Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den forrige tråden vår ble jo slettet. :(

 

Hæ? Ble den siste også slettet? Jeg satt akkurat å tenkte over at det var noen dager siden sist jeg så den...... Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Ble den siste også slettet? Jeg satt akkurat å tenkte over at det var noen dager siden sist jeg så den...... Hva skjedde?

For mange ebaykverulanter tenker jeg... mulig å lage en ny de ikke finner kanskje? :P

Anonymous poster hash: 2622c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange ebaykverulanter tenker jeg... mulig å lage en ny de ikke finner kanskje? :P

Anonymous poster hash: 2622c...168

 

Haha men da er jo halve underholdningen borte joooo!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Ble den siste også slettet? Jeg satt akkurat å tenkte over at det var noen dager siden sist jeg så den...... Hva skjedde?

Noen la ut et bilde av en av de som var i gruppen og slang en kommentar om utseende hennes, og det er jo ikke helt innafor (puppene hennes var definitivt ikke fra eBay)... Men jeg stemmer for et nytt forsøk UTEN å henge ut enkeltpersoners utseende, meeeeen at vi fortsatt kan sammen le av ting som blir sagt og lagt ut.

Forundrer meg stadig over at folk ikke har kontroll i det heeeeeletatt om hva tollgrensa er. Og i stedet for å søke det opp, spør de i gruppa. Flere ganger til dagen. 😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nei henge ut og identifisere personer skal ikke forekomme!! Stemmer også for ny tråd 😊

Anonymous poster hash: 2622c...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg meldte meg inn i bæregruppa for å se hva fuzzet var om (har ikke barn, men synes at bæring virker veldig praktisk når og hvis det skjer, tenker ofte på det når det er tre barnevogner på bussen). 

 

Jeg er sikker på at disse kvinnene tilhører en slags øko-miljø-naturorientert gruppe, som vasker tøybleiene sine på 90 grader for miljøets skyld og fnyser av utstyrspresset blant "vanlige" mammaer (det så jeg de gjorde, forresten). Men gud bedre, sånn som de maser om kjøping av sjal nr. ørtenogsnørti og Mannen, som ikke skjønner hvorfor de må kjøpe så mye. Aner jeg et mønster? Om du er bærekjerring, KK-kjerring, eller eBay-kjerring, er ett fett. Og tøystykkene koster jo flesk. 

Er de'kke deilig å ha noe å kjøpe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en ny tråd :D klarte ikke finne noe! Legg gjerne link ut her :)

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen la ut et bilde av en av de som var i gruppen og slang en kommentar om utseende hennes, og det er jo ikke helt innafor (puppene hennes var definitivt ikke fra eBay)... Men jeg stemmer for et nytt forsøk UTEN å henge ut enkeltpersoners utseende, meeeeen at vi fortsatt kan sammen le av ting som blir sagt og lagt ut.

Forundrer meg stadig over at folk ikke har kontroll i det heeeeeletatt om hva tollgrensa er. Og i stedet for å søke det opp, spør de i gruppa. Flere ganger til dagen.

 

Nei det er bare slemt og skal så klart ikke forekomme.... Men dumt å slette hele tråden da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Jeg synes gruppen "Fargelegging for alle" fortjener en plass her inne. Jeg hadde aldri trodd at det gikk an å lage drama ut av noe sånn som fargelegging.

Man har alt fra dem som utleverer hele livet sitt, til dem som klager på at folk er for flinke eller at de har for bra/dyrt utstyr og at de da føler seg tråkket på. Mange må også virkelig vise at de sletter seg fra gruppem med statuser ala "Nei nå er det så mye drama her og for mange flinke ,jeg vil bare fargelegge og koooooose meg. Her er det for mye teknikk". Voksne mennesker som får mindreverdighetskomplekser av at andre er flinkere en dem?! :rolleyes:

Altså herregud, man må godta at folk innen for alle hobbyer har forskjellig nivå. Kjerringer!

Dagens utblåsning og satt litt på spissen kanskje :lol:

Endret av Weeping_Angel
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den der Koreansk Kosmetikk-gruppa! Nå har noen glupinger oppdaget at det er sitronsyre og melkesyre i våtservietter til barn, og oppfører seg som om noen har hatt arsenikk i grøten til ungene. Der er noen fornuftige sjeler som forsøker å forklare at dette er ganske harmløse saker, og hvorfor det brukes i sånne produkter, men folk tar jo helt av! :roll:

 

 



Anonymous poster hash: 229ef...e46
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må da være lov å kjøpe klær før ungen er født!

Anonymous poster hash: 4a0b6...39a

Ingen har sagt noe om at det ikke er lov. Men det er litt rart å hamstre klær dersom man er redd for å kle barnet i "feil" farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gruppa som heter smugling, svindel, og nettsteder er ganske underholdende i dag! 

 

Admin i gruppa har spurt om medlemmene vil ha gruppebeskrivelsen på norsk eller engelsk, og flere har sagt at de kunne tenkt seg å ha det på begge språk. 

 

Plutselig begynner folk å bli skikkelig sure, og sier at de skal melde seg ut i protest hvis gruppebeskrivelsen står på engelsk også. Fordi da blir det visstnok umulig for de som ikke forstår et kvekk engelsk å følge med i gruppa og alt blir uforståelig. 

