Mann 42 Skrevet 22. juni 2015 #121 Skrevet 22. juni 2015 Neivel? Innlegg #115: "Er det fullstendig umulig at to undersøkelser om vilkårene for forskjellige grupper mennesker viser at de lever under forskjellige forutsetninger, uten at det betyr at en av dem er feil?" Innlegg #117: "Og det er ikke spesielt merkelig at to grupper mennesker i forskjellige land opplever forskjellige forhold." (Det siste er jo feil, det vi snakker om er to undersøkelse av svenske tiggere) Whatever, Sir Winston. Du får tro det, da.
Sir Winston Skrevet 22. juni 2015 #122 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Whatever, Sir Winston. Du får tro det, da. Jeg tror ikke, det er din påstand at de to undersøkelsene, som angivelig dreier seg om tiggere og rom-folk, og som gir nok så motstridende resultater, dreier seg om to forskjellige grupper av mennesker. Du bruker dette til å (unnlate å?) argumentere for hvorfor man kommer til mildest talt meget forskjellige konklusjoner mht kriminalitet forbundet med tigging. Da er mitt enkle spørsmål, basert på dine uttalelser om "forskjellige grupper": Forskjellige hvordan? Det er jo klart, at du kan ha prøvd deg på en liten 'spansk en', men det er aldri noen skam å snu! Endret 22. juni 2015 av Sir Winston
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #123 Skrevet 22. juni 2015 Whatever, Sir Winston. Du får tro det, da. Du skrev det jo? Hva mente du egentlig om det ikke et det som er sitert?Anonymous poster hash: 9ef7b...080 1
Mann 42 Skrevet 22. juni 2015 #124 Skrevet 22. juni 2015 Du skrev det jo? Hva mente du egentlig om det ikke et det som er sitert?Anonymous poster hash: 9ef7b...080 Det har jeg ingen som helst planer om å oppsummere atter en gang. Hvis noen lurer på hva som er hva, så kan de nøste seg tilbake i tråden. Det er bare 7 sider.
Sir Winston Skrevet 22. juni 2015 #125 Skrevet 22. juni 2015 Du skrev det jo? Hva mente du egentlig om det ikke et det som er sitert?Anonymous poster hash: 9ef7b...080 Jeg synes dette minner om blasfemi, obsternasighet og total disrespekt. Forum-Kongen (FK) kan ikke sitte her å dokumentere eller forklare sine påstander, hvor merkelig eller absurde de enn måtte forekomme. Det er helt og aldeles opp til motparten å forstå det som blir dosert, uansett om dette henger på greip eller ikke. FK har annet å gjøre enn å undervise almuen i elementær logikk, og da særlig når dette dreier seg om kvalitative undersøkelser av innvandrere eller Rom-folk. Såpass må vi vel kunne forstå!! Så, når det påstås at disse to undersøkelsene gir diametralt motsatte konklusjoner, fordi det - selvsagt - dreier seg om undersøkelse av to helt forskjellige grupper, ja da ER det sånn!! Og, må jeg legge til for egen regning, det er jo den eneste logiske forklaringen (siden FK for lengst har avskrevet muligheten for at Fafo-undersøkelsen er biased på noen som helst måte!) (Jeg gjør for god ordens skyld oppmerksom på at det kan ha forekommet sneiv av ironi og sarkasme i dette innlegget!!) 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #126 Skrevet 22. juni 2015 Jeg synes dette minner om blasfemi, obsternasighet og total disrespekt. Forum-Kongen (FK) kan ikke sitte her å dokumentere eller forklare sine påstander, hvor merkelig eller absurde de enn måtte forekomme. Det er helt og aldeles opp til motparten å forstå det som blir dosert, uansett om dette henger på greip eller ikke. FK har annet å gjøre enn å undervise almuen i elementær logikk, og da særlig når dette dreier seg om kvalitative undersøkelser av innvandrere eller Rom-folk. Såpass må vi vel kunne forstå!! Så, når det påstås at disse to undersøkelsene gir diametralt motsatte konklusjoner, fordi det - selvsagt - dreier seg om undersøkelse av to helt forskjellige grupper, ja da ER det sånn!! Og, må jeg legge til for egen regning, det er jo den eneste logiske forklaringen (siden FK for lengst har avskrevet muligheten for at Fafo-undersøkelsen er biased på noen som helst måte!) (Jeg gjør for god ordens skyld oppmerksom på at det kan ha forekommet sneiv av ironi og sarkasme i dette innlegget!!) Så bra og riktig skrevet! Midt i blinket! Anonymous poster hash: 2c8aa...49f
marita8 Skrevet 22. juni 2015 #127 Skrevet 22. juni 2015 Forskerne svarer: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Forskerne-bak-romfolk-rapporten-svarer-Tigging_-forskning-og-moralisme-8068172.html
Martyr Skrevet 26. juni 2015 #128 Skrevet 26. juni 2015 Her er det endelig en avis som setter skapet på rett plass http://mavite.ap.no/8064933/5
Gjest Tekola Skrevet 29. juni 2015 #129 Skrevet 29. juni 2015 Ryddet for link til nettsteder Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #130 Skrevet 29. juni 2015 Ryddet for link til nettsteder Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. Tekola, admin. Bare så jeg vet det til neste gang, er det forbudt å linke til den svenske nettavisen: friatider ? Anonymous poster hash: c76c7...7de
Mann 42 Skrevet 29. juni 2015 #131 Skrevet 29. juni 2015 Her er det endelig en avis som setter skapet på rett plass http://mavite.ap.no/8064933/5 Jeg må si jeg syns forskernes artikkel i Aftenposten setter skapet atskillig mer på plass. 1
Drizzt Skrevet 30. juni 2015 #132 Skrevet 30. juni 2015 Bare så jeg vet det til neste gang, er det forbudt å linke til den svenske nettavisen: friatider ? Anonymous poster hash: c76c7...7de Ja. KG sensurerer bort uavhengige nettsteder. KG vil assosieres med bare venstrevridd pk media.
Sir Winston Skrevet 30. juni 2015 #133 Skrevet 30. juni 2015 Men konspirasjonsterroristenes hundrevis av linker til perfide og idiotisk spekulative sites er det åpenbart heller ikke et problem for KG å assosieres med!!?? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå