Gå til innhold

Skal du ned 10-15 kg? Bli med her!


Gjest Silje1

Anbefalte innlegg

Sånn gjør jeg å! Jeg gir ikke opp og putter i meg mer selvom jeg har en sprekk. Så det er jo bra! Denne uka har jeg bare trent en gang og i går var vi ute. Søt jeg drømmer om er chips fra mcdonalds!!!! :(

Fun saft drikker jeg alltid når jeg er hjemme

Jeg har forresten stått på stedet hvil en stund, men jeg ser forskjell, det er lurt med et målebånd!

Aah chips, herregud. Jeg liker de fra Burger King bedre, men herrejesus, det er noe jeg drømmer om iblant. Heldigvis bor jeg på landet, så jeg må se laangt etter nærmeste McDonalds eller BK her :P 

 

Tja det er forferdelig kjedelig når man må spise litt ekstra for å føle seg mett... hater det , jeg!

Men men, slik som sagt, hat jeg begynt på den slankings kuren med gønn kaffe. jekg liker følelsen å gå ned i vekt men hittil så vr det kun frem og tilbake med å gå på do... kjedelig :/

Håper det ordner seg for jeg var alltid en tøffing - har jeg bestemt meg å gjøre noe, så har jeg blitt utholdende mot hindringer. Så blir det også denne gangen. jeg trener altså på tredemøllen (intervall) og knebøy. Skal gi beskjed hva som skjer videre. :)

Grønn kaffe? Hørtes merkelig ut. Er det meningen at man skal gå mye på do av det? Lykke til hvertfall :)

 

 

Jeg fikk vekten min i dag! Og det var ikke så skummelt å veie seg som jeg trodde, 66,8 kg med klærne på! Så det er jeg egentlig veldig fornøyd med. Det vil si at jeg bare trenger å gå ned 10-12 kg, og det tror jeg skal være overkommelig *bank i bordet*. Målebåndet mitt kommer vel en av dagene også, så da skal jeg begynne å loggføre kg og cm hver uke :) Det blir kjekt.

Og! Jeg fikk en pakke med nye klær i dag, herregud så mye tynnere og freshere man føler seg når man har klær som passer (selv om de er et par str større enn man kanskje ønsker)! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønn kaffe? Hørtes merkelig ut. Er det meningen at man skal gå mye på do av det? Lykke til hvertfall :)

Ikke så veldig mye, ikke mye annerledes enn vanlig vil jeg si. Ødelegger ikke hverdagen min og det kommr til å blibedre snart har de sagt. jeg er spent ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

HVORDAN GÅR DET MED DERE? Jeg har havnet litt utpå etter en tur ut i helga! :(

Starter på ny frisk i morgen og motivasjonen er på topp! :D Jeg sitter å psyker meg opp som bare pokker! Grønnsaker er godt!!! (?)

Vekta står på stedet hvil, men denne uken skal den ned (med mindre kalorioverskuddet sitter igjen fra disse tre dagene🙊).

Når jeg og samboer trente 1,5 t x 4 i uka gikk jeg ned 1 kg i uka, så det er målet de neste 3-4 ukene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

Ikke så veldig mye, ikke mye annerledes enn vanlig vil jeg si. Ødelegger ikke hverdagen min og det kommr til å blibedre snart har de sagt. jeg er spent ihvertfall!

Jeg har forbrennings te i skapet som jeg skal grave frem nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORDAN GÅR DET MED DERE? Jeg har havnet litt utpå etter en tur ut i helga! :(

Starter på ny frisk i morgen og motivasjonen er på topp! :D Jeg sitter å psyker meg opp som bare pokker! Grønnsaker er godt!!! (?)

Vekta står på stedet hvil, men denne uken skal den ned (med mindre kalorioverskuddet sitter igjen fra disse tre dagene🙊).

