A4-livet Skrevet 1. september 2016 Forfatter #1321 Del Skrevet 1. september 2016 Da har vikaren min begynt Jeg vil ikke!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 1. september 2016 #1322 Del Skrevet 1. september 2016 Menn og rydding! Her vasket mannen av bordet og kjøkkenbenken etter middag igår med tidenes sureste klut. Hele kjøkkenet luktet så jævlig at jeg måtte vaske over det på nytt han syntes jo selv at han hadde vært superflink som hadde vasket (med en skitten klut...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 1. september 2016 #1323 Del Skrevet 1. september 2016 1 time siden, A4-livet skrev: Da har vikaren min begynt Jeg vil ikke!!!!!! Oi! Hva vil du ikke? Ha permisjon? At vikaren skal ta plassen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. september 2016 Forfatter #1324 Del Skrevet 1. september 2016 2 timer siden, Grastusta skrev: Oi! Hva vil du ikke? Ha permisjon? At vikaren skal ta plassen din? Det er bare skummelt når noen kommer for å "ta" jobben min. Tenk om de andre kommer til å savne henne kjempemye når jeg er tilbake liksom. Forrige gang hadde jeg jo en håpløs vikar som alle var glade for å bli kvitt, hun her har jo peiling på hva hun holder på med Syns det er litt mye med sju uker overlapp også, en mnd hadde holdt (for min del....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. september 2016 #1325 Del Skrevet 1. september 2016 Syns også sju uker overlapp hørtes mye ut, men du får se positivt på det. Da slipper du hvertfall å ha dårlig samvittighet hvis ting blir slitsomme mot slutten og du trenger litt redusert arbeidstid eller i det minste blir mindre effektiv. Jeg hadde det så travelt på slutten at det var et under at jeg ikke gikk i prematur fødsel pga stress, og det er hvertfall ikke å anbefale! Men jeg kjenner følelsene dine altså. Sitter selv her på jobb og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til vikaren min som jo nå har alle arbeidsoppgavene mine og skal være her en mnd til. Og det virker som om han ikke forholder seg helt til at jeg er her i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. september 2016 #1326 Del Skrevet 1. september 2016 Hos oss er det vanlig med ca to uker før og etter permisjonen. Han som var for meg sist var rimelig slapp, hun som er der nå er veldig koselig, men helt nyutdannet. Så blir spennende å se hvor mye de kommer til å savne henne når jeg begynner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 1. september 2016 #1327 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg hater vikarer Men det jeg hater mer er sjefer som ansetter to personer i fast stilling for å ta over oppgavene mine Det er jo strengt tatt ikke lov, men heldigvis kom karma og beit han i ræva etterpå. La oss bare si at han ikke jobber der mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. september 2016 Forfatter #1328 Del Skrevet 1. september 2016 2 timer siden, juliane skrev: Syns også sju uker overlapp hørtes mye ut, men du får se positivt på det. Da slipper du hvertfall å ha dårlig samvittighet hvis ting blir slitsomme mot slutten og du trenger litt redusert arbeidstid eller i det minste blir mindre effektiv. Jeg hadde det så travelt på slutten at det var et under at jeg ikke gikk i prematur fødsel pga stress, og det er hvertfall ikke å anbefale! Men jeg kjenner følelsene dine altså. Sitter selv her på jobb og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til vikaren min som jo nå har alle arbeidsoppgavene mine og skal være her en mnd til. Og det virker som om han ikke forholder seg helt til at jeg er her i det hele tatt.. Oj, det er jo også dårlig av vikaren din. Jeg hadde vel en omtrent en uke overlapp da jeg kom tilbake forrige gang, tror ikke han vikaren min forholdt seg til at jeg var tilbake heller. Men han var som sagt elendig da.... 1 time siden, Pentu skrev: Hos oss er det vanlig med ca to uker før og etter permisjonen. Han som var for meg sist var rimelig slapp, hun som er der nå er veldig koselig, men helt nyutdannet. Så blir spennende å se hvor mye de kommer til å savne henne når jeg begynner igjen. De blir sikkert glade for å få deg tilbake igjen Akkurat som jeg innerst inne vet at de kommer til å savne meg også. Blir jo veldig annerledes for dem med hun vikaren min, hun er over 20 år eldre enn meg. 44 minutter siden, Carouselle skrev: Jeg hater vikarer Men det jeg hater mer er sjefer som ansetter to personer i fast stilling for å ta over oppgavene mine Det er jo strengt tatt ikke lov, men heldigvis kom karma og beit han i ræva etterpå. La oss bare si at han ikke jobber der mer Liker karma Heregud ass, enkelte sjefer (og andre) er jo helt blåst. "Hæ? Regler? Må jeg forholde meg til det altså?