Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Når jeg var på kino i forgårs så satt det noen unger forran meg og hvisket og stirret på meg. For noen drittunger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var på kino i forgårs så satt det noen unger forran meg og hvisket og stirret på meg. For noen drittunger...

 

 Kanskje dem mente at du var vel søt og kjekk ?  :fnise:

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uafattelig mye, men hovedsaklig lyder. Lyder fra mennesker er det verste. Det hjelper ikke med ørepropper, for jeg irriterer meg over min egen pust også etter hvert :bond: Jeg irriterer meg også over dumme, arrogante og slemme mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Folk som går i snegle fart midt i byen. Og helt utav det blå stopper de opp og stirrer i luften. Grr kan de ikke bare holde seg hjemme!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Folk som går i snegle fart midt i byen. Og helt utav det blå stopper de opp og stirrer i luften. Grr kan de ikke bare holde seg hjemme!!

Hvordan er dette irriterendes? Bare lurer på :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Hvordan er dette irriterendes? Bare lurer på :)

Når det er fullpakket i byen, og en gjeng med tullinger går sakte, også er det klin umulig å komme seg forbi, for de går ofte 4+ i bredden. Det er sykt irriterende. 

Det er mye som skjer i byen for tiden, så det er fullpakket med folk. Og jeg må gå igjennom sentrum for å komme meg til dit jeg skal. 

Sykt mange turister som skal ta bilder av alt og alle også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et kjøpesenter i dag, og en unge på en kafe satt med ei spilledåse som hun spilte på repeat i 15 min. Jeg tenkte at "foreldrene ber henne vel snart om å stoppe, det er jo forstyrrende for alle". Men da jeg kom tilbake en time senere, satt de der fortsatt med den jævla bråkete spilledåsa. Det er jo ikke ungen som er problemet, men foreldrene som lar det skje!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er forferdelig irriterende når folk skal gå i svære flokker, kjempesakte - og blokkere alt og alle både bak og foran de. Jeg synes at om en skal stoppe, eller om en vet at en går saktere enn andre mennesker, så går det ann å holde seg litt ut på siden så andre kan gå fordi, og ikke gå mer enn 2-3 i bredden (med mindre det er mer enn nok plass til akkurat dèt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Enig i at det er forferdelig irriterende når folk skal gå i svære flokker, kjempesakte - og blokkere alt og alle både bak og foran de. Jeg synes at om en skal stoppe, eller om en vet at en går saktere enn andre mennesker, så går det ann å holde seg litt ut på siden så andre kan gå fordi, og ikke gå mer enn 2-3 i bredden (med mindre det er mer enn nok plass til akkurat dèt.)

Enig. For at jeg skulle komme meg frem i tide så måtte jeg ta deeeen omveien! Gikk inn i en butikk og igjennom senteret, gikk raskere det enn å gå bak de gjøkene. 

For de sperret for ene siden, og om jeg gikk ved siden av dem så kom jeg jo i veien for de som gikk motsatt vei. Så om jeg gikk rundt de så måtte jeg gå slalåm mellom de som kom imot meg. 

Den feilen gjorde jeg i forrige uke, da tok det meg en halvtime! 

Det tar meg i underkant av 5 min å gå fra bussen til der jeg skulle, på vanlig dag. 

Det tok meg over 20 min i dag! Det sier kanskje litt om hvor sakte det gikk!! 

 

Turister er verst. Ikke bare går de sakte, men de stopper opp helt utav det blå, for å ta bilder av folkemengden og gud vet hva. Har krasjet inni en god del folk de siste dagene  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par dager siden var jeg innom ett litt større kjøpesenter. Der stod det en flokk kinesere eller japanere eller noe sånn. Turister, selvfølgelig. Men dem gadd ikke å stå samlet i en haug inntil en vegg, eller noe. Nei da, dem sto på en lang rekke. Dem stod også to og tre i bredden. Så folk som skulle gå fra ein butikk og bort til noen andre butikker, måtte snirkle seg gjennom denne lange rekken med utenlandske turister.  

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Dusjforheng som klistrer seg inntil kroppen i små dusjer.

Blir stående å dytte det vekk selv om det egentlig ikke er noe poeng i å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må rygge inn på parkeringsplasser, når det ikke er lukeparkering de bedriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som ikke bruker blinklys!! :rasende:

Jaaaaaa! Å, så irriterende. Eneste tiden jeg blir sint sjåfør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjforheng som klistrer seg inntil kroppen i små dusjer.

Blir stående å dytte det vekk selv om det egentlig ikke er noe poeng i å gjøre det.

Enig! Det er rett og slett grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegneserieblader! Det er alt for mye reklame eller andre idiotiske tegneserie-striper i dem.

Hvis jeg kjøper for eksempel Donald Duck eller Pondus, så er det fordi jeg har lyst til å lese om nettopp Donald Duck eller  Pondus. Da har jeg selvfølgelig ikke lyst til å bla gjennom en haug med reklame eller andre tegneserier som Zits og Hårek den Hardbalne. Eller hva nå alt dette tullet heter..

 

Jeg er overhodet ikke forbauset over at salget av slike tegneserieblader stadig synker nedover....



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Tegneserieblader! Det er alt for mye reklame eller andre idiotiske tegneserie-striper i dem.Hvis jeg kjøper for eksempel Donald Duck eller Pondus, så er det fordi jeg har lyst til å lese om nettopp Donald Duck eller  Pondus. Da har jeg selvfølgelig ikke lyst til å bla gjennom en haug med reklame eller andre tegneserier som Zits og Hårek den Hardbalne. Eller hva nå alt dette tullet heter.. Jeg er overhodet ikke forbauset over at salget av slike tegneserieblader stadig synker nedover.... Anonymous poster hash: 073b4...96b

Hvor står det at det synker?

Enig med det angående reklamer dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...