Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Hvor står det at det synker?

Enig med det angående reklamer dog...

 

 Løssalget har i alle fall sunket en del, de siste par årene.

http://www.serienett.no/article/1924/en-nodvendig-endring

 

At folk som leser en god del tegneserier heller  velger å abonnere på dette, er vel ikke så veldig rart. Å abonnere koster jo selvfølgelig mindre enn å kjøpe inn ett og ett eksemplar fra butikk / kiosk.

 

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Jeg vil tro de fleste leser tegneserier på web nå, hvorfor ikke? Å ta frem nettbrettet ditt og lese Donald Duck er jo så og si mye enklere og da kan man ha hele samlingen sin digitalt istedenfor å ha bunker med blader :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snikskryter og tror at man ikke gjennomskuer dem!  :glare:



Anonymous poster hash: 55cb3...ef3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- bilister som ikke bruker blinklys

- syklister som sykler gjennom lyskryss når det er rødt for de

- folk (les: familie) som promper og raper når andre er tilstede, det kan de gjøre når de er alene

- folk som har beina på bordet på hjemme eller på armlenet/annet sete på bussen o.l.

- de he****** måkene som skriker utenfor vinduet kl 04

- folk som konstant er for sein - har dere hørt om klokker?!

- selvskryt

- giddalaushet

- når det kommer 2-3 i bredden på en gangsti som ikke orker å gå på rekke når jeg kommer mot dem, slik at de presser meg ut av stien og ned i gjørma

- folk som sniker seg etter meg på metroen for å slippe å betale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ta bybanen/bussen og er på vei til stoppet, og ser bybanen/bussen jeg skal ta, så kjører den rett før jeg kommer frem, og det er 10 min til neste kommer. Det er 10 min men guuuuuuuud så grinete jeg kan bli! Gjør ingenting hvis det ikke er noen buss eller bybane der når jeg kommer, og det er 10 min til den kommer. Men det er så kjipt når den kjører rett forbi deg, for det var bare snakk om et lite minutt så kunne jeg ha rukket det.

Kjæresten min synes det er hysterisk morsomt hvor grinete jeg kan bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboer. Har aldri hatt noen som er så rare som i den tråden om rare ting naboene dine gjør.

De har flyttet nå,men naboene som bodde ved siden av fulgte så utrolig mye med på alt vi gjorde. Kom løpende ut for å spørre om alt mulig,og var supernysgjerrige.

Det var gamle folk,så de hadde vel ikke så mye å holde på med,men vanvittig irriterende til tider.

Anonymous poster hash: ed8f0...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Skolisser som ryker heile tiden!

 Det er irriterende!



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker som sklir ned hele tida

Gnagsår på føttene

Fluer som setter seg på armene og beina mine.

Lite strøm på mobilen

Bakgrunnsmusikk på kjøpesentre eller spisesteder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke holder avtaler eller melder avbud i siste liten.

Endret av Berit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Folk som ikke bruker blinklys!! :rasende:

Enig! Vær gang jeg og mamma ser en tulling som ikke bruker blinklys så sier vi "Enda en kronidiot på tur". Sier det samtidig vær gang  :fnise:

 

Irriterer meg spesielt i rundkjøringer!! Og de som skal hele veien rundt, hvorfor kan de ikke blinke til venstre når de skal ta SISTE avkjørselen i rundkjøringen?! 

Når de da attpåtil begynner å blinke seg ut i en halv blink (altså i et sekund eller noe) når de allerede har begynt å kjøre ut... det gjør meg så forbannet.

Det er like smart som å stoppe på grønt lys (ikke gult, MEN GRØNT!) fordi det BLIR rødt lys snart. Hva er poenget med å blinke seg ut når du allerede er halvveis utav rundkjøringen. Grrr idioter! 

Jeg holder på med kjøretimer nå, ser så ufattelig mange idioter bak rattet. Får en stor trang til å vise de fingeren, tror jeg kommer til å bli en ganske så sinna sjåfør  :skratte: 

Kan ikke akkurat vise de fingeren når kjørelæreren følger med meg  :fnise:

Rundkjøringer er ikke noe problem i seg selv, det er 8 av 10 idioter som ikke kan å plassere seg riktig og bruke blinklys, det er de som gjør rundkjøringer til et mareritt i byen. 

Blir så ufattelig mange unødvendige fullstopp ved vær bidige rundkjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ting som har gjort meg sinna i dag. 

 

- Valp som tisser rett foran meg, og hjernen min kortslutter slik at jeg tramper rett i dammen. 

- Folk som ikke bruker blinklys 

- Fugler som bråker tidlig om morgningen

- sola, hater fuckings sola! Flere dager med drittvær, 20+ grader og full sol, FUCK YOU SOL! 

- insekter, de kan godt få være her, bare ikke i nærheten av meg. 

- Idioter som utløser brannalarmen klokken 5 om morgningen, slik at jeg våkner opp i fullpanikk og må ta med meg både katt og hund ut, men så orket jeg ikke allikevel så jeg gikk å la meg igjen og venter i 20 min på at dritten skulle stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Når jeg har føling (lavt blodsukker) eller veldig høyt blodsukker, så blir jeg sinna for omtrent alt!

Folk som smatter og spiser med åpen munn

Slike som sperrer veien i rulletrappa

Fjolsene som prøver å stige på i toget før de som er inne har gått ut

Tregt internett

Barsel- og kolikkforeningen som okkuperer kafeen med fjorten barnevogner og bleieskiftshow

Nabobikkja som ikke kan holde opp med å synge serenader til ei eller anna løpetispe her i nabolaget.

Sutringa til Max Hermansen

Nepeskrell som okkuperer togsetene og holder av sete til sin dyrebare Lois Vulgær veske, og som ser dumt på meg når jeg ber dem om å fløtte den veska si så folk kan få sitte

Alt som har med NAV å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som følger med på forskjellige reality-programmer på TV, og så påstår de faktisk at dem kjenner deltakerne fra disse  programmene ut og inn bare på bakgrunn av det lille som kommer frem om dem på TV.

 

"Den personen er garantert sånn i det virkelige liv, for han var sånn i ett par episoder fra den TV-serien."



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Hva er det som irriterer deg der? At det er en kvinne?

MacGyver er en mann og det kommer han alltid til å være. Det blir som en kvinnelig James Bond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tafit Tami

MacGyver er en mann og det kommer han alltid til å være. Det blir som en kvinnelig James Bond

 

Det kan være en kvinnelig slektning av han, vipps, kvinnelig MacGyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

De skulle bare ha satt han Richard på en slankediett, sminket og farget håret hans og hatt en eldrende MacGyver i rollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinnelig McGyver-figur kommer aldri til å fungerer på samme måte som originalen. Hvorfor gidder ikke produsentene bak slike TV-serier å skape en helt ny figur, i steden for å bare kopiere slike tidligere serier med en ny liten vri?

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...