Gå til innhold

Kakaobønna den 2.

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Klart du skal være sosial med venninner! At du ikke kan jobbe betyr ikke at du skal ligge på sofaen med teppe over deg og se sykelig ut ... Kjempeflink som har vært sprek! Jeg skal bruke deg som forbilde, må ut og gå en tur selv snart ... Men det er så kaldt ute i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med de andre, selvsagt lov å være sosial selv om du er sykemeldt :jepp: Høres ut som en fin dag! IKEA er gøy og utrolig slitsomt :ler: Og kan lett bli dyrt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstra viktig å være litt sosial når man er sykemeldt, man går jo glipp av masse sosialt når man ikke er på jobb. Så spis lunsj med venninner så mye du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du være sosial og ute med venner selv om du er sykemeldt. Du bør være det, man blir jo gal av å bare være hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk lang tur i dag ja.. Og dro på Ikea og trasket rundt der.

Henta mini i bhgen, han ville som vanlig ikke hjem :sjenert: 

En gang mellom kl 17.30-18.00 slokna jeg på sofan, våknet noen ganger og var helt i svima så sovnet igjen. Før jeg våknet og så at klokka var 20.30 :bond: Sliten eller?? :fnise: Håper jeg får sove i natt da. Har mine tvil, for hører mannen snorker helt ut i stua og jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe ørepropper. Så blir kanskje til at jeg drar madrassen inn på rommet til mini og sover der heller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hevet mannen ut av ektesengen, inn på rommet vegg i vegg. Jeg hører snorkinga. Bra jeg har ørepropper :hoho:

bra du dro på IKEA! Man trenger sånt. Selv om du tydeligvis ble ørlittegranne sliten av det :P

håper du får sove uten alt for mye frustrasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at du ikke trenger å stresse, bli sint elle gråte over jobben nå :nigo:  Det er helt riktig!

Og sosialt samvær skal du bare gjøre så mye som du orker! 

Merker at jeg har vært litt lite innom når jeg leser her inne nå :ler: Tiden går jo så raskt :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg seriøst ikke orket en dritt :sjenert: Leverte mini i bhgen, dro hjem, spiste frokost, kjente jeg ble ekstremt trøtt men kunne ikke legge meg før halvannen til to timer etter frokosten. For jeg må måle bs først og sjekke at det er ok.

Det var det så jeg la meg rund kl 9.30. Sovnet og våknet flere ganger av smser og plagsomme folk på fb :fnise: Men når jeg til slutt fikk meg selv opp igjen var kl 13 :bond: Så ja.. Ikke gjort en shit i dag, og formen har vært elendig. Håper på en bedre dag i morgen :nigo: 

Og dere.. Tippeliste til baby eller?? Kom med forslag, er jo så mange å velge mellom :ler:  Kjønn altså :fnise: 

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør jo alt på likt,  derfor tipper jeg en lillebror.. selv om jeg vet at du tror det motsatte selv, og at det derfor hadde vært bedre odds, men jeg vil så gjerne tro at vi gjør det samme hele veien ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør jo alt på likt,  derfor tipper jeg en lillebror.. selv om jeg vet at du tror det motsatte selv, og at det derfor hadde vært bedre odds, men jeg vil så gjerne tro at vi gjør det samme hele veien ;)

Hehe.. Jeg er plutselig så usikker igjen nå på om det er ei jente :klo: Guttenavn er fortsatt helt uaktuelt i hodet mitt, men jeg føler det er såååå mange som venter jente nå, at derfor må jeg få gutt :fnise: Tullete jaaaa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste til kakaobønneknøttet :hjerte: 

Lillesøster :babyjente:

Kakaofamilien.. Sånn ca alle sammen :sjenert:  

Mini

Lillebror :babygutt:

Kakaovenninne

Frøkenstrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper jente! :nigo: Ikke bra at du har vært så dårlig, men samtidig - så bra du kan bruke dagen på å sove og lade opp og gjøre det kroppen trenger, når det først skal være sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om magefølelsen er rett! :popcorn: Kanskje greit å ha et par navn oppi ermet sånn just in case. Hvis ikke har du jo gooood tid på deg enda da.

Vi var også på IKEA her om dagen. Det tar virkelig på. Selv om vi hadde forberedt oss så godt vi kan og visste hva vi skulle kjøpe. Plutselig var hele dagen over på 1-2-3 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du får samme store overraskelse som meg under fødselen når du får se ei jente!!! :rodmer: Det er nok en  jente altså! Du MÅ jo bare greie å holde deg med å ikke vite kjønnet! Kjøp et sett til jente som du kan pakke i sykehusbagen!

Håper du har litt mer energi idag. Men når det er sagt så tror jeg det er lurt å høre på kroppen. Er du sliten i dag også så gå og legg deg oog slapp av 😊

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste til kakaobønneknøttet :hjerte: 

Lillesøster :babyjente:

Kakaofamilien.. Sånn ca alle sammen :sjenert:  

Mini

Favole

Lille Frosk

Kaffemor

La Traviata

Ara

Lillebror :babygutt:

Kakaovenninne

Frøkenstrøken

Kokos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om magefølelsen er rett! :popcorn: Kanskje greit å ha et par navn oppi ermet sånn just in case. Hvis ikke har du jo gooood tid på deg enda da.

Vi var også på IKEA her om dagen. Det tar virkelig på. Selv om vi hadde forberedt oss så godt vi kan og visste hva vi skulle kjøpe. Plutselig var hele dagen over på 1-2-3 :P

Vi må nok ha et par guttenavn og et par jentenavn klare tenker jeg. Riktignok har jeg bestemt meg for hva navnet blir dersom det blir ei jente. Har ikke gidda å mase på mannen enda om han er enig :P Så vi får se. Er han ikke enig blir jeg dritsur :ler: 

Det er jo trim å gå på IKEA. I hvertfall hvis man går rundt i 2.etasje og skal glo på alt mulig først :P  Timene flyyyr. Hang mye på Ikea da mini var baby. Billig lunsj :fnise: 

Jeg håper du får samme store overraskelse som meg under fødselen når du får se ei jente!!! :rodmer: Det er nok en  jente altså! Du MÅ jo bare greie å holde deg med å ikke vite kjønnet! Kjøp et sett til jente som du kan pakke i sykehusbagen!

Håper du har litt mer energi idag. Men når det er sagt så tror jeg det er lurt å høre på kroppen. Er du sliten i dag også så gå og legg deg oog slapp av 😊

Skal på TO ul neste uke.. Så jeg må virkelig knipe tenna sammen!! Den første er jo av hjertet, så jeg tviler på ho gidder å ta turen nedenom for å se. Men må jo si noe sånn at de ikke røper seg og sier ho eller han til knøttet :sjenert: 

Kjøpe et jentesett?? :klo:  Er ikke det å jinxe det da :ler: Jeg har masse hvitt, brunt, beige liggende så det holder vel det. Tipper noen familiemedlemmer finner veien innom butikken dersom det kommer ei jente :fnise: 

__

Litt mer energi i dag. Været er sånn halveis ok, så jeg tenker jeg går til bhgen og henter mini. Jeg orker bare ikke gå hjem, så mannen får komme og hente oss :hoho: Gjorde det forrige uke og mini synes det var veldig gøy å gå fra bhgen bort til butikken for å møte pappa der :nigo: 

Shitt heller. Det er jo farsdag til søndag. Burde jeg funnet på noe? Jeg tenker jo at det er mini som skal lage noe til pappan sin, og ikke jeg som skal kjøpe noe til han. Mulig det blir litt kakebaking og så har mamma invitert oss på middag.

Ellers ingen store planer denne helgen heller. Burde vært en tur hos svigers, lenge siden sist. Men det er sååå tiltak å foreslå det :plystre: De tar lite intiativ, mannen tar lite intiativ, og svigers vil at vi skal komme ofte.. Uten at de inviterer. Jaja.. Blir aldri klok på de :sjenert: 

Blærk.. Må finne meg noe mat nå. Er så sulten. Men matlysten er elendig! Hva skal jeg spise når jeg absolutt IKKE har lyst på brødmat?? Gud jeg er lei av brødmat :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...