Gå til innhold

Bør Iran være neste på angrepslisten?


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det unge folket i USA er undertrykket av en selvutnevnt "elite" av republikanere. Disse republikanerne bruker diverse organer for å undertrykke befolkningen som gjør det vanskelig å styrte.

Et militært angrep for å styrte dette styret da helst kombinert med et massivt folkelig opprør hadde vært riktig etter mening. Men vi gir dem en sjanse til å rette opp fadesen i november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

De har jo netopp mulighet til å rette opp "fadesen"!

Nå viser siste meningsmålinger at Bush faktisk leder med tosifret prosenttall så det ser ut til at de i hvert fall foreløpig ønsker det slik det er i dag. I Iran er situasjonen en helt annen. Nå må du slutte med disse helt off base sammenligningningene,det ser bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå viser siste meningsmålinger at Bush faktisk leder med tosifret prosenttall så det ser ut til at de i hvert fall foreløpig ønsker det slik det er i dag.

Hvilket bare bekrefter at amerikanerne ikke vet sitt eget beste. I og med at de også besitter masseødeleggelsesvåpen og har vist både vilje og evne til å bruke disse mener jeg det er den siviliserte verdens pløkt å intervenere.

Med mindre USAs unge, stolte befolkning selv gjør oppgjør mot republikanerne, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus:

Det står og lese under spørsmål og svar på IA`s sider:

Mye bra på deres sider, men ikke funnet noe om steining pga. sex. Hva lokale småbyer i en provins måtte finne på i ny og ne er ikke en grunn til å innvadere ett land.

Steining generelt som straff er barbarisk, men ikke noe særlig mer barbarisk enn dødsstraffer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steining generelt som straff er barbarisk, men ikke noe særlig mer barbarisk enn dødsstraffer generelt.

Uenig. De fleste i USA (så vidt jeg vet ) dør av injeksjon. Ja, jeg synes dødsstraff i seg selv er barbarisk, men i valget mellom injeksjon og steining er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uenig. De fleste i USA (så vidt jeg vet ) dør av injeksjon. Ja, jeg synes dødsstraff i seg selv er barbarisk, men i valget mellom injeksjon og steining er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt.

Jeg ser på det som en ille mental tortur og sitte på en celle og vite at du skal dø klokken 23:59 12. november. Få andre som har den "æren" å vite tidspunktet de skal dø.

Drap generelt som straffemetode er for meg ille. At noen kan finne på å dømme noen til døden for sex, synes jeg derimot er verre enn å dømme noen til døden for drap. Selv om ingen av delene er for meg etisk akseptabelt.

Men fikk jeg selv velge så hadde jeg så klart valgt sprøte, hvis ikke et av valgene var livstid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. De fleste i USA (så vidt jeg vet ) dør av injeksjon. Ja, jeg synes dødsstraff i seg selv er barbarisk, men i valget mellom injeksjon og steining er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt.

Spørs hvor store steinene er. Grusing er visst ikke så ille...

Spøk til side; Helt enig Poirot. Steining er mindre humant enn giftsprøyte eller elektrisk stol. (Selv om humant neppe er rette ord å bruke om noen av dem. Kanskje "mer dyrisk" hadde vært mer passende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg konkluderer med at usa bør gå til krig mot absolutt alle land der det finnes en eneste liten ekstremistisk fanatikerbarbar, inkludert seg selv, og det samtidig. og hvis det da er noen land igjen som ikke støtter fanatikerbarbarkampanjen, da er de mot usa, og da må nok de hellige amerikanere TAKE THEM OUT også.

menneskeheten er oppskrytt uansett. hvis det blir noe igjen til de andre artene vil de ha det langt bedre uten oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. De fleste i USA (så vidt jeg vet ) dør av injeksjon. Ja, jeg synes dødsstraff i seg selv er barbarisk, men i valget mellom injeksjon og steining er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt.

FEIL FEIL FEIL!!!!

De fleste som blir drept i usa blir knivstukket eller skutt av skytevåpen.

Er det egentlig forskjell om du blir henrettet av politiet mens du prøvde å beina av gårde eller bli avslutta med giftsprøyte....?

Waco

Du virker så enkel noen ganger poirot, ikkeno galt i seg selv det, men det er ikke 20 drap i usa i året....det er 11 000 skytedrap...... så er det noen som er massemorder er det usa og ikke iran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet' date= neste gang blir det hengelås. Remyline Moderator

Hva kommer det av morderatorer ikke selv har noe på hjertet?? blir ikke de litt i veien da?? jeg synes det ihvertfall og jeg føler at jeg ALDRI har lest noe som er av interssanthet av en morderator......bare det samme trusselpisset hele tia... Hvis dere ikke skjerper dere så stenger jeg tråden.... "VI DISKUTERER JO DØDSSTRAFF", og det som skulle vært forbudt er å nekte å diskutere slike ting...

Morderator, kan du ikke gå å sette på en kaffe eller noe sånt noe?

Waco

Deler slettet. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel selve felttoget var jo en strålende suksess med minimalt av tap.

Var det etter felttoget som var problematisk mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vel selve felttoget var jo en strålende suksess med minimalt av tap.

Jada, og amerikanerne er generelt så populære der nede at tapet av et firesifret antall soldater bare er som en gylden investering å regne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...