Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Egoistiske folk som ikke tar hensyn til andre er det verste jeg vet.

De som ikke bryr seg om at andre ligger og sover, så kommer de hjem og smeller med dører, fester og bråker osv.

 

Hadde noen sånne roomier før. Skulle hatt juling.



Anonymous poster hash: e3a63...e48
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_KnightOwl

Folk som kliner på sofaen uten å ta hensyn til andre i rommet. :dry:

Nei, det er ikke søtt. Det er uforskammet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ser stygt på meg 

 

Jeg har en nabo vegg i vegg som er narkoman, som mishandler damen, bråker, brøler, fester og spikrer opp bilder kl 2 om natten.

 

Syns ikke synd i deg...

Anonymous poster hash: e3a63...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skikkelig sinna når jeg hekter meg opp i dørhåndtakene i dette huset jeg kjøpte ifjor.- Dørene er også for smale og i tillegg er dørhåndtakene utstyrt med "pynt" som hekter seg opp i klærne når jeg går forbi. Grrr.....joda, skal skiftes, men prioriterer andre og viktigere ting først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KnightOwl

 

Jeg har en nabo vegg i vegg som er narkoman, som mishandler damen, bråker, brøler, fester og spikrer opp bilder kl 2 om natten.

 

Syns ikke synd i deg...

Anonymous poster hash: e3a63...e48

 

Ring politi. Om ikke annet så for damens skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye mindre irritert etter at jeg begynte å ta et kosttilskudd som funker for bedre humør :bolledeig:



Anonymous poster hash: e3a63...e48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring politi. Om ikke annet så for damens skyld.

Har ringt politiet flere ganger.

Anonymous poster hash: e3a63...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste mennesker på flyplass. De står i kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen i kanskje 10 minutter, men finner ikke ut før de kommer helt frem at klokker og belter må av, iPad må ut fra bunnen av sekken, samme med posen med sminke. Etterpå stiller de seg midt i gangvegen mot gatene for å pakke det sammen igjen, så alle andre må ta en omvei rundt. Så skal de på flyet, og står i midtgangen og tar ut ting, tar av seg jakke, etc før de får ræva på plass i setet og alle andre får kommet inn i flyet. Når bagasjen skal hentes står gjerne hele jævla storfamilien og venter rett ved båndet, med flere slike traller ved siden av seg. Vi som stiller oss litt i bakgrunnen for så å gå frem når våre ting kommer, får dermed ikke plass, uten å brøyte oss frem.

Ja, jeg har akkurat kommet hjem fra chartertur med 439 andre. Jeg blir så suuuuur

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KnightOwl

 

Har ringt politiet flere ganger.

Anonymous poster hash: e3a63...e48

 

Fint. Da slipper jeg å bli sint på at du ikke gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynning, når folk sitter i sofaen feks og rister beina som om de er rastløse.
Men det som irriterer mest er når samboeren går over gulvet når jeg akkurat har skurt over det og det ikke har fått tørka  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag har jeg en ekstrem premenstruell dag, altså mensen er rundt hjørnet og jeg blir sint på ALT! Kan skrive ned det som har fått meg så sint at jeg gråt flere ganger i dag. 

 

- Katten går foran føttene mine, hele tiden

- Støvsugeren er treg til å følge etter, å når jeg rykker i den så kommer den i fullfart rett inni i hælen min (Møkkaskit, hater støvsugeren!!) 

- Jeg kaster søppel (papir) på bordet og det faller ned på gulvet, gang på gang

- Søppelbøtten bekker når jeg skal ta ut søppelposen 

- Bommer på brødposen når jeg tømmer skit fra kattedoen, og da blir det sand overalt 

- Blir svett av å vaske og rydde i 4 timer, fortsatt irritert over den. Hater følelsen av å være varm, klam og svett. 

- Smeller døren inni skulderen min, fordi jeg er for treg til å fjerne meg. 

- Snubler i sko som ligger slengt i gangen

- Sofaen går for langt frem, når jeg dytter den alt for hardt tilbake 

- skriver ord feil, slik at jeg må trykke på ordboken for å finne rette stavelsen

 

Ja.. det er det som har fått meg fly forbannet i dag, fordi jeg er pemenstruell.

Jeg vet at alt er egentlig min egen skyld.. men jeg blir så himla gretten de nærmeste dagene før mensen kommer. Og der fløy knappen, tastet alt for hardt fordi jeg er fortsatt forbannet. Faen altså! 

 

Jeg hater å være kvinne!!! Jeg vil operere ut livmoren, drit i unger, jeg vil slippe dette mensen hølet! 

Anonymous poster hash: 7db32...348

 

 

Hahaha, takk for en god latter :fnise:

Anonymous poster hash: e3a63...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Da slipper jeg å bli sint på at du ikke gjør det ;)

 

Hehe ;)

Kan ikke sitte og høre på sånt uten å gjøre noe. Syns det er litt rart at ingen andre naboer gjør noe, men kanskje de ikke tør. Han er jo ganske ustabil. Tror det har hjulpet, for det har ikke vært bråk etterpå.

 

Jeg var så redd at jeg skalv når jeg ringte, og syns det var ekkelt å ringe politiet, for jeg ville jo ikke at han skulle finne ut at jeg hadde ringt. Men jeg gjorde det likevel, og de kom heldigvis fort begge gangene. Kudos til meg da? :Nikke:

Anonymous poster hash: e3a63...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste mennesker på flyplass. De står i kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen i kanskje 10 minutter, men finner ikke ut før de kommer helt frem at klokker og belter må av, iPad må ut fra bunnen av sekken, samme med posen med sminke. Etterpå stiller de seg midt i gangvegen mot gatene for å pakke det sammen igjen, så alle andre må ta en omvei rundt. Så skal de på flyet, og står i midtgangen og tar ut ting, tar av seg jakke, etc før de får ræva på plass i setet og alle andre får kommet inn i flyet. Når bagasjen skal hentes står gjerne hele jævla storfamilien og venter rett ved båndet, med flere slike traller ved siden av seg. Vi som stiller oss litt i bakgrunnen for så å gå frem når våre ting kommer, får dermed ikke plass, uten å brøyte oss frem.

Ja, jeg har akkurat kommet hjem fra chartertur med 439 andre. Jeg blir så suuuuur

 

Synd hvis det er dette man husker fra ferien, hehe.

Anonymous poster hash: e3a63...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_KnightOwl

 

Hehe ;)

Kan ikke sitte og høre på sånt uten å gjøre noe. Syns det er litt rart at ingen andre naboer gjør noe, men kanskje de ikke tør. Han er jo ganske ustabil. Tror det har hjulpet, for det har ikke vært bråk etterpå.

 

Jeg var så redd at jeg skalv når jeg ringte, og syns det var ekkelt å ringe politiet, for jeg ville jo ikke at han skulle finne ut at jeg hadde ringt. Men jeg gjorde det likevel, og de kom heldigvis fort begge gangene. Kudos til meg da? :Nikke:

Anonymous poster hash: e3a63...e48

 

Ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare bruker meg som en slags "reserveløsning" når det ikke finnes noen andre å finne på noe sammen med. Jeg kjenner ett par stykker som bare snakker til meg når dem ikke ser noen andre i nærheten. Men så snart det dukker opp noen andre, så gidder dem ikke å si "God morgen" eller noe til meg en gang.

 

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk jevnlige sinneutbrudd da jeg spilte football manager. Slo hardt i PC-en slik at den måtte restarte, ved flere anledninger. Man kan si hva man vil om HP, men det er robuste PC-er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber som assistent på en skole, og kjenner jeg blir irritert over visse elever.

- De som snakker hele tiden, selv når læreren skal undervise. TI STILLE!
- De som ikke tar et nei for et nei. Sikkert vant til å få det som de vil, og forhandle seg fram.

- De som aldri får med seg beskjeder. Læreren forklarer og viser tydelig, men du kan banne på at minst 5 spør "hva skal vi gjøre?"

- De som krangler om alt. Og helst skal sladre til læreren om alt. "Jonas vil ikke låne visk til meg". Okei-,-

- De som aldri kommer seg ut i friminutt. Bare surrer rundt i gangen og "skal bare" helt til det ringer inn igjen.

 

 



Anonymous poster hash: e2bbb...a2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner reprise-helvette på tven :(  Tenker de ikke på oss som ikke har noe liv, det er jo vi som ser mest på tven :(



Anonymous poster hash: 9d9c8...915
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikker, spisesteder og alle slike ting som ikke har noen tydelige skilt eller noe som helst hengende utenfor butikken sin. Det blir jo umulig å oppdage hvor de forskjellige stedene egentlig holder til hen..

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste mennesker på flyplass. De står i kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen i kanskje 10 minutter, men finner ikke ut før de kommer helt frem at klokker og belter må av, iPad må ut fra bunnen av sekken, samme med posen med sminke. Etterpå stiller de seg midt i gangvegen mot gatene for å pakke det sammen igjen, så alle andre må ta en omvei rundt. Så skal de på flyet, og står i midtgangen og tar ut ting, tar av seg jakke, etc før de får ræva på plass i setet og alle andre får kommet inn i flyet. Når bagasjen skal hentes står gjerne hele jævla storfamilien og venter rett ved båndet, med flere slike traller ved siden av seg. Vi som stiller oss litt i bakgrunnen for så å gå frem når våre ting kommer, får dermed ikke plass, uten å brøyte oss frem.

Ja, jeg har akkurat kommet hjem fra chartertur med 439 andre. Jeg blir så suuuuur

Signerer! Irriterer meg grønn over de tullingene som presser og dytter seg fram i køer. De virker livredde for at flyet skal fly fra de. :roll: Storfamilien som står klint opp til rullebåndet sammen, er en klassiker.

Ellers irriterer deg meg over dette

* Bananfluer! De er helt umulig å fange.

* Folk som ikke kan ha penger/kort klart når bussen kommer. Da må de rote i sekken eller veska hvor lommeboka ofte ligger i bunnen. Så mangler de gjerne 4 kr og da må de grafse etter penger.

* Bortskjemt venninne som aldri har trengt å jobbe for noen ting og får alt servert på sølvfat av foreldrene. Verste er at hun syter mye. Hun hadde ikke overlevd i mine sko.

* Idioter som bare steger ut i veien uten å se seg for og tar det som en selvfølge at jeg skal stoppe selv om det ikke er gangfelt.

* At pus er så masete hele tiden. Mjau ditt og mjau datt!

* At jeg ikke finner en bikini overdel som er min favoritt bikini overdel, som gjør at puppene ser perfekte ut. Jeg har lett overalt. Arg!

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...