Gå til innhold

Bør Iran være neste på angrepslisten?


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Umulig å svare på' date='helheten[/quote']

Helheten...hva mener du, toleranse for andre og sånne ting, eller er det andre ting du er mer spesifikk over...

Er det noe spesielt med den norske kulturen du synes vi bør dele med omverden eller er det noe med den norske kulturen du synes passer best for oss nordmenn?

Isåfall så er jeg svært spent på hvilken del av den norske kulturen du mener er forbehold omverden og hvilken del som passer nordmenn best...?

Waco

Er glad valhalla er her så han kan fortelle litt om norsk kultur... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville han ikke, nei.

en liste over norges bidrag til menneskeheten ville jo nødvendigvis bli ganske kort.

sånn omtrent :

1. vel, i det minste så sluttet vi jo med vikingefaenskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en iraner et par timer på lørdag etter at jeg og kameraten hans hadde knuffet litt på hverandre. Han var enig med meg at Usa burde gå inn i Iran og avsette Mullah pakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en iraner et par timer på lørdag etter at jeg og kameraten hans hadde knuffet litt på hverandre. Han var enig med meg at Usa burde gå inn i Iran og avsette Mullah pakket.

Sender du det der på mail til Bush, så er saken i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har følelsen av at du ikke er villig til å måle kulturer opp mot hverandre derfor gidder jeg ikke.

Vil du si at norsk kultur er bedre enn den Saudi Arabiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, du skryter og maser om hvor fortreffelig det er å være norsk, og så vil du ikke si et ord om hva du legger i det, bare hevde at norsk er best?

voksent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for fjerde gang. Siden det ser ut til å være mer interresant å angripe hverandre i stedet for sak går jeg ut fra at det opprinnelige temaet er utdebattert, og lukker tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...