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 1. september 2016 #1329 Del Skrevet 1. september 2016 3 timer siden, A4-livet skrev: Liker karma Heregud ass, enkelte sjefer (og andre) er jo helt blåst. "Hæ? Regler? Må jeg forholde meg til det altså?" Exactly. Hadde planlagt den tiraden av en utskjelling jeg skulle komme med når jeg så han igjen, men når vi tilfeldigvis traff på hverandre så pilte han avgårde med halen mellom bena.. F#&$&$& douchebag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. september 2016 Forfatter #1330 Del Skrevet 1. september 2016 1 time siden, Carouselle skrev: Exactly. Hadde planlagt den tiraden av en utskjelling jeg skulle komme med når jeg så han igjen, men når vi tilfeldigvis traff på hverandre så pilte han avgårde med halen mellom bena.. F#&$&$& douchebag! Noen som hadde skjønt hva han hadde gjort ja.. Nå har jeg gått tur i skogen i 1,5 time, rakk akkurat tilbake før det ble mørkt Jeg klarer jo ikke la være å overdrive, så tipper dette straffer seg i morgen. Kjenner det i bekkenet allerede liksom (hvem er disse små, men sterke, alvene som driver og slår meg i høna med balltrær? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. september 2016 #1331 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg er helt imponert. Jeg har problemer med å gå korte turer i nabolaget. Magen knyter seg som en ball og det er skikkelig ubehagelig. I dag gikk vi på en tur på ca 30-40 min, måtte sitte meg ned på bakken for å prøve å roe kynnerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 2. september 2016 Forfatter #1332 Del Skrevet 2. september 2016 8 timer siden, Pentu skrev: Jeg er helt imponert. Jeg har problemer med å gå korte turer i nabolaget. Magen knyter seg som en ball og det er skikkelig ubehagelig. I dag gikk vi på en tur på ca 30-40 min, måtte sitte meg ned på bakken for å prøve å roe kynnerne Tror ikke jeg har noe særlig kynnere jeg. Hadde det ikke forrige gang heller. Men det føltes som om all middagen hadde samlet seg i halsen, spesielt når det var oppoverbakke. Kan ikke akkurat kalle det en treningstur for å si det sånn I dag stod jr opp 05.20 igjen. Jeg blir sprø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 2. september 2016 #1333 Del Skrevet 2. september 2016 Det er så slitsomt med sånne tidlige morgener! Jeg blir helt føkka i huet av å se 05-something Godt vi snaaart snur klokka? Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2016 #1334 Del Skrevet 2. september 2016 E våknet rett før halv seks i morges så du har min fulle medfølelse! Det er så slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 2. september 2016 Forfatter #1335 Del Skrevet 2. september 2016 27 minutter siden, Verdande skrev: Det er så slitsomt med sånne tidlige morgener! Jeg blir helt føkka i huet av å se 05-something Godt vi snaaart snur klokka? Nei? Haha, nå måtte jeg sjekke når vi skal stille klokka. Heldigvis ikke før 30. oktober. Ble litt panikk her nå 5 minutter siden, Småkjekset skrev: E våknet rett før halv seks i morges så du har min fulle medfølelse! Det er så slitsomt Alltid litt godt å høre at man ikke er alene om det. Håper E og jr blir litt mer fornuftige ifht soving snart. Eller pleier det ikke være så tidlige morgener hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. september 2016 #1336 Del Skrevet 2. september 2016 Stille klokka. Seriøst Elsket det før ungene kom, etter; not so much. Det dummeste som finnes. Nå skal jeg grue meg i to mnd Og stå opp så tidlig er drepen, min dypeste medfølelse. Håper dagen har vært grei tross alt. Og du; pass på bekkenet ditt nå God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 2. september 2016 #1337 Del Skrevet 2. september 2016 8 timer siden, A4-livet skrev: Tror ikke jeg har noe særlig kynnere jeg. Hadde det ikke forrige gang heller. Men det føltes som om all middagen hadde samlet seg i halsen, spesielt når det var oppoverbakke. Kan ikke akkurat kalle det en treningstur for å si det sånn I dag stod jr opp 05.20 igjen. Jeg blir sprø Tur i skogen i halvannen time går under kategorien "treningstur" any day hos meg altså Flinka! Og 5-tiden er midt på natta, Jr! Skjerpings! Herregud, masse medfølelse sendes din vei, jeg kjenner at jeg blir litt dårlig bare av å tenke på det. Og det der med klokkestilling.. jeg orker ikke forholde meg til det helt ennå, bare tanken får meg til å gråte Håper Jr sover litt lengre i morgen og at du får slappet av i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 2. september 2016 Forfatter #1338 Del Skrevet 2. september 2016 I morgen skal heldigvis mannen stå opp med jr, gleder meg til å sove masse Herregud, i stad kom jeg plutselig på at jeg er 30(!) uker på vei. Shiiiiiit.... Frøkna er på størrelse med en motorsykkelhjelm påstod appen min, magestørrelsen tyder hvertfall på at den har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 2. september 2016 #1339 Del Skrevet 2. september 2016 30 uker! Så fort tida har gått! Ha en fin fredagskveld, og nyt å kunne sove lenge i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 2. september 2016 #1340 Del Skrevet 2. september 2016 Magestørrelsen er ganske fascinerende. Mannen fortalte akkurat at lærlingen hans hadde spurt om jeg hadde fått mage. Jeg har jo ikke store magen, så mannen hadde sagt nei. Når jeg kom inn etter tur med hunden så ser mannen på meg og sier så greit "jeg tror jeg må ringe lærlingen å si st jeg tok feil, du har plustselig mage jo". Kynnere forandrer virkelig størrelse på magen 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå