Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Om bare jeg visste :P

 

 Kan du ikke bare sende en epost eller noe og spørre dem ?

 

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noen bruker over 1 døgn på å svare meg  :frustrert:  Det gjelder banker, forsikringsselskap og sånne ting. 

Jeg kjenner bare en person som også gjør det, men han er tilgitt siden han er broren min  :fnise:

 

Er du klar over hvor mange som stadig kontakter forskjellige  bedrifter og selskaper med alle mulige slags spørsmål? Det å svare på akkurat din henvendelse tar sikkert ikke så lang tid i seg selv. Men det tar fort litt tid å svare på alle andre  sine spørsmål, før dem kommer frem til dine spørsmål...

 

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Masse utropstegn eller spørsmålstegn. Virker så aggressivt. Noen har jo det etter hver setning omtrent. Tenker alltid "du trenger ikke å skrike".

Irriterer meg også litt over de dobbelthake-smileyene.

: )))) Hva er poenget egentlig?

Ja,glemte caps lock. Unødvendig bruk mener jeg selvsagt.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

At det ikke er lov til å drikke vann eller noe i busser i Ålesund...

Hvorfor det? Trodde det var mat og sånne drikkebeger med sugerør bussene ikke ville ha. Det kan det jo bli gris ut av,men ikke en flaske med kork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor det? Trodde det var mat og sånne drikkebeger med sugerør bussene ikke ville ha. Det kan det jo bli gris ut av,men ikke en flaske med kork.

Jeg vet ikke :vetikke: det er dumt. Men jeg bruker å drikke fra vannflasker uten at buss sjåføren ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

En jeg kjenner er en ordentlig kranglefant, som aldri gidder å høre etter. Jeg sendte en link fra en nettside til ham, hvor man kan logge seg inn og klikke på mange forskjellige  nettbutikker. Og hvis man kjøper noe fra disse nettbutikkene, så får man tilbake en slags rabatt som blir stående på den nettsiden som man må logge seg inn på før man klikker seg videre og begynner å handle fra nettbutikkene. Den rabatt-greia kan man overføre til bankkontoen sin, eller innløse til gavekort..

 

Men en gang glemte han å logge seg inn på denne nettsiden, før han gjennomførte ett kjøp. En annen gang glemte han visst å skru av AdBlock som han hadde på datamaskinen sin, og dermed blir ikke kjøpet registrert hos det nettstedet. Og en gang kjøpte han noen greier fra CDON for nærmere 300 kroner. På grunn av frakt ble det så vidt over 300 kr. Men det står klart og tydelig på nettsiden at man ikke får noe rabatt for frakt-beløpet. Man får bare rabatt for det selve varene koster, minus frakt og slike ting. Så han fikk igjen litt mindre enn han hadde regnet med, så nå er han fly forbanna, og han påstår at heile greia er en slags "svindel" eller noe. Bare fordi han er alt for tett i nøtta til å bruke det riktig, og ikke lese / følge instruksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rom-folk som fyrer på plastikk i buskene i parken her. Det lukter så jævlig!!!

Anonymous poster hash: 9d9c8...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som klager over hvor elendig sommeren er, selv om den er helt ok. 

 

 Sommeren har jo regnet helt vekk, jo. :(

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av at forumet flommer over av flykting tråder. Jeg blir forbannet av å lese i dem!

Anonymous poster hash: 9d9c8...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jobben ikke klarer å lage gode vaktlister, og jeg blir ringt flere ganger i uka fordi de "mangler folk på jobb" pga sjefen ikke klarer å ha system i sakene sine!
HERREGUD, å det irriterer meg!  :sur:  :sur:  :sur:  :sur:  :sur:



Anonymous poster hash: cc767...66e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren har jo regnet helt vekk, jo. :(

Anonymous poster hash: 073b4...96b

Den har uansett vært her i mange uker. Hvis folk velger å se på regn og temperatur istedenfor å glede seg over sommeren, er det deres eget valg. De har gått glipp av sommeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Bestikk/ting som faller på gulvet så jeg må plukke det opp.

- Heis som går tregt..det går raskere å gå trappa.

- Når internett plutselig faller ut.

Anonymous poster hash: 7f4c4...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest C'est la vie:)

Folk som går sakte.

 

Dette! Jeg har det ikke travelt, men liker å ha et visst tempo når jeg går. Det å være stuck bak personer som har lim under føttene er ikke stas når det er begrenset plass for å gå forbi dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...