Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Stringfellow1

 Arrrrggggghhh!!!!

 Helt hinsides treigt internett. Man skulle nesten ikke tro det var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dårris

Arrrrggggghhh!!!!

 Helt hinsides treigt internett. Man skulle nesten ikke tro det var mulig.

Åh, jeg er så enig! Fins ikke verre! blir sååååå forbanna!

Blir også irritert over unger som skriker i butikken, på t-banen osv. Kan ikke foreldra tape igjen nebbene på de hersens djevelungene når de ikke greier å holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også irritert over unger som skriker i butikken, på t-banen osv. Kan ikke foreldra tape igjen nebbene på de hersens djevelungene når de ikke greier å holde kjeft?

Jeg er ganske sikker på at det hadde blitt klassifisert som barnemishandling!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Fulle folk som må på død og liv henge utenfor vinduet mitt. De står å oyer og roper. grr kan de ikke bare dra et annet sted.  :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alt dette fordømte regnværet!!

 hvor i helsike blir sommeren av??

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bråker, og ikke bryr seg om andre mennesker....

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir sinna av å spise couscous. De små jævlene spretter rundt i hele leiligheta.

Anonymous poster hash: b3107...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert av spesielt en person som kritiserer til stadighet andre for å avbryte og mase, mens vedkommende avbryter og maser ofte like mye eller mer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Folk som sitter på dass, med vidåpen dør. Dette er irriterende og unødvendig.

 Det er ingen som har lyst til å høre på alle lydene som kommer derfra, for å si det sånn....

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heile søke-funksjonen på dette diskusjonsforumet.

Hvis jeg søker på noen ord eller setninger, så får jeg bare opp resultater som inneholder disse ordene i selve overskriften. Men innlegg lenger ned i ein tråd som inneholder disse ordene dukker aldri opp blant resultatene...

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på besøk som legger fra seg hår i vasken, som skiker og gnåler

Anonymous poster hash: 57113...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløk syns jeg er j***** provoserende. Folk putter det i alt, og den grusomme lukta er over alt! I tillegg skal folk mase på meg om hvor fantastisk deilig denne hvitløken er. Kjenner pulsen begynner å stige allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Folk som ikke bruker deo eller dusjer ofte nok så jeg må gå og lukte på deres armhulesvette når jeg går bak dem i byen

Yay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Heile søke-funksjonen på dette diskusjonsforumet.

Hvis jeg søker på noen ord eller setninger, så får jeg bare opp resultater som inneholder disse ordene i selve overskriften. Men innlegg lenger ned i ein tråd som inneholder disse ordene dukker aldri opp blant resultatene...

 

Anonymous poster hash: 073b4...96b

 

gå til google. skriv in " site:http://forum.kvinneguiden.no  (mellomrom)  samboer utro elskerinne " 

Husk mellom rom etter linken og "http://". ETT mellom rom, så stikkord. 

Ordene "Samboer, utro, elskerinne" er bare eksempler. Det kan være stikkord du husker fra innlegget. Spesielle ord som står litt ut, slik at du finne fortere frem til riktig tråd, siden "utro, elskerinne, samboer" er det veldig mange tråder som handler om. Du kan også skrive inn setninger. Du får fortere treff hvis du er ganske sikker på alle noen ord som er i riktig rekkefølge, for eksempel "Poteten min er gul". Enn å skrive inn "potet" og "gul" bare. Du tar da et mellomrom (slik med stikkord) og "Skriver slik som dette" <-- husk de to antroposof eller hva det heter. 

Siden det kan være flere tråder med de to ordene i en og samme innlegg. Så ved å skrive en setning finner du mye fortere frem til det du leter etter, så lenge du husker en god del. 

Anonymous poster hash: 7db32...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Folk som ikke lukker døren igjen etter å ha bæsjet. Slik at dritlukten deres siver ut og forpester hele huset/leiligheten.

Folk som må la vasken renne mens de er på do eller pusser tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal låse opp dører som er låst i huset, og låsen slår seg vrang.

Seriøst, låsen har en jobb. Å gå opp og igjen. Thats it. Så for pokker bare virk da!!

Kjenner jeg blir sint på en lås,,,,, så innmari teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir stort sett bare sint på mennesker. Å være sint på en dør eller en ball blir noe rart. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg velter et glass, selv om jeg i før og under sier "ikke velte glasset, ikke velte glasset". Men på en eller annen måte klarer jeg å velte det forbannede glasset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg hater som pesten... og det er når du går ut eller inn i et rom, også klarer du på en eller annen sinnssyk måte å dulte inni døren eller kanten på en vegg!! Hvorfor skjer det?! Du vet jo hvor døren er, hvor veggen er, du vet hvordan du skal gå igjennom?! Men allikevel så skjer det nå og da. Jeg blir så sint at jeg får lyst til å rive ned hele forbaskede døren eller veggen jeg går inni. 

 

Men mest av alt, så blir jeg forbannet på hjernen som kortslutter i det jeg går inn i et nytt rom!



Anonymous poster hash: 7db32...348
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk som spør om jeg vil finne på noe sammen med de små ungene deres. Og så sitter ungene rett ved siden av dem, og blir skuffet eller lei seg hvis man sier nei. Så man må liksom si ja for ikke skuffe barna deres. Deretter kan foreldrene bare gå sin vei, sette seg med mobiltelefonen / datamaskinen eller finne på noe annet, samtidig som jeg blir sittende helt aleine og aktivisere barna deres.

                           



Anonymous poster hash: 073b4...96b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...