Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fruktfatet 18+, og voksenprat.

 

Alle virker som ikke eier noe sosiale antenner, og jeg skjønner at det er en gruppe som går mye på sex, men åååh fy søren altså.

 

Ble kicket fordi admin la ut et bilde av seg selv poledance, og spurte hva folk syntes. Jeg skrev helt ærlig at det er imponerende men jeg blir ikke tent. Først sletter hun kommentaren min (sånn at hun kun har 500 kåte griser som sikler på henne) og da ser jeg at flere kommenterer: "Sletta du kommentaren min?" så dette var visst noe som gikk igjen. Kommenterte på det, og ble da kicket.

 

Virkelig, gå inn i de gruppene, det er en god latter.



Anonymous poster hash: be3d4...e4d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er medlem i en gruppe for folk med lavt stoffskifte og der skal absolutt ALT lenkes opp mot den sykdommen. "Jeg hikker i dag, er det noen av dere andre som gjør det? Lurer på om det har noe med stoffskiftet å gjøre.", "Jeg får så vondt på baksiden av kneet når jeg går i trapper, men bare når jeg går oppover, ikke nedover. Har dere andre med lavt stoffskifte det også sånn?". "Er det noen andre som ikke får reist på ferie pga lavt stoffskifte?". Veldig mye stakkarslige folk som ER sykdommen sin inne på den gruppa. 

Anonymous poster hash: c63fb...7a1

 

nesten så jeg lurer på om det er jeg som har skrevet det der. for HERREGUUUD så mye syyyyting det er i enkelte av de sykdomsgruppene!!! Jeg blir gal, har meldt meg ut av alle sammen, får helt dilla av folk som tror en flisete negl skyldes MS` en sin!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at flere nevner "Mat fra bunnen"-gruppen. Jeg ble meldt inn i den av en venninne, og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Mye rare retter med sinnsyke mendger av ost, pølser, grillkrydder osv der. Men det mest irriterende er den voldsomme "oppskrift???" som kommer hver gang noen legger ut noe. Det toppet seg isted da en dame legger ut bilde av vann med tilsatt agurk osv for å få litt god smak i vannet. Og noen SPØR OM OPPSKRIFT. Altså. bare. nei. 

 

Videre er den "Hjelp til alt mulig"-gruppen bare blitt tull også. Evneveike folk som spør om hjelp til å gå ut av huset snart. Jeg har ikke sett et fornuftig innlegg man ikke kan google seg til på 3 sekunder der på en stund. Og så mye "hva er dette?"-bilder av larver de finner i hagen. Altså. Ja. 



Anonymous poster hash: 55c93...bef
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg kanskje må plage meg med sånne hjelpegrupper også! Finner ikke noe "Hjelp til alt mulig" i Oslo, men det er kanskje den gruppen som heter "OsloEnglene" som fyller det behovet. Der har jeg ikke blitt medlem, siden navnet er så tåpelig. Kunne de ikke kalt det "hjelperne"? Engler høres veldig hjerter og smilefjes ut for denne sure hufseheksa her.

 

For øvrig kan det bli litt moro på "Oslo gis bort også". Lenge siden jeg har fulgt med, men det har vært masse drama rundt hva folk spør etter. Det er mye sånn "Vi er SÅ snille her i gruppa og noen er SÅ GRÅDIGE og EIER ikke takknemlighet!". Og så krangler folk om alle reglene. 

 

En gang fikk jeg noe ganske bra fra den gruppa, og skrev tusen takk og smilefjes og alt som skal til på PM til giveren. Hørte ikke noe mer, men ble redd da jeg seinere leste at de visst krever at man OFFENTLIG skal takke giveren i en egen tråd på gruppa. Da var det blitt en stund siden jeg fikk gjenstanden, men jeg ble veldig redd for at jeg nå er sett på som en utakknemlig liten faen som ikke takket enda mer så alle kunne se det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg kanskje må plage meg med sånne hjelpegrupper også! Finner ikke noe "Hjelp til alt mulig" i Oslo, men det er kanskje den gruppen som heter "OsloEnglene" som fyller det behovet. Der har jeg ikke blitt medlem, siden navnet er så tåpelig. Kunne de ikke kalt det "hjelperne"? Engler høres veldig hjerter og smilefjes ut for denne sure hufseheksa her.

 

For øvrig kan det bli litt moro på "Oslo gis bort også". Lenge siden jeg har fulgt med, men det har vært masse drama rundt hva folk spør etter. Det er mye sånn "Vi er SÅ snille her i gruppa og noen er SÅ GRÅDIGE og EIER ikke takknemlighet!". Og så krangler folk om alle reglene. 

 

En gang fikk jeg noe ganske bra fra den gruppa, og skrev tusen takk og smilefjes og alt som skal til på PM til giveren. Hørte ikke noe mer, men ble redd da jeg seinere leste at de visst krever at man OFFENTLIG skal takke giveren i en egen tråd på gruppa. Da var det blitt en stund siden jeg fikk gjenstanden, men jeg ble veldig redd for at jeg nå er sett på som en utakknemlig liten faen som ikke takket enda mer så alle kunne se det.

 

Å hjelpes. Skikkelig Facebook-skade det der. 

Ligger det ikke ute tilgjengelig for allmenheten så gjelder det ikke! Og nestekjærlighet og gavmildhet er noe som skal utvises kun for å få likes og stjerne i boka ... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at jeg kanskje må plage meg med sånne hjelpegrupper også! Finner ikke noe "Hjelp til alt mulig" i Oslo, men det er kanskje den gruppen som heter "OsloEnglene" som fyller det behovet. Der har jeg ikke blitt medlem, siden navnet er så tåpelig. Kunne de ikke kalt det "hjelperne"? Engler høres veldig hjerter og smilefjes ut for denne sure hufseheksa her.

