Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er flere ting å tenke på... Tre eller fire hjul, lufthjul eller punkteringsfrie, svingbare hjul foran eller ikke. Er det viktig med vendbar sittedel? Er det viktig at den tar liten plass i bil eller kollektivtransport, eller ikke av betydning i det hele tatt? Må vogna (evt bare bagen) bæres flere etg hver gang dere skal ut? Samt at pris har noe å si for mange. Skal man kjøpe ny eller brukt. Pluss en haug andre ting jeg ikke kommer på i farta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg skal ha fire hjul, som ikke er svingbare! Har utgang/inngang på bakkeplan, og får en emmaljunga vogn i bagasjerommet! 😊 vil ha en vogn som ikke er så "stiv" men ha god vuggefunskjon og lett å håndtere! og ønsker en stor bagvogn så lenge sportsdelen er vendbar er det greit! 😊 ingen problem å kjøpe fint brukte vogner men maksbudsjett på ny vogn ligger nok på 8-9 tusen! 😊

Så får vi se hva vi karer oss frem til! 😊😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg skal ha fire hjul, som ikke er svingbare! Har utgang/inngang på bakkeplan, og får en emmaljunga vogn i bagasjerommet! vil ha en vogn som ikke er så "stiv" men ha god vuggefunskjon og lett å håndtere! og ønsker en stor bagvogn så lenge sportsdelen er vendbar er det greit! ingen problem å kjøpe fint brukte vogner men maksbudsjett på ny vogn ligger nok på 8-9 tusen!

Så får vi se hva vi karer oss frem til!

jeg hadde emmaljunga smart duo combi til første og falt helt for den! så tror det blir det nå og. må jo kjøpe ny siden jeg var ferdig med barn og solgte den jeg hadde før.  Håper å finne ei fint brukt for tror en ny slik vogn koster 10-11.000 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde emmaljunga smart duo combi til første og falt helt for den! så tror det blir det nå og. må jo kjøpe ny siden jeg var ferdig med barn og solgte den jeg hadde før. Håper å finne ei fint brukt for tror en ny slik vogn koster 10-11.000 :/

Smart duo lages ikke lengre, så skal du ha den håper jeg du finner ei som er fint brukt. Jeg ville ha den til førstemann, men 2013 var siste året den ble laget :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart duo lages ikke lengre, så skal du ha den håper jeg du finner ei som er fint brukt. Jeg ville ha den til førstemann, men 2013 var siste året den ble laget :/

ånei! det var ikke min plan :( jaja, da må jeg begynne å jakte på ei anna vogn. er vel ikke så enkelt å finn ei slik vogn som er strøken nå? har du litt greie på vogner? vet du om edge duo er det samme type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei! det var ikke min plan :( jaja, da må jeg begynne å jakte på ei anna vogn. er vel ikke så enkelt å finn ei slik vogn som er strøken nå? har du litt greie på vogner? vet du om edge duo er det samme type?

Edge er vel ganske lik, bare litt større. Smart kunne vel sies å være en litt enklere og litt mindre variant av Edge. Emmaljunga har gode vogner da, ville dratt innom en forhandler og sett litt på utvalget :)

Å finne ei brukt vogn som er strøken blir kanskje vanskelig, men å finne ei som er fint brukt bør jo være mulig. Søk litt på finn og se hva du finner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edge er vel ganske lik, bare litt større. Smart kunne vel sies å være en litt enklere og litt mindre variant av Edge. Emmaljunga har gode vogner da, ville dratt innom en forhandler og sett litt på utvalget :)

Å finne ei brukt vogn som er strøken blir kanskje vanskelig, men å finne ei som er fint brukt bør jo være mulig. Søk litt på finn og se hva du finner :)

de å veldig like ut, men tror vi må innom en forhandler. tusen takk for svar :D

men det må nesten vente til etter OUL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😀

Jeg prøver å ikke tenke for mye på det selv enda.. Blir så nervøs.. Er selv bare 8 uker ca.. Men fikk se et bankende hjerte på UL forrige uke, så klamrer meg til den tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

er bare 7+5 i dag og skal på ul på mandag så prøver bare å få dagen til å gå så jeg ikke sitter å enker på det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å tatt blodprøvene man skal i uke 12. UL og kontroll på mandag. Alle symptomene har forsvunnet, misforstå meg rett - jeg frykter ingen MA, for jeg blir litt uggen hvis jeg ikke spiser til rett tid, og jeg kjenner litt på den trøttheten. Men det intense greiene har nå forduftet. Jeg fungerer igjen! Halleluja!!! :danser:

Jeg tror jeg er litt lengre på vei, men det får vi vel vite alt om på mandag tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at du er kvikkere i formen Spatula! Høres digg ut :) 

Så kjekt å lese om dere som har vært på ultralyd og sett bankende hjerter! Gleder meg til det blir min tur :) 

 

Jeg er fortsatt veldig kvalm om kveldene (14 uker nå på søndag som kommer), spyr også av og til, og da spyr jeg til det er helt tomt :( Energien er ikke på topp, holder akkurat ut arbeidsdagen, så er jeg ubrukelig resten av dagen. Håper virkelig på en bedring snart. Pga. symptomer og mange "kjerringråd" rundt meg får jeg bare mer og mer magefølelse på at det er tvillinger  :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen av å fungere igjen, føle seg mer menneskelig enn som en zombie, helt ubeskrivelig deilig! Lykke til med UL på mandag, Spatula :)

Kjedelig at du fortsatt føler deg i så dårlig form Lumos :/ det er ikke aktuelt å redusere arbeidstiden litt for å kunne fungere bedre? Man skal jo kunne fungere utenfor jobb også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte Lumos. Jeg er bare 11 uker da, men fungerer såvidt gjennom arbeidsdagen. Er ubrukelig ellers. Sover ekstremt mye! Det tar mye energi å gro baby :) Håper vi får litt mer overskudd begge to snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 14+4 og tiden går sååååå sakte!! Drømte om at babyen hadde kommet til verden, og nå gleder jeg meg bare mer og kjenner godt på at tiden kunne gått litt fortere ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er heldigvis ganske bra! Ingen kvalme eller oppkast, men soving derimot? Jepp! Super sliten etter en dag på jobb..

Men et det flere enn meg som har begynt å drømme noe voldsomt? Helt absurde drømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er heldigvis ganske bra! Ingen kvalme eller oppkast, men soving derimot? Jepp! Super sliten etter en dag på jobb..

Men et det flere enn meg som har begynt å drømme noe voldsomt? Helt absurde drømmer?

JA! Drømmer helt syke drømmer hver natt! Alt er liksom så mye klarere.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Drømmer helt syke drømmer hver natt! Alt er liksom så mye klarere.. :P

Haha bra jeg ikke er alene! De føles så virkelige også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...