Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Hadde en småkjip start på dagen i dag, eller rettere sagt dårlig timing. I blokken vår er det to heiser, en stor og en liten. Akkurat da jeg gikk ut døra, hørte jeg at store heisen ble tatt i bruk i etasjen over og var på vei ned. Visste jeg ikke skulle rekke den, så lot den gå ned og låste døra. Trykket på knappen og ventet på lille heisen komme opp. Men sannsynlig hadde visst noen trykket før meg par etasjer over og heisen stoppet ikke i min etasje. Null stress. Men når den ikke stoppet på vei ned heller, da ble jeg litt småsur. Vet ikke hvorfor den ikke stoppet, men gadd ikke vente mer og tok trappene fatt. Heldigvis mistet jeg ikke mye tid og rakk t-banen likevel. Men faen det er irriterende når sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en kollega som tente duftlys på pulten min hver gang jeg forlot plassen min, fordi auraen min visstnok var "intenst lilla" hva enn det betyr, og hun måtte bruke duftlysene til å rense auraen min for ellers fikk hun så hodepine og kunne ikke jobbe.

En jeg kjenner er vegetarianer, og sitter og "uff"-er seg over hvor fæle folk som spiser kjøtt er hver enestegang han ser noen spise kjøtt.

Ei venninne sier alltid at det er det samme for henne hva vi skal spise/hvilken film vi skal se, men når jeg da bestemmer film så vil hun ikke se den. "Den ser teit ut/liker ikke den skuespilleren/er ikke i humør for den sjangeren i dag". Ikke si at det er det samme for deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Blir stort sett bare sinna pga småtteri. Er stort sett svææææært tålmodig, men brenner jeg meg på kokeplata, så kan det svartne totalt. Hvis det svartner for meg, så har jeg ingen selvkontroll og ingen begrensninger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry:

 Alle disse forandringene og "oppgraderingene" hos Kvinneguiden.

Anonymkode: 073b4...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

  0g når folk slipper en veldig stinkende promp.

 

I tillegg legger de faktisk skylden på meg, så folk går rundt og mener at jeg er ekkelt på grunn av noe som egentlig ikke er min feil.

Anonymkode: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

- Offentlige bygg og dets mangel på varmt vann om morgenen.

- Folk som hvisker ofte, både til seg selv og andre, og man hører masse sss-lyder som skjærer gjennom ørene (ja, jeg er sensitiv for visse lyder, skyt meg)

- når jeg planlegger noe i forveien, skjer det alltid noe som kommer i veien og planene må utsettes / avlyses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniler i trafikken!!!

Folk som ikke kan holde styr på unga sine i butikker (Det er faktisk ikke så vanskelig)

Snømåking av bil om morran... arrrrg

Folk som ikke gidder å rydde opp etter seg, fordi de faktisk vet andre gjør det etter dem

Kommer nok mere.... skal du se :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Folk som kjører i 40 i 70-sone og presterer å bremse ned til 30 før en fotoboks, fremdeles i 70-sone!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullinger som leser alt som har med rosa-bloggere å gjøre, og så er de veldig aktive i forskjellige tråder her på forumet som handler som rosa-bloggere. Hvor de skriver (og klager) hvor uenige de er i alt som disse rosa-bloggerne finner på!

Hvorfor slutter de ikke bare å lese slike idiotiske rosa-bloggere i første omgang? Disse tullingene er jo for pokker med på å finansiere alt det tullet som rosa-bloggerne driver med og skriver om...   :murvegg:

Anonymkode: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det en gang dukker opp en interessant tråd og man deltar aktivt på en fornuftig og saklig måte, men tråden slettes pga enten regler som ikke blir overholdt eller brukere som lager trøbbel. Da forsvinner alle de gode innleggene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk (som regel alltid kvinner) som stadig skal bruke engelske  uttrykk, som for eksempel: oooooh, My Gaaaaaaaaaaaaaaaadd!!!

Er jeg den eneste som mener at dette høres helt idiotisk og latterlig ut?

Anonymkode: 073b4...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Smatting
  • Folk som på død og liv skal kjøre heeelt til innsnevringen for å komme foran flest mulig biler.
  • Folk som alltid kommer senere enn avtalt tidspunkt.
  • Folk som ikke sier ifra at dem blir forsinket.
  • Folk som svarer i telefonen når de er på do å sier at dem sitter å bæsjer... Too much information :kvalm:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10/29/2015 at 17.55, AnonymBruker skrev:

:angry:

 Alle disse forandringene og "oppgraderingene" hos Kvinneguiden.

Anonymkode: 073b4...96b

ja, det var også noe såkalt småtteri. vedlig unødvendig, men jeg tror ikke det hjelper å kondolere på KG's forum. 

helt sykt. håper designet deres blir såpass en stund til.

Anonymkode: d39f6...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

folk som sitter og ser på yotube med høy lyd på tlf feks på bussen

Når noen låner tingene mine og ikke legger dem på plass,helst kona og barna :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Har en relativ vid musikksmak, men den der satans slyngelen av en nabo-terrorist som har spilt én sang på repeat siden i ettermiddag - han burde flås levende. Én jævla technosang, hele tiden, untz, untz, untz, untz. Fåkkings tysk technoterrorist. Får jeg tak i denne ormeyngelen, så skal han få oppleve kjerringvrede på gammeltestamentlig nivå. Grrr! Sinna nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...