Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi 27 uker! Det er mye det:biggrin: kjedelig med bekkenplager, men gøy med hikking da! Gleder meg til å kjenne litt mer enn bare romstrering og buldring, er kjekt å kjenne en hånd eller en fot for eksempel. Har mine mistanker om hva som er hva nå, for jordmor sa hun ligger med hodet ned, og jeg mener jeg kjenner rompa på høyre side og får mest spark på venstre. Og noen ganger kjennes det ut som om hun har bestemt seg for å bokse seg ut mellom bena på meg:fnise: det er ikke så digg. 
Kjempefint stellebord forresten! Nettshopping er best:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med å ha funnet det stellebordet altså. Spesielt siden det var på salg :Nikke: Liker at det er grått og at det har den ekstra hylla for å sette f.eks vann på. Forrige gang hadde vi stellekommode så var masse plass på sida til å ha alt på, tror det blir litt uvant å bare ha vanlig stellebord denne gangen.

Og, guess what! Jeg har en nabo til som er gravid :ler: Så da er det 9 eller 10 som har eller har hatt termin i 2016, er litt usikker på når hun ene har termin men det er rundt årsskiftet. Kan lage eget fotballag vi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Leopanter skrev:

Nei, faderullan, A4, nå tar jeg turen ned til det nabolaget ditt snart, ass! :ler: 

At det går an! :hoho:

Bare å komme. Du og mannen kan få låne et soverom så tar vi med oss Lillepanter og mater ender og ser på hester i mellomtiden :jepp::fnise:

17 minutter siden, Pentu skrev:

Steike meg. Det blir jo snart en hel skoleklasse i feltet deres 🙊

Blir ikke noe problem å finne noen å gå til skolen med nei :ler:

 

Nå ligger jeg på sofaen og slapper av. Vært på beina i hele dag (inkludert en løpetur etter jr som stakk av for å se på gravemaskina) så for en time siden orka jeg ikke mer. Fikk kynnere også kjente jeg (litt treig i oppfattelsen, har jo egentlig kjent kynnere en stund men jeg syns liksom jeg bare får én hver gang og at det kjennes ut som om frøkna dytter seg utover bare. Men det må jo være kynnere). Og nå har jr og mannen dratt til svigerfar mens jeg venter besøk av to venninner. Må vel snart komme meg på beina og forberede middagen og støvsuge litt. Ikke 100% strøkent her av en eller annen grunn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får si fra når det blir et ledig hus oppe hos dere, så kommer vi flyttende :ler: Så gøy med så mange gravide i nabolaget! Her er de fleste 10+ år eldre enn oss, så folk er liksom et helt annet sted i livet enn hva vi er. Men de er veldig hyggelige da ;) 

Kos deg med venninnebesøk og manne/barnefri, det hørtes deilig ut! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn det var der vi bodde før, @sitronkake. Nabolaget her var nytt i fjor da, så er nok noen år til noen flytter herfra. Med mindre hun ene pensjonisten her får nok etter hvert, stakkars :fnise:

Veldig koselig med venninnebesøk, de gikk for en 20 minutters tid siden. Nå var det en katt som trengte litt kos før jeg legger meg, jeg får jo sovet så mye jeg orker i natt så han får få oppmerksomhet en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Sånne samleier er effektive, altså :Knegg:

Så hyggelig med venninnekveld! Pus er nok fornøyd med litt oppmerksomhet, kan jeg tenke meg :jepp:

Håper du får sovet lenge og uforstyrret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, A4-livet skrev:

Veldig fornøyd med å ha funnet det stellebordet altså. Spesielt siden det var på salg :Nikke: Liker at det er grått og at det har den ekstra hylla for å sette f.eks vann på. Forrige gang hadde vi stellekommode så var masse plass på sida til å ha alt på, tror det blir litt uvant å bare ha vanlig stellebord denne gangen.

