelig pasient som er "behandlingsressistens" fordi du gidder ikke å ta imot hjelpen du blir tilbudt. For news flash, det er du som gjøre all jobben, det er ikke psykologen som skal gjøre jobben for deg. Og helsevesenet kommer faktisk til et punkt hvor de gir deg opp, og det er ikke fordi du er for syk, det er fordi du er for vrang og vanskelig. Alt for mange her inne prøver å skremme folk fra å skaff seg hjelp når de faktisk trenger det. Ved å komme med bullshit historier om hvordan de ble avvist når de trengte hjelp, samme hvor mange ganger de sendte inn søknad om plass. Og det er ikke greit! Anonymkode: fa070...a40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1810 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Poenget er: Er du syk så får du faktisk hjelp. Og det at folk påstår at de er for syke for hjelp, er bare bullshit. Det handler om at du er vrang og vanskelig pasient som er "behandlingsressistens" fordi du gidder ikke å ta imot hjelpen du blir tilbudt. For news flash, det er du som gjøre all jobben, det er ikke psykologen som skal gjøre jobben for deg. Og helsevesenet kommer faktisk til et punkt hvor de gir deg opp, og det er ikke fordi du er for syk, det er fordi du er for vrang og vanskelig. Alt for mange her inne prøver å skremme folk fra å skaff seg hjelp når de faktisk trenger det. Ved å komme med bullshit historier om hvordan de ble avvist når de trengte hjelp, samme hvor mange ganger de sendte inn søknad om plass. Og det er ikke greit! Anonymkode: fa070...a40 Din erfaring? Du er altså en del av denne "hjelpen"? Behandlingsresistens er et begrep de har funnet opp for å slippe å ta ansvar. Det er da ingen som er desperat etter hjelp, som gjør seg vanskelig. Det er det kun personellet har fått for seg. Min "erfaring" er at psykologer og sånne er bullshit. Medier, alt fra aviser, filmer og magasiner fremstiller terapi og psykologer som de gode hjelperne som du bare må oppsøke, nesten samme hva. De fremstiller seg selv slik, med glorie over hodet. Og så bam: slenger de i trynet på pasienter at de er "behandlingsresistente" etc. Litt av et syn denne yrkesgruppen har på sine pasienter. Jeg tror de nyter denne makten. Anonymkode: 9978e...641 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1811 Del Skrevet 16. februar 2020 Liker ikke nordmenn eller hvite folk. Anonymkode: 84db4...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1812 Del Skrevet 16. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke nordmenn eller hvite folk. Anonymkode: 84db4...f15 Det der en mening du fint kan si høyt, det er veldig trendy å mislike "hvite". Anonymkode: 9978e...641 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1813 Del Skrevet 20. februar 2020 Jeg har fordommer mot FRP-velgere, tenker at de ikke alltid er så «gjennomtenkte» i sine meninger, gjennomsnittlig lavere IQ, og veldig rasister. MEN jeg har også fordommer mot «innvandrer gutter/menn», tenker at de har et gammeldags kvinnesyn, er utro/players, og at de «snylter» på staten (ikke betale skatt, motta ytelser, osv.), bruker rusmidler (spesielt hasj). Anonymkode: 39ac7...a2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2020 #1814 Del Skrevet 20. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fordommer mot FRP-velgere, tenker at de ikke alltid er så «gjennomtenkte» i sine meninger, gjennomsnittlig lavere IQ, og veldig rasister. MEN jeg har også fordommer mot «innvandrer gutter/menn», tenker at de har et gammeldags kvinnesyn, er utro/players, og at de «snylter» på staten (ikke betale skatt, motta ytelser, osv.), bruker rusmidler (spesielt hasj). Anonymkode: 39ac7...a2f Så ironisk.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1815 Del Skrevet 20. februar 2020 3 timer siden, Maleficenta skrev: Så ironisk.. Yes I know.. Anonymkode: 39ac7...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 20. februar 2020 #1816 Del Skrevet 20. februar 2020 Men når folk sier de har fordommer mot en spesiell gruppe mennesker, feks religiøse, muslimer, homofile, Frp velgere etc, er det slik at dere ikke liker dem eller er det slik at du er åpen for at de er annerledes enn hva fordommene dine tilsier? Er dere klar over at det kun er fordommer eller dømmer dere? Bare lurer 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1817 Del Skrevet 20. februar 2020 Er ikke noe som ikke er liv å si høyt, men absolutt mye som ikke er lurt å si høyt. Ja, jeg har mange upopulære meninger, og mange ikke politisk korrekte tanker Anonymkode: 5ef95...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1818 Del Skrevet 20. februar 2020 - Jeg mener at vi har full likestilling i Norge (blant etnisk norske. Hos noen innvandrere er det et stykke igjen). - Misliker påstanden at voldtekt er det absolutt verste et menneske kan oppleve. Helt absurd. - Fordommer mot kvinner som alltid trekker diskrimineringskortet når de blir forbigått av andre (jeg fikk ikke jobben fordi jeg er kvinne etc) Anonymkode: d4986...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 20. februar 2020 #1819 Del Skrevet 20. februar 2020 På 16.02.2020 den 20.34, AnonymBruker skrev: Liker ikke nordmenn eller hvite folk. Anonymkode: 84db4...f15 Ganske spenstig å innrømme rett ut at du er rasist, synes jeg. Du skal i alle fall ha for ærligheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1820 Del Skrevet 20. februar 2020 På 5.2.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev: Jeg mistenker at folk som har hunder ønsker underdanige skapninger de kan kommandere. Har mer sansen for kattefolk. Anonymkode: 365ad...2e9 Har du en hund som er underdanig, har du vært for hard mot den/mishandlet den. Anonymkode: eb2f1...bd4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå