AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1781 Del Skrevet 6. februar 2020 Har skrevet her før men; folk som skriver «himmelen har fått en ny stjerne» når folk dauer. Er det mulig å bli mer kvalmende og klisjé. Skriver noen det om meg når jeg dauer kommer jeg til å bli en ond demon som hjemsøke dem. Anonymkode: 797ba...9e6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 6. februar 2020 #1782 Del Skrevet 6. februar 2020 På 7.9.2019 den 19.53, Maleficenta skrev: Jeg syns egentlig ikke en gravid kropp er noe pent Noen gravide kropper er det, men det er ingen automatikk i at alle gravide kropper er pene. Og klisjéforestillingen om gravide som "stråler" tror jeg aldri jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 6. februar 2020 #1783 Del Skrevet 6. februar 2020 Sikkert populært å skrive på samenes 'nasjonaldag' Bor man i Norge, har man 17 mai som nasjonaldag. Mitt inntrykk er at samer blir særbehandlet i forhold til mange andre,både økonomisk og ellers. Tull og tøys,bor man i Norge,så får man innrette seg slik alle andre må. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1784 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Chantielle said: Sikkert populært å skrive på samenes 'nasjonaldag' Bor man i Norge, har man 17 mai som nasjonaldag. Mitt inntrykk er at samer blir særbehandlet i forhold til mange andre,både økonomisk og ellers. Tull og tøys,bor man i Norge,så får man innrette seg slik alle andre må. Samer innvandret ikke tik Norge for 30 år siden, de har alltid vært her, og deres dag er like viktig som 17. mai Anonymkode: 66b4b...6a2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1785 Del Skrevet 6. februar 2020 Dømmer babyer. Tenker at «den var ikke spesielt søt. Min skal ihvertfall bli søtere enn det.» Anonymkode: d3b38...b1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 6. februar 2020 #1786 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samer innvandret ikke tik Norge for 30 år siden, de har alltid vært her, og deres dag er like viktig som 17. mai Anonymkode: 66b4b...6a2 Nei,det er vel det som er min 'fordom' kanskje,hvilket tråden handler om. Jada,de har 'alltid 'vært her,som mange andre,det gir ingen rett til særbehandling. Man bor i nasjonen Norge,det bør være bra nok,også for samer. Jeg har ingen sans for særbehandling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1787 Del Skrevet 6. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mistenker at folk som har hunder ønsker underdanige skapninger de kan kommandere. Har mer sansen for kattefolk. Anonymkode: 365ad...2e9 Det er ihvertfall ikke derfor jeg kjøpte meg hund! Kjøpte han rett og slett for at det er et dyr som forstår mye og som du kan ha et nært forhold til. En katt ville ikke blitt det samme. Vanskelig å kommunisere med hunden uten å kommandere den innimellom. «Gi labb» f eks, er ikke noe jeg sier for at jeg liker å kommandere, men for at det er morsomt å lære hunden ting. «Flink bisk» høres kanskje nedlatende ut, men hva skal man si da?? «Dæven, respekt Fido! Der var du god!» Hahaha. Anonymkode: d3b38...b1b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1788 Del Skrevet 6. februar 2020 På 28.8.2019 den 16.00, SisteGang skrev: Jeg liker ikke den "romantiseringen" av downs syndrom. "Alle" sier at de synes barn med ds er søte solstråler, men jeg blir mest irritert når jeg ser dem, og tenker foreldrene burde tatt abort. Irriterer meg når barn/ungdommer med ds får modellkontrakter, vinner konkurranser og masse ros. Det er bare medlidenhet, og det går utover friske barn som fortjener å vinne, få skryt osv, fordi de faktisk er dyktige. De med Downs vinner bare fordi folk synes de er så modige og flinke som prøver, og at de representerer mangfold. Det er jeg ikke enig i. Barn med downs er ikke øverst på ønskelisten min, men de som blir født likevel synes jeg skal ha like rettigheter som alle andre! Hva slags konkurranser snakker du om, som de vinner i hytt og pine? Å la noen vinne for at man syns synd på dem må jo være det mest nedverdigende, så slikt håper jeg ikke folk driver med! Det fine med de med downs er at de ser ut til å bry seg om andre aspekter av livet enn det overfladiske. Win-win for alle. Anonymkode: d3b38...b1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. februar 2020 #1789 Del Skrevet 6. februar 2020 57 minutter siden, ti10 skrev: Noen gravide kropper er det, men det er ingen automatikk i at alle gravide kropper er pene. Og klisjéforestillingen om gravide som "stråler" tror jeg aldri jeg har sett. Jeg må si at de kroppene jeg har gjort gravide har jeg syntes er svært vakre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. februar 2020 #1790 Del Skrevet 6. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg når barn/ungdommer med ds får modellkontrakter, vinner konkurranser og masse ros. Det er bare medlidenhet, og det går utover friske barn som fortjener å vinne, få skryt osv, fordi de faktisk er dyktige. Downs er ikke en sykdom, det er et syndrom. Dessuten er de ingen som fortjener å vinne. De som vinner er de som best oppfyller konkurransens kriterier. Så: Du er fordomsfull OG ignorant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. februar 2020 #1791 Del Skrevet 12. februar 2020 På 6.2.2020 den 15.59, Alterego666 skrev: Jeg må si at de kroppene jeg har gjort gravide har jeg syntes er svært vakre. Noen har jo en gravid fetisj... Kanskje du har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 12. februar 2020 #1792 Del Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, Maleficenta skrev: Noen har jo en gravid fetisj... Kanskje du har det? Jeg tenner ikke på gravide kvinner generelt, så jeg tror ikke det. Heldigvis. Ser for meg mange kleine situasjoner og/eller et overfylt hus med to VW Caraveller utenfor.....🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1793 Del Skrevet 15. februar 2020 Min mening, som antakeligvis vil bli sett på med sinte øyne av mange, er følgende: Det spiller ingen rolle hvilket kjønn du indentifiserer deg med eller ikke. Kall deg hva du vil. Mann, kvinne, ditten og datten, om du ønsker å bli omtalt som han, hun eller hen, spiller ingen rolle. Har du penis, da går du på herretoaletter. Har du vagina, da går du på dametoalettet. Anonymkode: 3fed6...7cc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1794 Del Skrevet 15. februar 2020 På 21.7.2015 den 21.19, AnonymBruker skrev: Du som åpenbart er så høyt utdannet vet sikket at det var en drøss av høyt utdannede eksperter som forsket seg til raselover, sterilisering av folkegrupper, teste ut hormonbomber ( de første p-pillene) på kvinner i Afrika, skallemåling, og en haug av andre unevnelige ting. Utdanning behøver ikke være en forsikring mot dårlige valg og styring av andre mennesker. Anonymous poster hash: e3e02...32c Altså... tvangssterilisering og prevensjon for afrikanske kvinner er jo IKKE en dårlig ide... Anonymkode: 555dd...c35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1795 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg har fordommer mot brukere på KG. Kanskje jeg kaster sten i glasshus, men jeg lever et godt liv med flott mann, god jobb, gode venner og alt jeg kunne ønsket meg, mens jeg har inntrykk av at KG består av bitre kvinnfolk i 50-åra som aldri har jobba en dag i sitt liv, desperate menn som har blitt forlatt av thaidama, samt unge kvinner med ME/angst/depresjon/det-ene-og-det-andre. Så når jeg sitter her som flue på veggen blir jeg veldig takknemlig for det livet jeg har, og klapper meg selv ekstra hardt på skulderen for ikke å ha endt opp som størsteparten av bøtteballetten her på KG 😶 Anonymkode: 555dd...c35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 15. februar 2020 #1796 Del Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fordommer mot brukere på KG. Kanskje jeg kaster sten i glasshus, men jeg lever et godt liv med flott mann, god jobb, gode venner og alt jeg kunne ønsket meg, mens jeg har inntrykk av at KG består av bitre kvinnfolk i 50-åra som aldri har jobba en dag i sitt liv, desperate menn som har blitt forlatt av thaidama, samt unge kvinner med ME/angst/depresjon/det-ene-og-det-andre. Så når jeg sitter her som flue på veggen blir jeg veldig takknemlig for det livet jeg har, og klapper meg selv ekstra hardt på skulderen for ikke å ha endt opp som størsteparten av bøtteballetten her på KG 😶 Anonymkode: 555dd...c35 Nå forventer jeg at noen svarer "ingen av meg og mine venninner er bitre i 50-årene". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1797 Del Skrevet 15. februar 2020 På 6.2.2020 den 15.14, Chantielle skrev: Sikkert populært å skrive på samenes 'nasjonaldag' Bor man i Norge, har man 17 mai som nasjonaldag. Mitt inntrykk er at samer blir særbehandlet i forhold til mange andre,både økonomisk og ellers. Tull og tøys,bor man i Norge,så får man innrette seg slik alle andre må. Ekstremt historieløst. Jeg har fordommer mot deg, merker jeg. Anonymkode: 2bdad...7b7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. februar 2020 #1798 Del Skrevet 15. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fordommer mot brukere på KG. Kanskje jeg kaster sten i glasshus, men jeg lever et godt liv med flott mann, god jobb, gode venner og alt jeg kunne ønsket meg, mens jeg har inntrykk av at KG består av bitre kvinnfolk i 50-åra som aldri har jobba en dag i sitt liv, desperate menn som har blitt forlatt av thaidama, samt unge kvinner med ME/angst/depresjon/det-ene-og-det-andre. Så når jeg sitter her som flue på veggen blir jeg veldig takknemlig for det livet jeg har, og klapper meg selv ekstra hardt på skulderen for ikke å ha endt opp som størsteparten av bøtteballetten her på KG 😶 Anonymkode: 555dd...c35 Du er jo selv kg bruker.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. februar 2020 #1799 Del Skrevet 15. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså... tvangssterilisering og prevensjon for afrikanske kvinner er jo IKKE en dårlig ide... Anonymkode: 555dd...c35 Prevensjon ja, men hvorfor tvangssterilisering? Dessuten om noen skulle tvangssteriliseres er det vel bedre å gjøre det med mennene. Ikke at jeg er for tvangssterilisering av afrikanere altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1800 Del Skrevet 15. februar 2020 Tenker negativt om folk som får flere barn enn de burde vite at de ikke klarer å følge opp. Det gjelder ikke bare ressurssvake aleneforeldre. Det gjelder også karrieremennesker som jobber 50 timer i uka og hele tiden drar på jobbreiser. Likevel skal de ha 3+ barn for det er status. Anonymkode: 64ebd...809 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå