AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1741 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg syns vi som må leve på minstetrygd skulle hatt mindre skatt. Anonymkode: 199fb...f0d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1742 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg synes folk som et uføre skal i jobb uansett. Om så 4 timer 2 ganger i uken Anonymkode: a23b5...d01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1743 Del Skrevet 28. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes folk som et uføre skal i jobb uansett. Om så 4 timer 2 ganger i uken Anonymkode: a23b5...d01 Finn en arbeidsplass som tar imot da, jobber du gratis? Jeg besøker eldre og ensomme når jeg klaree det. Anonymkode: 199fb...f0d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1744 Del Skrevet 28. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Finn en arbeidsplass som tar imot da, jobber du gratis? Jeg besøker eldre og ensomme når jeg klaree det. Anonymkode: 199fb...f0d Fordi da gjør jeg noe godt for andre. Anonymkode: 199fb...f0d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1745 Del Skrevet 28. august 2019 Det trengs, noen trenger et dytt ut døra. Finnes mange ting som kan gjøres gjennom nav, bare det å komme ut og kanskje få en smak på arbeidslivet. Jeg ser utfordringen med det men jeg tenker at ikke alle som er uføre må være 100% uføre, kanskje noen klarer og jobbe 10-20%. Anonymkode: a23b5...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1746 Del Skrevet 28. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trengs, noen trenger et dytt ut døra. Finnes mange ting som kan gjøres gjennom nav, bare det å komme ut og kanskje få en smak på arbeidslivet. Jeg ser utfordringen med det men jeg tenker at ikke alle som er uføre må være 100% uføre, kanskje noen klarer og jobbe 10-20%. Anonymkode: a23b5...d01 Sant, d burde vært flere muligheter, men trist at nav går ned i hvor mye man kan tjene m litt arbeidsevne før de trekker mye av den lille trygden man er avhengig av.. Skulle vært mulig m feks 80%ufør..d er for dårlige ordninger, de gikk n e d på hvor mye i år.. Anonymkode: 199fb...f0d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1747 Del Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det trengs, noen trenger et dytt ut døra. Finnes mange ting som kan gjøres gjennom nav, bare det å komme ut og kanskje få en smak på arbeidslivet. Jeg ser utfordringen med det men jeg tenker at ikke alle som er uføre må være 100% uføre, kanskje noen klarer og jobbe 10-20%. Anonymkode: a23b5...d01 Ja, mange som kunne jobbet mer. Men problemet er jo at de fleste arbeidsgivere trenger forutsigbarhet. En som er nesten 100% uføretrygd kan kanskje jobbe noen timer i uka, men han vet ikke hvilke dager han kan jobbe. Hvilken arbeidsgiver ønsker å betale for at arbeidstakeren kommer i gjennomsnitt fire timer i uka, men arbeidsgiveren vet aldri når arbeidstakeren kommer? Om du selv er villig til å betale for slike arbeidstakere så er det jo bare å ansette. Det er flust av uføretrygdede som hadde ønsket jobber hvor de kun trengte å møte opp om de føler de har overskudd og hvor de kan gå hjem med en gang de kjenner at de ikke kan jobbe mer. Anonymkode: fb6d2...ee0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 28. august 2019 #1748 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg liker ikke den "romantiseringen" av downs syndrom. "Alle" sier at de synes barn med ds er søte solstråler, men jeg blir mest irritert når jeg ser dem, og tenker foreldrene burde tatt abort. Irriterer meg når barn/ungdommer med ds får modellkontrakter, vinner konkurranser og masse ros. Det er bare medlidenhet, og det går utover friske barn som fortjener å vinne, få skryt osv, fordi de faktisk er dyktige. De med Downs vinner bare fordi folk synes de er så modige og flinke som prøver, og at de representerer mangfold. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1749 Del Skrevet 28. august 2019 1 time siden, SisteGang skrev: Jeg liker ikke den "romantiseringen" av downs syndrom. "Alle" sier at de synes barn med ds er søte solstråler, men jeg blir mest irritert når jeg ser dem, og tenker foreldrene burde tatt abort. Irriterer meg når barn/ungdommer med ds får modellkontrakter, vinner konkurranser og masse ros. Det er bare medlidenhet, og det går utover friske barn som fortjener å vinne, få skryt osv, fordi de faktisk er dyktige. De med Downs vinner bare fordi folk synes de er så modige og flinke som prøver, og at de representerer mangfold. For et menneskesyn du har. Minner meg litt om holdningen til en kjent mann som levde for over 70 år siden. Anonymkode: eb2f1...bd4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1750 Del Skrevet 29. august 2019 17 hours ago, SisteGang said: Jeg liker ikke den "romantiseringen" av downs syndrom. "Alle" sier at de synes barn med ds er søte solstråler, men jeg blir mest irritert når jeg ser dem, og tenker foreldrene burde tatt abort. Irriterer meg når barn/ungdommer med ds får modellkontrakter, vinner konkurranser og masse ros. Det er bare medlidenhet, og det går utover friske barn som fortjener å vinne, få skryt osv, fordi de faktisk er dyktige. De med Downs vinner bare fordi folk synes de er så modige og flinke som prøver, og at de representerer mangfold. Samme med kvinner som kvoteres inn overalt bare fordi de er kvinner, på bekostning av folk som er dyktige og fortjener plassen. Og det samme med menn de få stedene der de kvoteres inn. Anonymkode: 07b83...79e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1751 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg irriterer med grønn over eldre i trafikken, og syns det er for snilt hva gjelder av behold av førkerkort. Har en bestefar på 83 år som nettopp fikk fornyet sitt førerkort i 6 mnd. Mannen kjører ikke godt, og har hatt flere nestenulykker. Opplever daglig feilkjøring rundkjøringer og lyskryss, og det er omtrent alltid en sjåfør over 75. Anonymkode: 0bb2c...49c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1752 Del Skrevet 29. august 2019 IPCC har rett i spådommene om klima, men det er bare en liten hump i veien for menneskeheten. De som tror global oppvarming truer menneskehetens eksistens har ikke lest eller forstått hva rapportene til IPCC egentlig sier. Anonymkode: 6e613...e85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1753 Del Skrevet 29. august 2019 På 28.8.2019 den 17.55, AnonymBruker skrev: For et menneskesyn du har. Minner meg litt om holdningen til en kjent mann som levde for over 70 år siden. Anonymkode: eb2f1...bd4 Vedkommende har faktisk rett. Samme med overvektige som får ros for å vise kroppen sin. Mens vi som er undervektige stadig må høre at vi må spise mer. Anonymkode: 8786f...b24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1754 Del Skrevet 30. august 2019 De som blir dypt deprimerte og på grensen til innleggelse, for å ha gjort det slutt med kjæresten..... de er ikke psykisk syk på ekte, de er bare svake. Anonymkode: a6bc8...2c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1755 Del Skrevet 5. september 2019 Folk som starter tråder om at de hater barn er psykopater. Anonymkode: 219df...370 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1756 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg synes mange sosiale konvensjoner er idiotiske. Jeg synes folk som bruker penger, tid og energi på en illusjon kalt kjærlighet er blåste . Jeg sitter å ler av folk som faktisk bruker penger , energi og 18 års jobb på barn . Folk som ikke greier å tenke fordi de er sentimentale, og klarer å få frem sentimentale ord uten årsak eller logikk . Småprat og hvite løgner er litt slitsomt i lengden😂 Anonymkode: 3aef2...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 6. september 2019 #1757 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg synes miljøaktivister ofte virker helt hjernevasket. Og det tør jeg ikke si høyt IRL. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. september 2019 #1758 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg er for smart til å gidde å diskutere med deg. Tenker det ofte, men sier det aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1759 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg liker dype samtaler. Ikke diskutere frisørtimer, microblading, og bryllupsplanlegging. Synes folk som interesserer seg for simple temaer er litt.. Korte? Men handler vel mere om at jeg trenger nye venner. Jeg er voksen, og da gjelder det å følge flokken gitt. Klarer dessverre ikke la være å se likegyldig ut når temaer interesserer meg midt i ræva. Så mener jeg overvektige som trøkker i seg dritt, og skylder på at de ikke går ned pga sykdom uansett bør endre tankegang. Anonymkode: fcb77...d84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. september 2019 #1760 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg syns egentlig ikke en gravid kropp er noe pent 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå