Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den "mat fra bunnen"...woah. Jeg trodde ebay-adminen (unnskyld, ADMIN) var ille, men hjelp.

Admin har skrevet en kommentar til en bruker: "Og så er det jo slik at ting du gjør hjemme hos deg ikke er sikkert du tillater andre å gjøre . Og det må ikke være noen tvil om at dette er min gruppe... og kun min.. og den kan jeg feks slette ved ett tastetrykk - om jeg vil. Det er heller ingen selvfølge å være gjest her. Jeg har forventninger til hvem jeg "omgir" meg med "

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Finnes ikke verre enn landskapsbilder med den effekten. 

Hva skjedde med at naturen skal være... naturlig? :vetikke:

Da er det ikke kunst. Kunst er abstraksjon. Skal man bare ta bilder slik som en ser verden, er det ikke vits i å ta bilder. Da blir det bare dokumentasjon

Hilsen en fotograf

Anonymous poster hash: c9a36...70f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "mat fra bunnen"...woah. Jeg trodde ebay-adminen (unnskyld, ADMIN) var ille, men hjelp.

Admin har skrevet en kommentar til en bruker: "Og så er det jo slik at ting du gjør hjemme hos deg ikke er sikkert du tillater andre å gjøre . Og det må ikke være noen tvil om at dette er min gruppe... og kun min.. og den kan jeg feks slette ved ett tastetrykk - om jeg vil. Det er heller ingen selvfølge å være gjest her. Jeg har forventninger til hvem jeg "omgir" meg med "

:laugh: :laugh: :laugh:  Leste det akkurat nå! Går makta heeeelt til hode på de som er admins i sånne grupper?   (Unnskyld, ADMINS) :fnise:

Anonymous poster hash: 2622c...168

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en gruppe for en hunderase, har det vært litt krangling i det siste.

Og admin er oppgitt, for hun må inn å rydde opp.

Men hun truer stadig med å slette gruppen, og det skjønner jeg ikke. Går det ikke bare ann å "gi" gruppa til noen andre hvis man er lei? Hvorfor ta fra oss andre den største gruppa i Norge, pga noen som krangler?

Anonymous poster hash: 15978...4a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin har skrevet en kommentar til en bruker: "Og så er det jo slik at ting du gjør hjemme hos deg ikke er sikkert du tillater andre å gjøre . Og det må ikke være noen tvil om at dette er min gruppe... og kun min.. og den kan jeg feks slette ved ett tastetrykk - om jeg vil. Det er heller ingen selvfølge å være gjest her. Jeg har forventninger til hvem jeg "omgir" meg med "

Damn! Snakk om å bli maktsyk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke kunst. Kunst er abstraksjon. Skal man bare ta bilder slik som en ser verden, er det ikke vits i å ta bilder. Da blir det bare dokumentasjon Hilsen en fotograf Anonymous poster hash: c9a36...70f

Man trenger ikke ta drepen på bilder med så mye effekter som mange gjør heller da.

Et spesielt utsnitt, det å fange opp et kort øyeblikk, eller leke seg med kontraster kan være både kunstnerisk og stemningsfullt.

Å dokumentere er ikke det samme som å ta bilder uten effekter. Hvis det er det som må til for å ta et bilde utenom det vanlige har man så stor mangel på fantasi, kreativitet, og evne til å tenke uttrykk at man bør egentlig la være å kalle seg fotograf.....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før noen fra 'mat fra bunnen' kommer til kg og sutrer og lager drama slik som det gikk med ebay-gruppa.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før noen fra 'mat fra bunnen' kommer til kg og sutrer og lager drama slik som det gikk med ebay-gruppa.

Bare ingen av oss sender PM eller venneforespørsler til den allmektige Tanja så er de sikkert fornøyd :P

Men seriøst: hva er så spesielt med henne egentlig? Er folk virkelig så ivrige etter å være venn med henne pga oppskrifter som ikke akkurat gir deg ståpels at de må ha regler MOT det? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ingen av oss sender PM eller venneforespørsler til den allmektige Tanja så er de sikkert fornøyd :P

Men seriøst: hva er så spesielt med henne egentlig? Er folk virkelig så ivrige etter å være venn med henne pga oppskrifter som ikke akkurat gir deg ståpels at de må ha regler MOT det? :klo:

Den gruppa er jo akkurat som en sekt eller et lite diktatur.

Hun blir hyllet for oppskrifter på helt grunnleggende ting. Hvis noen legger ut bilde og oppskrift på en fiskegrateng de har laget, så skriver Tanja en kommentar der hun anbefaler å bruke en teskje mer med brødrasp, for det gjør hun i sin oppskrift. Etter det handler alle kommentarer om hvor fantastisk Tanjas fiskegrateng er.

Anonymous poster hash: 1cfa9...7d4

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med hu der Tanja er at hun skamløst finner oppskrifter fra andre og lurer folk til å tro at det er hennes..

Se bare her:

"Komponerte en ny kake idag i ren glede

Mandelbunn med sitronfromasj

Ikke så jevne kanter og slikt men det gjør ingenting"

Kjapt søk på Google viste at jeg hadde rett i at dette har jeg hørt om før..

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sitronfromasjkake

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med hu der Tanja er at hun skamløst finner oppskrifter fra andre og lurer folk til å tro at det er hennes..

Se bare her:

Hun har sikkert ikke brukt like mye sitron som i oppskriften. Eller kanskje hun pyntet med revet sitronskall? Da burde hun jo hylles for sin geniale oppfinnsomhet.

Anonymous poster hash: 1cfa9...7d4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se bare her:

Kanskje en grunn til at det ikke er lov å linke i gruppa?

Anonymous poster hash: 1f787...d6c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag holdt hun alle på pinebenken for å få oppskrift på hennes fantastiske nye sjokoladekake! Kjefter på alle som ikke legger ved oppskrift, men hun kan gjerne vente flere timer for å få mest mulig skryt og spørsmål etter oppskriften før hun legger den ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det ikke kunst. Kunst er abstraksjon. Skal man bare ta bilder slik som en ser verden, er det ikke vits i å ta bilder. Da blir det bare dokumentasjon Hilsen en fotograf Anonymous poster hash: c9a36...70f

Kunst er ikke nødvendigvis abstraksjon. Det kan være en for eks estetisering. Mange gamle malerier er figuratove, men de er kunst likevel. Det har med hvordan man maler/fotograferer objektet og omgivelsene å gjøre. Om man gjør det med følelse og innlevelse. Da er det mye mer enn kun dokumentasjon.

Anonymous poster hash: e7211...ae3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag holdt hun alle på pinebenken for å få oppskrift på hennes fantastiske nye sjokoladekake! Kjefter på alle som ikke legger ved oppskrift, men hun kan gjerne vente flere timer for å få mest mulig skryt og spørsmål etter oppskriften før hun legger den ut.

men nå er det jo hennes gruppe da :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men nå er det jo hennes gruppe da :P

Sett butikkanmeldelsene på profilen hennes? "Som driver og gründer av Norges største matgruppe, mat fra bunnen, synes jeg meny er bra."

Anonymous poster hash: bfc92...5c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Sett butikkanmeldelsene på profilen hennes? "Som driver og gründer av Norges største matgruppe, mat fra bunnen, synes jeg meny er bra."

Skal man drive så seriøst så burde man i det minste klare å skrive korrekt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo noen gjort henne oppmerksom på kg så hadde underholdningen fortsatt da hun sikkert hadde tatt steget som crazy admin et hakk videre 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gründer faktisk :P 
Visste ikke at man kunne kalle seg det bare fordi man har opprettet en gruppe :P 
Hvis hun ikke planlegger en blogg, eller en bok eller noe da. Men hvis hun skulle publisert disse oppskriftene hadde hun jo gått på en smell på lik linje med CBE når hun skulle skrive lavkarbobok og bare hadde gjort små endringer i oppskriftene slik at de ble littegrann annerledes :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...