 

For øvrig kan det bli litt moro på "Oslo gis bort også". Lenge siden jeg har fulgt med, men det har vært masse drama rundt hva folk spør etter. Det er mye sånn "Vi er SÅ snille her i gruppa og noen er SÅ GRÅDIGE og EIER ikke takknemlighet!". Og så krangler folk om alle reglene. 

 

En gang fikk jeg noe ganske bra fra den gruppa, og skrev tusen takk og smilefjes og alt som skal til på PM til giveren. Hørte ikke noe mer, men ble redd da jeg seinere leste at de visst krever at man OFFENTLIG skal takke giveren i en egen tråd på gruppa. Da var det blitt en stund siden jeg fikk gjenstanden, men jeg ble veldig redd for at jeg nå er sett på som en utakknemlig liten faen som ikke takket enda mer så alle kunne se det.

Har en vennine som er medlem i den gi bort/byttes gruppa for Oslo. Hun er ikke etnisk norsk og kan ikke så mye om hva ting er verdt. Hun ønsket seg en festdrakt/bunad og la ut et spørsmål om noen hadde en festdrakt å gi bort eller som kunne byttes i en kaffemaskin med masse tilhørende kapsel.....åhhhhhhh,damn så mye bråk det ble! Hun var SÅ EKSTREMT kravstor/vet hun ikke at festdrakt er dyrt????/at hun kan spørre om noe sånt og gud av meg så FREKK hun var.

 

Jeg forstår at folk kan reagere på det, men det går ann å skrive et saklig innlegg som "Hei!Bunader er dessverre noe som er veldig dyrt og noe jeg tror de fleste som selger vil selge den for en del tusenlapper og ikke gi den bort" istedenfor å kalle henne for en kravstor heks osv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Koreansk Kosmetikk-gruppa at det er ei som er kjempefornøyd med en nettbutikk som tidligere har vært advart mot i gruppa, selv da må admin presisere at de advarer mot den nettbutikken!

Hun jenta har prøvd nettbutikken og er kjempefornøyd, mens admin som aldri har handlet der advarer sterkt mot å handle der! Det admin mener er tydeligvis fasit..

Er også drittlei alt syrehysteriet! "Er det syre i denne?" "Må jeg smøre meg med faktor 50 hver time hvis jeg bruker denne oljeresen jeg har på huden i 10 sek.?"

Anonymous poster hash: 6ab3b...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Koreansk Kosmetikk-gruppa at det er ei som er kjempefornøyd med en nettbutikk som tidligere har vært advart mot i gruppa, selv da må admin presisere at de advarer mot den nettbutikken!

Hun jenta har prøvd nettbutikken og er kjempefornøyd, mens admin som aldri har handlet der advarer sterkt mot å handle der! Det admin mener er tydeligvis fasit..

Er også drittlei alt syrehysteriet! "Er det syre i denne?" "Må jeg smøre meg med faktor 50 hver time hvis jeg bruker denne oljeresen jeg har på huden i 10 sek.?"Anonymous poster hash: 6ab3b...96c

Du må smøre det hver time hele året med soldater 50 så lenge du er ute eller sitter ved vindu og dår sollys på deg, om du er inne uten at lys treffer deg holder det med så sjeldent som hver tredje time med nytt lag med solkrem!! Hallo, det er ikke så vanskelig å forstå altså...

:fnise:

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne skriv i en sånn babyklær gis bort gruppe 

Noen som vil bytte litt jenteklær til gutteklær, de så vist feil på ultralyd

det var ikke måte på hvor mye kjeft hun fikk, det var ikke noe som het gutteklær og jenteklær



Anonymous poster hash: 4a0b6...39a
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebookgruppen eBay for jenter/kvinner... Altså.. Nei. Jeg blir helt matt.

Anonymous poster hash: 7699d...bc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne skriv i en sånn babyklær gis bort gruppe 

Noen som vil bytte litt jenteklær til gutteklær, de så vist feil på ultralyd

det var ikke måte på hvor mye kjeft hun fikk, det var ikke noe som het gutteklær og jenteklær

Anonymous poster hash: 4a0b6...39a

Hvorfor kjøpe så mye klær før barnet en gang er født???

Klær får man alltid tak i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må smøre det hver time hele året med soldater 50 så lenge du er ute eller sitter ved vindu og dår sollys på deg, om du er inne uten at lys treffer deg holder det med så sjeldent som hver tredje time med nytt lag med solkrem!! Hallo, det er ikke så vanskelig å forstå altså...

:fnise:

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

Åj, solfaktor mente jeg så klart, ikke soldater 😅

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjøpe så mye klær før barnet en gang er født???

Klær får man alltid tak i.

det må da være lov å kjøpe klær før ungen er født!

Anonymous poster hash: 4a0b6...39a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det må da være lov å kjøpe klær før ungen er født!

Anonymous poster hash: 4a0b6...39a

 

Nei, det er ikke lov. Det har blitt forbudt det nå.

Anonymous poster hash: 4c060...a32

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ei venninne skriv i en sånn babyklær gis bort gruppe 

Noen som vil bytte litt jenteklær til gutteklær, de så vist feil på ultralyd

det var ikke måte på hvor mye kjeft hun fikk, det var ikke noe som het gutteklær og jenteklær

Anonymous poster hash: 4a0b6...39a

 

Så de kler guttebabyene sine i blondekjoler der inne, altså..?  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebookgruppen eBay for jenter/kvinner... Altså.. Nei. Jeg blir helt matt.

Anonymous poster hash: 7699d...bc4

 

Den forrige tråden vår ble jo slettet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...