Og, guess what! Jeg har en nabo til som er gravid :ler: Så da er det 9 eller 10 som har eller har hatt termin i 2016, er litt usikker på når hun ene har termin men det er rundt årsskiftet. Kan lage eget fotballag vi :fnise:

Så misunnelig på "samleiet" ditt :ler: Høres jo ut som et fantastisk sted å bo nå de neste årene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
17 timer siden, A4-livet skrev:

Veldig fornøyd med å ha funnet det stellebordet altså. Spesielt siden det var på salg :Nikke: Liker at det er grått og at det har den ekstra hylla for å sette f.eks vann på. Forrige gang hadde vi stellekommode så var masse plass på sida til å ha alt på, tror det blir litt uvant å bare ha vanlig stellebord denne gangen.

Og, guess what! Jeg har en nabo til som er gravid :ler: Så da er det 9 eller 10 som har eller har hatt termin i 2016, er litt usikker på når hun ene har termin men det er rundt årsskiftet. Kan lage eget fotballag vi :fnise:

Det var utrolig stilig! Likte at det var så enkelt, og angrer litt på at jeg kjøpte det fra Stokke som egentlig er både litt klumpete og upraktisk! :P

Så koselig at dere blir en del i nærområdet! Her jeg bor er det veldig få, det er flest pensjonister.. Møtte en kollega som er i permisjon nå, og det hadde bare vært to til i barselgruppa. Er ikke det veldig få? Ikke at jeg bor på den største plassen, men trodde da at det var noen unger her.. De holder på å bygge en stor seksmannsbolig rett over gata da, så det er vel ganske et typisk sted hvor det kommer unge mennesker som skal etablere seg. :) Hadde vært hyggelig om baby kommer til å få noen lekekamerater. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Verdande skrev:

Sånne samleier er effektive, altså :Knegg:

Så hyggelig med venninnekveld! Pus er nok fornøyd med litt oppmerksomhet, kan jeg tenke meg :jepp:

Håper du får sovet lenge og uforstyrret!

Med unntak av at katten skulle ut klokka to har jeg sovet så å si sammenhengende i ni timer. Digg :)

39 minutter siden, Carouselle skrev:

Så misunnelig på "samleiet" ditt :ler: Høres jo ut som et fantastisk sted å bo nå de neste årene! 

Ja, vi kunne ikke funnet et bedre nabolag for ungene å vokse opp i. Med alle som blir født framover nå er det vel 25 unger fra fire år og ned.

29 minutter siden, Sunhands skrev:

Det var utrolig stilig! Likte at det var så enkelt, og angrer litt på at jeg kjøpte det fra Stokke som egentlig er både litt klumpete og upraktisk! :P

Så koselig at dere blir en del i nærområdet! Her jeg bor er det veldig få, det er flest pensjonister.. Møtte en kollega som er i permisjon nå, og det hadde bare vært to til i barselgruppa. Er ikke det veldig få? Ikke at jeg bor på den største plassen, men trodde da at det var noen unger her.. De holder på å bygge en stor seksmannsbolig rett over gata da, så det er vel ganske et typisk sted hvor det kommer unge mennesker som skal etablere seg. :) Hadde vært hyggelig om baby kommer til å få noen lekekamerater. 

 

Det fra Stokke er jo veldig fint da :Nikke: Jeg syns det vi har kjøpt ser litt pinglete ut, men det er sikkert stødig. Står hvertfall det i produktinformasjonen.

Oj, to i barselgruppa er jo ingen ting. Vi var fem (skulle vært sju eller åtte men var noen som ikke kom) og det var egentlig helt perfekt. Da fikk man plass til alle hjemme og det var alltid minst to-tre som kunne møtes. Nå blir det vel både barselgruppe på helsestasjonen og i nabolaget. Blir en hektisk permisjon :fnise: Får håpe det flytter inn noen småunger i den seksmannsboligen ja.

41 minutter siden, Carouselle skrev:

Den var lekker! :hakeslepp:

Ja, ikke sant :) Det jeg nesten likte best er at det er grått. Ikke sett det noe sted før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...