AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #141 Del Skrevet 31. juli 2015 Prislapper som sitter så godt at du ikke får dem av hele! 😡Anonymous poster hash: 9d9c8...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 1. august 2015 #142 Del Skrevet 1. august 2015 Vitaepro-reklamen! Jeg K L I K K E R!!!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #143 Del Skrevet 1. august 2015 Når en trilogi serie (bøker) er ufattelig unødvendig. Ofte er den siste boken høyst unødvendig og bortkastet tid og penger. Eller bok nr 2, men oftest så er det siste boken. men, jeg klarer ikke å lese de to første og ikke den siste! så jeg MÅ lese den! grrr. Leser en slik serie nå, lyst til å hoppe til siste kapittelet og finne en spoiler video på youtube. Den er så unødvendig!!! Whyyy hvorfor kunne det ikke bare ha vært to bøker!!! Anonymous poster hash: 7db32...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #144 Del Skrevet 1. august 2015 Tyggis tygging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #145 Del Skrevet 1. august 2015 Vitaepro-reklamen! Jeg K L I K K E R!!!!!!! Vitaepro er bra for deg, ja!!! Jeg får lyst til å sette meg inn i den bilen og meie ned fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 1. august 2015 #146 Del Skrevet 1. august 2015 Vitaepro er bra for deg, ja!!! Jeg får lyst til å sette meg inn i den bilen og meie ned fyren Jeg digger vitapro reklamen!! Men kun den ene (vet ikke om det er flere), for guess why, Håvard Bakke er med i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #147 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg digger vitapro reklamen!! Men kun den ene (vet ikke om det er flere), for guess why, Håvard Bakke er med i den Helt enig, den digger jeg Jeg lagde til og med en video mix av den https://m.youtube.com/watch?v=QU72WpB7EYI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 1. august 2015 #148 Del Skrevet 1. august 2015 Og jeg lurer på hva Håvard Bakke har røyka som takka ja til å bli med i den reklamen. Vitaepro er noe jævla humbug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 1. august 2015 #149 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Og jeg lurer på hva Håvard Bakke har røyka som takka ja til å bli med i den reklamen. Vitaepro er noe jævla humbug! Så vidt jeg vet, så er det meste av reklame på tv humbug. Ihvertfall overdrevet nå til de grader. Men jeg klager ikke, for jeg synes den reklamen er bra, fordi han er med Dessuten så er ikke kjendislivet så glamorøst og fantastisk som vi tror. De fleste sliter med å få endene til å møtes, og nav og randome småjobber på si er ofte en realitet. Ikke alle kan velte seg i gull og diamenter slik som folk flest tror. Så en reklame jobb er en av mange måter på å tjene inn noen ekstra kroner. Endret 1. august 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 1. august 2015 #150 Del Skrevet 1. august 2015 Barn som løper i beina mine. Jeg blir sint på foreldra. Sier aldri noe høyt så klart, men jeg tenker at de må klare å holde ungene sine fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #151 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Når han åpna døra så forestilte jeg meg at det var Astrid som sto utenfor Endret 2. august 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #152 Del Skrevet 2. august 2015 Bruker her inne som absolutt på svare på alle trådene, med svada svar! Enda den brukeren er blokkert,så dukker den f**n meg opp overalt!!! Anonymous poster hash: 9d9c8...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. august 2015 #153 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Bruker her inne som absolutt på svare på alle trådene, med svada svar! Enda den brukeren er blokkert,så dukker den f**n meg opp overalt!!! Anonymous poster hash: 9d9c8...915 Jeg har opplevd slik før med, det kan være ganske plagsomt men heldigvis så er de aller fleste brukere på dette forumet herlige Endret 2. august 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #154 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har opplevd slik før med, det kan være ganske plagsomt men heldigvis så er de aller fleste brukere på dette forumet herlige "Artig" da, at det var du som svarte på dette innlegget....... Anonymous poster hash: 9d9c8...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. august 2015 #155 Del Skrevet 2. august 2015 "Artig" da, at det var du som svarte på dette innlegget....... Anonymous poster hash: 9d9c8...915 Hvordan er det artig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. august 2015 #156 Del Skrevet 2. august 2015 Brukere som angriper andre brukere, det er vondt å se hyggelige uskyldige brukere bli angrepet av nettroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. august 2015 #157 Del Skrevet 2. august 2015 "Artig" da, at det var du som svarte på dette innlegget....... Anonymous poster hash: 9d9c8...915 Bare for å legge til. Om du ikke liker at jeg poster innlegg og du har blokkert meg så er det bare å gå inn på ignorerte brukere og trykke på slik at alle innleggene jeg poster blir gjemt. Da er problemet ditt løst Synd du føler det slik mot meg men man kan ikke bli likt av alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 2. august 2015 #158 Del Skrevet 2. august 2015 Irriterer meg over nebbete AB-er som ikke tør stå for det de skriver... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. august 2015 #159 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg blir faktisk småsinna når de som jobber i kassa i klesbutikkene er trege. Veldig trege. Eller hvis folk snorker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 5. august 2015 #160 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg gikk bortover en gang-og sykkelvei tidligere i dag. Da ble jeg tatt igjen av en syklist, som kom veldig raskt bakfra. Men jeg fikk aldri noen slags advarsel, før jeg hørte det knitre i grusen ett par meter bak meg. Så det var vel bare så vidt jeg klarte å hoppe ut til fortauskanten slik at syklisten kom seg forbi. Hvorfor er det aldri noen som gidder å bruke ringeklokken på sykkelen sin, eller rope ut en advarsel i forkant slik at man slipper å bli snittkjørt av syklister med slikt hastverk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå