Gå til innhold

Dagene går....

Tetra

Anbefalte innlegg

:o Når du er 17 uker på vei må du da vel ha troen på at det er noen der inne!!! :) Uansett..forstår hva dere mener ang. offentliggjøring da..det hadde vi også lyst til..men det er vanskelig å holde seg også da!!

Uansett..håper dere får ei fin helg..og kos dere med kinamat..det skal vi også ha i kveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er IKKE jeg som har tystet Tetra!! :heiajente: ...men jo, du har en innledning på dagboken som en ikke kan ta feil av hvem det er(om en kjenner deg)! :-)

Litt på etterskudd men: GOD HELG TETRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til KG.

Gratulerer med lille spiren i magen :)

.. jeg har testet positivt idag så jeg er ganske fersk i dette her, men har fått mye hjelp her før så det er bare å benke seg til PC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsner lille mor, Cilla, Susanna og Cappo.

Den var nok kanskje avslørende ja Susanna.....

I ergrelse over sykehuset som aldri klarer å gi meg et svar ang. UL timen, ringte jeg i dag jordmoren min som ble ganske overrasket over de svar sekretæren ved sykehuset har gitt meg. Hun skulle en tur innom UL i morgen og ville da sjekke det opp for meg ang timen for så å ringe meg etterpå (Glad jeg slipper å ringe den sekretæren en gang til.... så lite imøtekommende mennesker skal en jammen lete en stund etter for å finne)

Har hatt en rolig dag på jobben i dag, ikke det at en ikke har nok å henge fingrene i, men en slipper å springe skoa av seg for å rekke over alt, og det er jo ganske greit. Fikk spørsmål med sjefen i dag om jeg kunne tenke meg å ha ansvar for en student litt senere i høst eller til vinteren, men spurte om hun ikke kunne finne noen andre, jeg har tross alt ansvaret for en nå, så jeg synes de kan fordele litt på andre sykepleiere også. Hadde tenkt å benytte anledningen til å fortelle at jeg ikke blir der noe særlig etter jul når noen av studentene kommer, men fant ut at jeg skal vente litt til..... (Selv om jeg tror noen av kollegane mine har en mistanke.... det snakkes jo om graviditet nesten hver dag... og for ikke å snakke om kommentarene for at jeg spiser så mye gulrøtter... har jo fått helt dilla........)

I dag skal det bare sløves, må vel lage middag, men deretter blir det å innta sofaen tror jeg, ikke så mye å finne på i ruskete høstvær.... har jo vært en eneste stor regnbyge i hele dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei og velkommen!!!

Tusen takk for hilsen i dagboken min. Så koselig å se at vi har termin rundt samme tid.

Beundrer dere som har klart å holde dere SÅ lenge. Har du begynnt å få mage??

Jeg fikk høre hjertelyden hos legen min, det kan sikkert du og. Jeg spurte etter det og da hadde han et apparat. Hør neste gang du og!

rart at du ikke har hørt noe fra UL. Jeg fikk brev bare få dager etter at legen hadde sendt inn papirene. Stor gleder meg! Synd det er så lenge til.

Skal dere vite kjønnet?? Det skal vi. Klarer ikke å vente :wink:

Håper ellers at alt er vel med deg og den lille.. Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Glossy :-)

Fortsatt ikke fått noe særlig mage enda nei, men venter i spenning på at den skal komme frem....

Vi har lurt litt på det å få vite kjønnet, diskuteret litt frem og tilbake, men vi er litt usikre begge to, men slik det ser ut nå ihvertfall så heller vi mest for å vite det, så vi får se når det nærmer seg hva vi blir enig om da..... kan jo være litt praktisk også å vite, og litt kos å få kalle den lille enten han eller hun i stedet for h*n, eller for den del finne og begynne å bruke et navn... Men vi får se. (Er jo ikke sikkert :babysmokk: vil vise oss heller.....)

Men først må jo timen komme i orden, stoler på at JM finner ut av det i dag, skulle hvertfall gjøre det, så da er det bare å vente på at hun ringer. Men med min flaks så har de vel postlagt inkallelsen nå når jeg har satt henne på saken, så kan jo godt hende det kommer i posten i dag også da... venter i spenning til kl 13 for å ile opp for se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille i magen! Og velkommen hit :-)

Må jammen meg si dere er flinke som har holdt dere så lenge..Vi har fortalt det siden jeg var 4 uker på vei vi :oops: Men det er forresten veldig mange som ikke vet noe ennå! Hadde tenkt å offentlig gjøre det etter jeg har vært på privat UL neste torsdag, da er jeg nesten 12 uker på vei! Men det kan hende jeg drøyer ennå bittelitt, vi får se..I begynnelsen så var jeg helt besatt på å fortelle, men nå så er jeg ikke fult så ivrig lenger! Rart det der..

Lykke til i svangerskapet og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Juni :)

Er ganske stolt over at jeg har klart å holde meg så pass lenge ja, men etter UL blir det nok stopp ja.... da er det bare å rope det ut.... (vel og merke om alt står bra til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men først må jo timen komme i orden' date=' stoler på at JM finner ut av det i dag, skulle hvertfall gjøre det, så da er det bare å vente på at hun ringer. Men med min flaks så har de vel postlagt inkallelsen nå når jeg har satt henne på saken, så kan jo godt hende det kommer i posten i dag også da... venter i spenning til kl 13 for å ile opp for se.....[/quote']

Som jeg trodde... først ringte JM og fortalte når timen ble, så kom posten og der lå inkallelsen..... så da var det heldigvis i orden. Da er det bare å vente frem til neste uke, gru/gleder meg. Blir spennende å hilse på :babysmokk: for første gang.

Nå må jeg se å få laget meg litt mat før jeg drar på jobb, seinvakt i dag, men er heldigvis ferdig kl 21, godt med litt kortere vakter innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig godt igjen med å glede/grue seg til ULtimen

Jeg var kjempenervøs for at de skulle finne noe galt. Men jeg gledet meg mest til å se den lille klumpen min.

Vi valgte å få vite kjønnet til barnet, det har vært greiere å kjøpe klær synes vi. Ikke bare pistasjgrønt og påskekyllinggult.

Vi har kunnet konsentrere oss om guttenavnene også.

Men jeg skjønner veldig godt de som ikke vil vite det også, det er jo noe spesielt å få vite det på fødselsdagen :hjerte:

Takk for hilsen i boken min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Tetra!

Bra å høre at du har fått time til UL nå! Gled deg, det er helt fasntastisk! Tårene sprutet på meg når vi fikk se babyen vår for første gang...så lite..så skjørt...bare det vakreste en noen gang har sett :hjerte::hjerte::hjerte:

Skjønner godt dere gruer dere, det gjorde vi også, er jo så redd for at noe ikke er som det skal være..det er rart hvor tidlig en begynner å bekymre seg for babyen sin... Men er ikke det bare foreldreinnstinktet som viser deg...En vil jo så gjerne at alt skal gå bra med barnet! Det går helt sikkert bra Tetra, sender deg en :klem:

Hvilken dag er det du skal til UL?

Håper alt står bra til!

Klems fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøket i dagboken Sandra og Susanna :)

Det er nok foreldreinstinktet som melder seg ja Susanna, litt rart i grunn, selv om en ikke har hilst på den lille...

Skal bli spennende med UL ja, skal på tirsdag (bare 6 dager igjen) Sambo gleder seg også, så nå diskuteres det i heimen om vi vil vite kjønnet... vi blir aldri enig med oss selv.... så vi får se hva det blir til, har lyst til begge deler, men det blir jo litt vanskelig :-?

I dag skal det bare nytes at jeg har fri.... må vel få gjort litt i heimen, men det skal jammen meg ikke bli mye:

* legge sammen nyvaskede klær

* rydde litt

* bestille time til tannlege (har veldig lite lyst, men)

* bestille time hos optiker og nye linser

* mulig en tur til byen

* poste svarbrev til fødeavdelingen

Er ikke stort en orker når regnert plasker ned ute, skulle slått plen for siste gang i år, men det får vente til det blir litt tørrere ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal det bare nytes at jeg har fri.... må vel få gjort litt i heimen, men det skal jammen meg ikke bli mye:

* legge sammen nyvaskede klær

* rydde litt

* bestille time til tannlege (har veldig lite lyst, men)

* bestille time hos optiker og nye linser

* mulig en tur til byen

* poste svarbrev til fødeavdelingen

Dette har jeg fått gjort så langt:

* Bestilt tannlegetime (Slipper heldigvis å reise hjem, tannlegen jeg har gått til har visst kontordag i kommunen jeg bor i nå, så da kan jeg bare møte opp på kontoret her)Gruer meg allerede, kan ikke fordra tannlegen, og hvertfall ikke når jeg har på følelsen at han vil trekke visdomstennene.....

* Bestilt time til optiker (Fikk ordnet det slik at jeg får det samme dag som neste JM time så slipper jeg å kjøre mange turer)

* Legge sammen klær

* Rydde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tetra!

Takk for oppmuntrende ord :) Trenger sånt i begynnelsen tenker jeg !

Så spennende med Ul, det blir nok en stund til vi skal... altfor lenge til egentlig syns jeg, jeg vil vite nå!!!! :-)

Ha en fortsatt fin fri dag og kos deg masse med den voksende magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at du stakk innom dagboken min. :rosasmil:

Denne dagboken har jeg ikke fått med meg før, og selv om jeg er litt seint ute får jeg ønske deg velkommen blant oss dagbok-skrivere og gratulere med baby i magen.

Jeg har vært på tidlig UL (i uke 13) og det var en stor opplevelse så bare gled deg. :-)

Det skal bli morsomt å følge med deg. Siden du har termin ca. 1 måned før meg kan jeg se hva som venter meg.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...