Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det forressten noen av dere som er andregangsfødende eller mer? Som har hatt et keisersnitt og en vaginal fødsel, og kan dele litt erfaringer og tanker rundt det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andregangs ja, men jeg har ikke erfaring med snitt. Hadde jeg måtte ha keisersnitt av en eller annen årsak med første ville jeg absolutt ønsket vaginal fødsel ved nr to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt et keisersnitt. Ser for meg det blir aktuelt å prøve vanlig med nummer to, men at de har lav terskel for å avbryte.. Gruer meg litt, men kommer til å ønske meg samtale med de riktige folka - for å være forberedt, så det samme ikke skjer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha samtale nå i september hvor dette da blir et tema. Jeg har lyst til å prøve vaginal forløsning denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pakka sekken med badetøy og skal rett på stranda etter jobb. Alt av kvalme og trøtthet forsvinner når jeg bader. Befriende, gleder meg som en unge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pakka sekken med badetøy og skal rett på stranda etter jobb. Alt av kvalme og trøtthet forsvinner når jeg bader. Befriende, gleder meg som en unge :P

Høres fantastisk ut :jepp: Selv vurderer jeg fryseren etter en morgen med brekninger - samt at de melder årets varmeste dag  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut :jepp: Selv vurderer jeg fryseren etter en morgen med brekninger - samt at de melder årets varmeste dag :jolie:

Huff, er så ekkelt med de brekningene. Igår stod jeg over vasken og lurte på om det aldri skulle gi seg. Kommer ingenting opp heller. Håper de gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt kvalm, men spiser jeg vær andre time går det bra! Men nå er jeg litt ekstra kvalm, for er på jobb nå og fikk vite at min siste dag er i morgen!!! At jobben går konkurs nå passer jo litt dårlig... :(

Prøve å tenkt på Ul til uka, og prøve å ikke stresse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg er gravid nesten! 😮 er 6+1 men eneste tegnene jeg har er ømme bryst og blir kanskje litt mer trøtt enn vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kvalm her og. 7 uker i dag og det har blitt gradvis verre de siste dagene. Håper det stopper snart. Jobber også som lærer og det er vanskelig å gjøre en god jobb om dagen. Postafen har jeg prøvd tidligere, men ble helt fjern av det. Utslitt er jeg også, og det hjelper ikke akkurat situasjonen. Samboer bare valser rundt i sin rosa boble og flirer av meg. Selv om han gjør mye husarbeid skulle jeg gjerne hatt litt mer sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt kvalm, men spiser jeg vær andre time går det bra! Men nå er jeg litt ekstra kvalm, for er på jobb nå og fikk vite at min siste dag er i morgen!!! At jobben går konkurs nå passer jo litt dårlig... :(

Prøve å tenkt på Ul til uka, og prøve å ikke stresse!

Hva?? Fikk du ikke vite før nå at du ikke har jobb om 2 dager? Det synes jeg var dårlig! Men det ordner seg :hug:

Her er kvalmen mye bedre :hoppe: Fungerer i hvertfall ganske bra på jobb :) Får fortsatt bølger, men ikke like ille som tidligere. 8+4 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Fikk du ikke vite før nå at du ikke har jobb om 2 dager? Det synes jeg var dårlig! Men det ordner seg :hug:

Her er kvalmen mye bedre :hoppe: Fungerer i hvertfall ganske bra på jobb :) Får fortsatt bølger, men ikke like ille som tidligere. 8+4 i dag :)

jupps.. er vist sånn da det går konk!  Må jo håpe det gjør det :)

6+4 her! Tiden går saaaakte... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt glemt av å oppdatere etter ul! Vi så bankende hjerte og lille bønna vår sprella som bare det! Åååh, det var så herlig å se! :)

Nå er det bare å nyte at det verste av kvalmen har gitt seg og se på at magen vokser seg stooor! For den har nemlig blitt ganske stor allerede etter 10 uker! Merkelig å se hvor mye raskere magen kommer med nummer to...

Endret av angiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glemt av å oppdatere etter ul! Vi så bankende hjerte og lille bønna vår sprella som bare det! Åååh, det var så herlig å se! :)

Nå er det bare å nyte at det verste av kvalmen har gitt seg og se på at magen vokser seg stooor! For den har nemlig blitt ganske stor allerede etter 10 uker! Merkelig å se hvor mye raskere magen kommer med nummer to...

Så godt å se at det er liv inni der :strix:

Ja steike hvor den magen popper :bond:

Jeg er overvektig så jeg ser bare tjukkere ut egentlig :P Jeg har for vane å holde inne magen mens jeg er oppreist. Men merker at det er ganske vanskelig nå for tiden :P

____

Minner bare om mars terminklubben vi har på facebook ;) Si ifra om noen har lyst til å bli medlem der :)

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å se at det er liv inni der :strix:

Ja steike hvor den magen popper :bond:

Jeg er overvektig så jeg ser bare tjukkere ut egentlig :P Jeg har for vane å holde inne magen mens jeg er oppreist. Men merker at det er ganske vanskelig nå for tiden :P

____

Minner bare om mars terminklubben vi har på facebook ;) Si ifra om noen har lyst til å bli medlem der :)

Haha, ja! Nå er jeg veldig slank, men var på stranda idag og var nesten redd for å ta av meg toppen pga jeg avslører meg med en gang! Vil ikke at alle skal vite heelt enda. Men når det ikke er mulig å skjule magen lenger er det vel ikke så mye å gjøre.. :P

Hørte ei som sa at hun synes det var så herlig å være gravid for da slapp hun styret med å holde inn magen! ;)

Endret av angiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...