Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, daemonia skrev:

Ja jeg vet,  men jeg er nysgjerrig på hva som fikk den tim å bli det :P

Det står heller ikke at den er skjult for moderering.  Den er skjult for vurdering. Regner med det blir gitt beskjed om at den er stengt snart.

Vi måtte jo på den tredje ebay for kvinner tråden før brukere fra grupa sluttet å trolle😊

Anonymkode: 35ca7...438

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

På tide med en oppdatering i denne tråden...

Jeg har nylig snublet over Facebookgruppen " Den store kaningruppa". VELDIG MYE bra med den gruppa altså, som f.eks. fokus på at kaniner trenger stor plass o.l. , men det irriterer meg så innmari at mange der inne nesten har fasit på alt som har med kaniner å gjøre. Jeg har vurdert å skaffe meg et par kaniner selv og er blitt med i blandt annet den gruppa for å lære, og har lært mye, men kommer nok aldri til å tørre og stille spørsmål der inne når vi skaffer oss kaniner, for folk blir kritisert ganske kraftig om de har litt andre meninger enn de fleste der inne. Anbefaler å ta en kikk :P 

Anonymkode: 1d094...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 11.10.2016 den 0.29, AnonymBruker skrev:

På tide med en oppdatering i denne tråden...

Jeg har nylig snublet over Facebookgruppen " Den store kaningruppa". VELDIG MYE bra med den gruppa altså, som f.eks. fokus på at kaniner trenger stor plass o.l. , men det irriterer meg så innmari at mange der inne nesten har fasit på alt som har med kaniner å gjøre. Jeg har vurdert å skaffe meg et par kaniner selv og er blitt med i blandt annet den gruppa for å lære, og har lært mye, men kommer nok aldri til å tørre og stille spørsmål der inne når vi skaffer oss kaniner, for folk blir kritisert ganske kraftig om de har litt andre meninger enn de fleste der inne. Anbefaler å ta en kikk :P 

Anonymkode: 1d094...b74

Haha. Var medlem der en stund og de kaninene som er eid av en av disse, er heldige. Men fyttikatta så spinnville de folka er. Makan til hysteri skal man lete lenge etter. 

Er på forum for andre smådyr. Der er det stort sett bare kos og fine bilder og filmsnutter. 

Anonymkode: 26608...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Grupper med alt for mange adminions som ikke er koordinerte, regler som er åpne for tolkning, ulike regler basert på "trynefaktor", nærmest gudetilbedelse av grunnlegger med nærmeste adminions.... er du ikke med oss er du mot oss retorikk...

Anonymkode: 211d8...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...