Når jeg og samboer trente 1,5 t x 4 i uka gikk jeg ned 1 kg i uka, så det er målet de neste 3-4 ukene :D

Godt det ikke bare er meg! Jeg skled ut igjen i helga, å være hjemme hos mor og far er farlig!

Men startet på ny igjen i går, og toppet det med en zumbatime, kjempeartig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! Har kjempet mot vekten i flere år, og har slitt med å finne motivasjon...Har begynt å trene i det siste, og får tredemølle i morgen  :biggrin:  Blir nesten flau av å skrive hva jeg veier, men la gå! Er 160 og veier 85,4 kg...

 

Sliter veldig med å holde meg unna godteri, men skal forsøke meg på godtestreik fra nå av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silje1

Godt det ikke bare er meg! Jeg skled ut igjen i helga, å være hjemme hos mor og far er farlig!

Men startet på ny igjen i går, og toppet det med en zumbatime, kjempeartig! :)

Den helga er et lite mareritt! Men nå begynner vi på ny uke - nye muligheter :D

Spennende med zumba, går du på studio?

Jeg kunne ønske de hadde dansekurs for voksne her jeg bor, både trim og blitt litt myk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

Slenger meg på her! Har kjempet mot vekten i flere år, og har slitt med å finne motivasjon...Har begynt å trene i det siste, og får tredemølle i morgen :biggrin: Blir nesten flau av å skrive hva jeg veier, men la gå! Er 160 og veier 85,4 kg...

Sliter veldig med å holde meg unna godteri, men skal forsøke meg på godtestreik fra nå av :)

Jeg har også godtestopp nå! Jeg kan ikke spise litt, da "må" jeg ha mer :(

Det er ikke noe å være flau over, det skjer oss alle! + 15 kg her på et år bare pga sittestilling og godis. Hvorfor lot jeg det skje... Menmen nå skal flesket vekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sklei også litt ut i helgen. Bursdag med masse mat og vin. Mandag morgen veide jeg 2 kg mer enn torsdag. Holdt på å klikke hehe. Men kjørte en heftig sirkeltrening i går og syklet 1.5 mil i dag og nå er takk Gud vekta tilbake til torsdag. skal ta ny sirkeltreningsøkt i morgen :)

Anonymous poster hash: c418e...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er herved med :) 168 cm. Veier idag 73,5 kilo, skal ned til 70 kilo innen 15. august, og så er nesten mål 68 kilo og deretter 65 kilo, men først 70 kilo altså! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den helga er et lite mareritt! Men nå begynner vi på ny uke - nye muligheter :D

Spennende med zumba, går du på studio?

Jeg kunne ønske de hadde dansekurs for voksne her jeg bor, både trim og blitt litt myk :)

Det er i studio :)

Har ikke selvdisiplin til å trene hjemme...

Selv om vekta har stått stille, tok jeg på mine gamle Hunter-støvler til jobb i dag, og de satt som et skudd! De siste månedene har de vært trange og ubehagelige, men ikke nå lenger! Win! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at det ikke er bare mig! For fanken er det med godteri jeg kan ikke overleve en dag uten det! yghhhh, skulle heller leve på bare grønnsaker, kanskje ville det gi noe bedre.

Men som sagt så begynte jeg på den slankingskuren med grønn kaffe, detox fase hittil. Ikke så veldig spennende, men føler meg normalt i det minste; ikke søvnig, slapp eller noe. liker det! Også blir det mer mosjonering i det siste, så mitt mål, 58 kg til september blir mulig. Lykke til, dere også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

Så bra å høre at det ikke er bare mig! For fanken er det med godteri jeg kan ikke overleve en dag uten det! yghhhh, skulle heller leve på bare grønnsaker, kanskje ville det gi noe bedre.

Men som sagt så begynte jeg på den slankingskuren med grønn kaffe, detox fase hittil. Ikke så veldig spennende, men føler meg normalt i det minste; ikke søvnig, slapp eller noe. liker det! Også blir det mer mosjonering i det siste, så mitt mål, 58 kg til september blir mulig. Lykke til, dere også! ;)

Da skal vi nesten likt ned. Jeg liker at du har mål til september. Jeg har bestemt meg for 69 til 57 kg innen 1. Okt. Jeg liker heller å ha litt store mål, da presterer jeg litt bedre!

Jeg hadde jo selvfølgelig en sprekk akkurat nå, gafler i meg Smil, MEN jeg har kraftig ørenetennelse så jeg er unnskyldt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silje1

Gått opp litt ja på disse fire dagene med utskeielser; 69,3 kg. Nå starter den knalltøffe jobben. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg uten klær i dag, vekta viste 65,7. Da anser jeg det som startvekt tenker jeg :)

Har vært dårlig på å trene de siste dagene, men vi pusser opp, så det er egentlig aktivitet nok. Mye saging, løfting og lignende. Har gått lange turer med bikkja også :) håper jeg ikke går noe mer opp i vekt, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64,7, ikke stor nedgang fra siste gang, men måtte slippe en trening denne uka. Barna og aktiviteter mens de ikke har skole mer... Yrghhhh, "aktiviteter" egentlig for hvor mye kan man ned i vekt når man maler med småbarn eller lekker fotball i hagen med 4- og 6-åringen?
Menmen, det blir kjempe spennende når de skal på sommerferie til bestemor neste uke. Fettet, nå skal du passe på deg godt :P  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baremeg89

Hiver meg på :D (har egentlig et mål om å miste 20kg, men de siste 5 kg kan fint ta 5 mnd om så, blir super fornøyd med 15)

Høyde 166, vekt 86.

Har "offisielt" slanket meg i 3 dager nå :fnise:

Ligger 1300-1600 kcal om dagen, planen et å ikke overstige det :)

Var på grill fest i går, takket nei til vin (fikk noen blikk fra svigermor da :P) synst det er litt flaut å si "nei takk, jeg slanker med"

Uansett fikk i meg rundt 1650 kcal i går, fornøyd med det! Er rom for litt kos hvis en velger riktig :)

Drikker også 3 forskjellige urte te til dagen fra helsekost, skal ha litt vandrivende effekt.. Vet ikke om det hjelper men holder appetitten nede mellom måltidene, da jeg har noe å nippe på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

Hiver meg på :D (har egentlig et mål om å miste 20kg, men de siste 5 kg kan fint ta 5 mnd om så, blir super fornøyd med 15)

Høyde 166, vekt 86.

Har "offisielt" slanket meg i 3 dager nå :fnise:

Ligger 1300-1600 kcal om dagen, planen et å ikke overstige det :)

Var på grill fest i går, takket nei til vin (fikk noen blikk fra svigermor da :P) synst det er litt flaut å si "nei takk, jeg slanker med"

Uansett fikk i meg rundt 1650 kcal i går, fornøyd med det! Er rom for litt kos hvis en velger riktig :)

Drikker også 3 forskjellige urte te til dagen fra helsekost, skal ha litt vandrivende effekt.. Vet ikke om det hjelper men holder appetitten nede mellom måltidene, da jeg har noe å nippe på :ler:

Velkommen hit! Likte den "offisielt", hihi🙊

Det høres ut som du har en bra kaloriplan!

Trener du ved siden av?

Svigermor tror vel det er en på vei nå😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

68,4 (-900 gr) kg viste vekta i dag! Veldig fornøyd😀 Jeg skal satte opp mer detaljert hva jeg går ned uke for uke neste uke, det har bare vært en litt stressendeperiode nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går , men glemte å oppdatere tråden gitt :P

 

Uke 1: 76 kg 

Uke 2: 75.3 kg

Uke 3: 75 kg

 

Yay, ned 1 kg til sammen  :danse:  Dette går ikke fort, men så lenge det går nedover så må jeg si meg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...