 

Hjelpes for en gjeng.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gruppen "Fargelegging for alle" fortjener en plass her inne. Jeg hadde aldri trodd at det gikk an å lage drama ut av noe sånn som fargelegging.

Man har alt fra dem som utleverer hele livet sitt, til dem som klager på at folk er for flinke eller at de har for bra/dyrt utstyr og at de da føler seg tråkket på. Mange må også virkelig vise at de sletter seg fra gruppem med statuser ala "Nei nå er det så mye drama her og for mange flinke ,jeg vil bare fargelegge og koooooose meg. Her er det for mye teknikk". Voksne mennesker som får mindreverdighetskomplekser av at andre er flinkere en dem?! :rolleyes:

Altså herregud, man må godta at folk innen for alle hobbyer har forskjellig nivå. Kjerringer!

Dagens utblåsning og satt litt på spissen kanskje :lol:

Å herregud den tegnegruppa!!

Sett siste?

"fikk ingen oppmerksomhet, så nå gidder jeg ikke mer! Bare likes, ingen kommentarer! "

Og folk spør hva som er poenget, og får til svar at alle vennene hennes sier hun er kjempeflink og sånn, selv om hun bare har holdt på i en måned! Altså what, voksne folk??

Anonymous poster hash: bfc92...5c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Å herregud den tegnegruppa!!

Sett siste?

"fikk ingen oppmerksomhet, så nå gidder jeg ikke mer! Bare likes, ingen kommentarer! "

Og folk spør hva som er poenget, og får til svar at alle vennene hennes sier hun er kjempeflink og sånn, selv om hun bare har holdt på i en måned! Altså what, voksne folk??

Anonymous poster hash: bfc92...5c6

Yepp. Folk blir sure hvis de ikke får hjelp med fargevalg på en tegning også. Det er litt fascinerende.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Mat fra grunnen..." kommer nå langt oppe på lista. Var ikke klar over alle "reglene" der og at gruppen er nattestengt! I dag har jeg sett bilder av middagen til en haug med folk, du verden. Og det er da en voldsom dyrking av denne sjefskokka?

På lørdag laget jeg forøvrig Havbris sin fårikål. Oppskrift kommer folkens :)

Endret av Havbris
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud den tegnegruppa!!

Sett siste?

"fikk ingen oppmerksomhet, så nå gidder jeg ikke mer! Bare likes, ingen kommentarer! "

Og folk spør hva som er poenget, og får til svar at alle vennene hennes sier hun er kjempeflink og sånn, selv om hun bare har holdt på i en måned! Altså what, voksne folk??

Anonymous poster hash: bfc92...5c6

Helt enig! Nå har hun sletta tråden sin :-p

Jeg hadde vært så flau!

Og hvorfor er det ingen som kan bruke albumene!!?? Er så lei av 100 forskjellige "har noen fargelagt denne" hver dag, og alle er fra de samme vanlige bøkene som "alle" har der inne.

Anonymous poster hash: 15978...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Helt enig! Nå har hun sletta tråden sin :-p

Jeg hadde vært så flau!

Og hvorfor er det ingen som kan bruke albumene!!?? Er så lei av 100 forskjellige "har noen fargelagt denne" hver dag, og alle er fra de samme vanlige bøkene som "alle" har der inne.

Anonymous poster hash: 15978...4a4

Skjønner ikke helt hvorfor de skal ha hjelp til å fargelegge?

Jeg skjønner poenget med selve gruppa, vise sine fargelegginger og spørre om hjelp til hvilke utstyr man burde kjøpe, men når de legger ut et bilde som noen andre har tegnet for dem...alt de trenger å gjøre er å fargelegge....også må de da altså spørre andre mennesker om hvilken farge man skal bruke på tennene til en hodeskalle? :klo: Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gruppa som heter smugling, svindel, og nettsteder er ganske underholdende i dag! 

 

Admin i gruppa har spurt om medlemmene vil ha gruppebeskrivelsen på norsk eller engelsk, og flere har sagt at de kunne tenkt seg å ha det på begge språk. 

 

Plutselig begynner folk å bli skikkelig sure, og sier at de skal melde seg ut i protest hvis gruppebeskrivelsen står på engelsk også. Fordi da blir det visstnok umulig for de som ikke forstår et kvekk engelsk å følge med i gruppa og alt blir uforståelig. 

 

Hjelpes for en gjeng.... 

Jeg ble jo selvfølgelig veldig nysgjerrig på hva slags gruppe dette er, så jeg meldte meg inn.

Hjelpe meg, er det virkelig slik at folk ser en sånn "GRATULERER KLIKK HER OG FÅ GRATIS IPHONE!!!" og så tenker de at "dette må jeg advare verden om, gitt!"?  :murvegg: 

 

Men når jeg leser den der diskusjonen om gruppebeskrivelsen lurer jeg jo litt på hva slags verden de lever i. Og hvorfor snakker de om å beskytte seg sånn at svindlere ikke finner gruppa og slikt? Seriøst, er det virkelig svindlere som jakter på dem dagen lang? :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...