Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

De aller fleste mennesker på flyplass. De står i kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen i kanskje 10 minutter, men finner ikke ut før de kommer helt frem at klokker og belter må av, iPad må ut fra bunnen av sekken, samme med posen med sminke. Etterpå stiller de seg midt i gangvegen mot gatene for å pakke det sammen igjen, så alle andre må ta en omvei rundt. Så skal de på flyet, og står i midtgangen og tar ut ting, tar av seg jakke, etc før de får ræva på plass i setet og alle andre får kommet inn i flyet. Når bagasjen skal hentes står gjerne hele jævla storfamilien og venter rett ved båndet, med flere slike traller ved siden av seg. Vi som stiller oss litt i bakgrunnen for så å gå frem når våre ting kommer, får dermed ikke plass, uten å brøyte oss frem.

Ja, jeg har akkurat kommet hjem fra chartertur med 439 andre. Jeg blir så suuuuur

Ja, og så må alle barna stå klint opp i båndet og foreldrene bare lar dem stå der.

Vil jo ikke at en av dem skal få min svære og tunge koffert på seg.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med tinnitus så jeg irriterer meg mye over høye lyder.

 

- Gressklipperlyd på kvelden

- Harley Davidsonlyd

- Rånere

- Naboen vegg i vegg som spiller musikk med mye bass

 

 

 



Anonymous poster hash: 55cb3...ef3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med folk som begynner med gressklipping eller andre ting som bråker kl 7 på morgenen i helgene! Ærlig talt. De fleste sover på den tid. Går vel an å vente et par timer med å klippe gresset?

Endret av Savannah87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Folk som aldri lukker døren, når dem skal på dass.

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Irriterende med folk som begynner med gressklipping eller andre ting som bråker kl 7 på morgenen i helgene! Ærlig talt. De fleste sover på den tid. Går vel an å vente et par timer med å klippe gresset?

Jeg er enig i at det er litt folkeskikk, men det var hakket før jeg startet gressklipping så tidlig idag pga MYE å gjøre. Det tar bare 1 time å klippe gresset hvis man bruker sitteklipper, tipper naboene hadde blitt dritfornøyde :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg blir sint av husfluer. De er provoserende. Dzz, Dzz, i vinduskarmen.

Jeg bli sint av veps også, de ser liksom så sure ut. For å besjele dem, så skulle en tro de var insektsverdens verste skurker; de tar isen fra småunger, lager bol der det passer dem, stikker deg hvis de bare ER sure en dag og du er i nærheten, tror de har førstekrav på all frukt og bær, kommer og plager deg når du eter middag ute. Drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FebrinaCollett

Pleier å bli uendelig sur på folk som absolutt må bry seg om livet til andre og klage på unødvendige ting, spesielt om tingene kan bli fiksa lett... Blir også sur når jeg tenker på mennesker fordi jeg føler at vi ødelegger for så mye og mange her i verden hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

- Tøvkjerringer som skal blande seg opp i alt mulig og den eneste mentale kapasiteten de er utstyrt med er farlig halvviten. Da faller det ofte et par kraftige gloser på norsk når jeg går. Med hviskestemme, forstås.

- Når jeg skriver feil bokstav på mobiltastaturet. Ikke bare en gang, to ganger, men gjerne tre ganger på rad.

- Frekke og uforskammede mennesker ... makes me want to go Hannibal Lecter on their rude asses

- Øko-foreldre

- Nesebuser som ikke vil ut av nesa

- stort sett det der trynet som møter meg i speilet hver morgen. Kjenner blodet koke og at jeg blir olm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som må snakke langt inn i begynnelsen av forestillingen når man er på kino eller teater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par helger siden, så var jeg på ett kort besøk hos foreldrene mine. Da de kom hjem fra handletur, så hadde dem med seg en hel haug med handlenett stappfulle av alt mulig dilldall. De hadde litt hastverk med å komme seg hjem, fordi det var ett eller annet program som dem hadde fryktelig lyst til å se på tv. Så dem satte seg foran tv-skjermen  nærmest med en eneste gang dem hadde kommet seg hjem, og fått båret inn alle varene. Så jeg ryddet vekk alt dem hadde kjøpt inn. De hadde litt forskjellige frukt, som epler, pærer, bananer og så videre. Dette lå jo i sånne tynne, gjennomsiktige plastposer som man finner i frukt-og grønt avdelingen hos dagligvarebutikken. All denne frukten bare lempet jeg over på stuebordet, før jeg ryddet vekk alt mulig annet.

 

Da foreldrene mine endelig var ferdige med å se på tv, så kom dem for å se om det var noe mat eller noe som gjenstod å bli ryddet vekk. Det var det jo selvfølgelig ikke, men de begynte å kjefte noe hinsides på meg fordi jeg ikke hadde tatt all den frukten ut av de små plastposene og lagt den i noen kurver og greier som stod på stuebordet deres. Jeg fikk ikke ett eneste "tusen takk" eller noe som helst for å ha ryddet vekk alt dilldallet dem hadde kjøpt inn. Men jeg fikk en god del kjeft fordi jeg ikke hadde ordnet den lille filletingen med frukten og posene som det tar kanskje tretti sekunder å fikse..

                        



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle damer som må smatte absolutt hele tiden. Sitter ved siden av en sånn nå i stillevognen på toget, og de konstante "jeg må væte leppene mine så de ikke er tørre er sekund" lydene hennes holder på å gjøre meg sprø. Det fikk meg til å innse at dette er en ting flere gjør, og det er det mest irriterende i verden akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til som oppleves mens jeg skriver: folk som setter seg ved sidenav deg på bussen eller andre former for offentlig transport og breier ut beina nok til å ta to seter. Det resulterer i at jeg sitter klemt inntil vinduet uten plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- når ting sklir ut sv hendene mine

- når jeg glemmer noe jeg husker for sekunder siden

- når jeg ikke hvor jeg la fra meg noe jeg hadde for sekunder siden..

- at klokka går sakte når tiden er kjldig

Anonymous poster hash: 7f4c4...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ting som faller ned. Klær som faller ned fra kleshengere, ting som dette ned fra kjøkkenbenken, osv

- mobiltastaturet mitt som gjør at jeg skriver feil hele satans tiden og ser ut som en skroting

- interenttforbindelse som går ned

- ting som går tom for strøm

- smatting, slafsing og spiselyder

- folkene på jobb som ikke lukker døren inn til doene, så dolydene går ut i det åpne landskapet rett utenfor

- folk som setter seg på min faste plass, enten det nå er på bussen, i møtelokalene, i kantinen, eller i sofaen når jeg er på besøk hos folk

- små fjonehår som aldri holder seg på plass og ender opp i nesen, øynene, ørene og munnen (spesielt når det er sexytime og man må stoppe klining/suging for å grave hår ut av kjeften)

- treige heiser



Anonymous poster hash: bb7c3...528
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig irriterende at TV-signalene og internett får ett helt rævva signal, så snart det kommer litt regn, snø eller vind.

  



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han idioten som kjørte på en måke, for så å bare kjøre videre. Småtteri for noen, men ikke for meg. Så kom det en idiot til som kjørte over vingen dens da den ikke klarte å flytte seg av veien. Jeg måtte bære den vekk og vente til viltnenmda kom og tok livet av den.. Mennesker altså.. Hele verden er KUN for dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man elter deig men har LITT for mye væske oppi så det klistrer seg til henda!

giphy.gif

Endret av Olaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...