Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herlighet, den mat fra bunnen-gruppa! Den er jo som Nord-Korea. Skryt uhemmet av o' store leder. Hvis du kritiserer noe, overser o' store leder eller foreslår noe nytt blir du... eliminert. Raskt, effektivt og uten et spor. Grøss!  :haar:

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, den mat fra bunnen-gruppa! Den er jo som Nord-Korea. Skryt uhemmet av o' store leder. :pls:Hvis du kritiserer noe, overser o' store leder eller foreslår noe nytt blir du... eliminert. Raskt, effektivt og uten et spor. Grøss!  :haar:

Hun der Tanja fremstår som rimelig høy på seg selv! Sånn som i den bolleoppskriften så skriver hun noe ala "det er ingen vits å komme med kommentarer for å spørre om noe kan erstattes. Den er komponert sånn nettopp pga den er helt perfekt. Eneste som kan kuttes ut er kardemomme hvis noen ikke liker det"..

 

For å si det sånn; den bolleoppskrifta er ei helt vanlig oppskrift. Eneste er at hun har halve melmengden med pizzamel. Men det er ikke noe i veien for å bruke bare vanlig hvetemel.... 

 

En gang var det ei som la ut bilde og oppskrift av lasagne hun hadde laget, da kom det ei knehøne i kommentarfeltet og linket til Tanja si lasagneoppskrift! Asså, er det mulig! Heldigvis så hadde hun som la ut si oppskrift bein i nesen og svarte tilbake at hun foretrakk si oppskrift..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Heldigvis så hadde hun som la ut si oppskrift bein i nesen og svarte tilbake at hun foretrakk si oppskrift..

Oi! Jeg bøyer meg i støvet over slikt et mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg bøyer meg i støvet over slikt et mot!

Har ikke sjekket, men forundrer meg ikke om hun ble slettet/blokkert ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den "mat fra bunnen"-gruppa har jeg også meldt meg inn i. Jeg meldte meg inn fordi jeg liker å lage maten min selv, det er lettere å lage sunn mat da, og smaken blir som regel bedre. Jeg skjønner at det ikke er en gruppe om sunn mat, men noen av de rettene folk gir uttrykk for å spise jevnlig der er jo helt ekstreme. 

 

For eksempel den berømte kyllingpanna (som ser direkte ekkel ut):

Oppskrift..

Stek 4-5 kyllingfileter evt plukk 1 grilla kylling i biter (fileter er best)

Skjer kyllingen i småbiter og fordel utover i langpanna

Kutt opp og ha i passe mengder av:

Brokkoli, purre, champingiong, rød paprika og gul/grønn hvis ønskelig.

Skjer tynne skiver med spekeskinke og fordel utover.

Saus:

2 beger lettrømme og 2 beger creme fraiche blandes med en god dose Hoff pommes frites/grillkrydder til sausen får en fin rosaaktig farge.

Brukte 1 beger av hver i dag da jeg ikke hadde mer,men tror jeg pleier og bruke 2 av hver for og få mer saus.

Strø over/skjer opp ost og dekk alt.

Stek i 25-30 min på 220 gr.

 

Her skal man altså ha 6 desiliter rømme og 6 desiliter creme fraiche....I tillegg anbefales det ris og hvitløksbaguetter til! Jeg kan ikke se for meg hvordan det skal være nødvendig til denne retten. Jeg er på ingen måte noen helsefrik, men dette kunne jeg faktisk ikke funnet på å spise. Kan ikke si jeg blir så inspirert at harrymat slengt i en panne med over 1 liter flytende fett i. 

 

I tillegg legger jeg merke til at ingen klarer å google noe som helst selv. Alt må man spørre om i denne gruppa. 

Åh, JA! Da jeg først så denne for en tid tilbake ble jeg helt månebedotten. Det høres ærlig talt ut som en sånn kreasjon vi lagde da vi var barn og skulle lage tullemat ved å blande det vi fant i skapet (når vi var alene hjemme).

Jeg får tette blodårer og hjerteinfarkt-symptomer bare av å lese oppskriften. :kvalm:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, JA! Da jeg først så denne for en tid tilbake ble jeg helt månebedotten. Det høres ærlig talt ut som en sånn kreasjon vi lagde da vi var barn og skulle lage tullemat ved å blande det vi fant i skapet (når vi var alene hjemme).

Jeg får tette blodårer og hjerteinfarkt-symptomer bare av å lese oppskriften. :kvalm:

 

Jeg tror det er en populær rett der inne for nå er det flere som har hatt "kyllingpanna", uten å videre trenge å spesifisere hva det er. 

Endret av sol87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MFB OMG

Tanja har lagt ut rundstykker og veldig mange spør om oppskrift.

Så får de kjeft av andre brukere fordi de ikke skryter av Tanja, men bare maser på oppskrift!

Videre oppfordres det til å like og skryte den O store leder.

Hjelp!!

Anonymous poster hash: 2d955...cb5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFB OMG

Tanja har lagt ut rundstykker og veldig mange spør om oppskrift.

Så får de kjeft av andre brukere fordi de ikke skryter av Tanja, men bare maser på oppskrift!

Videre oppfordres det til å like og skryte den O store leder.

Hjelp!!

Anonymous poster hash: 2d955...cb5

 

Hahahaha, jeg dævver! Hun Tanja er jo alltid for opptatt til å legge ut oppskrift med én gang, wonder why :P

 

 

"La oss heller skrive fine ting om arbeidet lagt ned i denne baksten  det gleder nok hjertet hennes mer enn bare å få spm om oppskrift"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaam så hærlig fineste *admin* gleder oss til oppskrift seinere når du er ferdig med det du skal Uttrykksikonet heart
Så håper jeg ennå flere viser at de setter pris på deg med å trykke liker eller å kommentere! Uttrykksikonet kiss 
Ellers så er det bare å la vær å dele oppskri
ften  så flink som du er så mye mye du legger i denne gruppen er det ikke mye skryt å takknemmlighet som blir vist ofte for å bære så mangen medlemmer her. Så håper det blir vist i dag at du blir sotte pris på og at medlemme velger å vise deg på den måten 

 

 

sånn går no dagan

Uttrykksikonet smile

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Ebay for jenter/kvinner viser seg fra sin beste side igjen! (finner ikke igjen ebay-tråden?)
Ei poster DENNE og spør om noen har erfaring... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay for jenter/kvinner viser seg fra sin beste side igjen! (finner ikke igjen ebay-tråden?)

Ei poster DENNE og spør om noen har erfaring... :sjokkert:

 

Så den nå. Skrudde på varsler sånn at jeg får med meg det som kommenteres under, kan ikke gå glipp av det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay for jenter/kvinner viser seg fra sin beste side igjen! (finner ikke igjen ebay-tråden?)

Ei poster DENNE og spør om noen har erfaring... :sjokkert:

 

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 70968...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Åh, JA! Da jeg først så denne for en tid tilbake ble jeg helt månebedotten. Det høres ærlig talt ut som en sånn kreasjon vi lagde da vi var barn og skulle lage tullemat ved å blande det vi fant i skapet (når vi var alene hjemme).

Jeg får tette blodårer og hjerteinfarkt-symptomer bare av å lese oppskriften. :kvalm:

Jeg finner ikke den kyllingoppskrifta? Hvor gammel er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ramaskrik blant enkelte i "mat fra bunnen av" når et av medlemmene faktisk har lagt ut et bilde av en spegris på vei til grillen. Det var visst så fælt å se det døde dyret.. Det er bare greit å ta bilde av mat når den ikke ser ut som dyret den kommer fra, det burde jo trådstarteren i ha visst.  :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg finner ikke den kyllingoppskrifta? Hvor gammel er den?

Du trenger ikke å scrolle så langt om du søker på "kyllingpanne", tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket, men forundrer meg ikke om hun ble slettet/blokkert ;)

Nei, absolutt ikke. Får håpe de eliminerte finner sammen på en eller annen måte, danner en motstandsbevegelse (MfB-org, forkle under kåpen er protestplagget) og styrter diktatoren! 

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Du trenger ikke å scrolle så langt om du søker på "kyllingpanne", tror jeg. 

Det funket veldig dårlig på facebook. Den klarer bare å finne en match på kylling i et av de øverste innleggene. Skroller jeg så langt ned jeg greier og søker på kylling igjen så hopper den opp til det samme innlegget. Står også at de fant bare en match :/ Men hvilke dato er det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funket veldig dårlig på facebook. Den klarer bare å finne en match på kylling i et av de øverste innleggene. Skroller jeg så langt ned jeg greier og søker på kylling igjen så hopper den opp til det samme innlegget. Står også at de fant bare en match :/ Men hvilke dato er det fra?

 

 Så rart, jeg fant den med ett søk (i gruppas søkefunksjon). Men kanskje det er fordi jeg har søkt på den fra før.  Det er fra 29.september. Håper du finner den nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...