Gå til innhold

Jeg våknet av at han hadde sex med meg, voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mere behagelig å ligge i senga enn på sofaen evt gulvet...

For lenge siden glemte en jente mobilen når vi hadde fest i leiligheten, hun kom tilbake for å hente den og rakk ikke siste buss. Hun var beruset og hun sov i senga mi sammen med meg. Hva fanden er galt med dette? Skal det virkelig være slik at man ikke kan gjøre dette i frykt for å bli voldtatt? Jeg rørte henne ikke selvsagt.

Enhver person som utnytter en full person i en slik setting, være seg mann eller kvinne er avskylig og ikke verdt det papiret jeg tørker meg i rompa med.

Nei såklart skal man ikke ha sex med noen som er helt borte. Men hva skulle du gjort hvis denne personen våknet neste morgen å spurte hva i helvete du gjorde i senga hennes, og hun ikke husket at dere la dere sammen? Eller at begge var fulle og den ene begynte å tafse i søvne?

Hadde en opplevelse der en kompis overnatta hos meg etter en fuktig natt på byen. Dama var borte så vi lå i dobbeltsenga. Midt på natten våknet jeg av at kompisen min skrek. Hadde rullet over mot han, og tok et godt kveletak rundt halsen hannes, likssom klemte han inntil meg. Han frika helt ut, å måtte springe ut å ta en sigg. Hadde drømt at dama lå der, så tok et godt tak i "henne"(han), fordi jeg trodde det var dama mi. Husker ingen ting før jeg våknet, og ble helt satt ut. Heldigvis var dette en god kompis, så vi kunne flire av det, men hadde det vært ei tilfeldig jente hadde det vært veldig flaut, selv om vi ikke gjorde noe seksuelt.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo stor forskjell på det å ligge og sove ved siden av hverandre og det å bli vekket midt på natta av at noen jokker på deg da. Dette tilfellet kan jo overhodet ikke mistolkes, det er en soleklar voldtekt da han gjorde noe seksuelt mot hun uten hennes vilje.

 

Venninne, flørt, kjæreste eller kone; det spiller ingen rolle, det er galt på alle måter å utøve seksuelt samleie med noen som ikke samtykker til det eller er i stand til å samtykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd de fleste menn som er mye på byen. Menn skjemmes over dette, og blir sjelden tatt seriøst. Dette er realiteten desverre.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Jeg er fullstendig klar over realiteten og det er noe vi som et samfunn må jobbe med. Men det endrer ikke at mennene faktisk må anmelde det også og ikke bare leve med skammen man kan føle over å ha blitt voldtatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har en full mann som man ikke har tenkt å ha sex med i senga deres i første omgang egentlig? Har aldri skjønt meg på hvorfor menn eller kvinner drar med seg fremmede i senga uten å ha sex. Har selv gjort dette og blitt missbrukt uten at jeg var i stand til å huske eller motsette meg se seksuelle handlingene. Husket ikke selv om jeg godtok sexen til å begynne med. Har iallefall lært, å gjør ikke det flere ganger.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Det er faktisk helt irrelevant. Man er full og vil bare sove. Ikke alle har et problem å ligge i samme seng med andre. Det betyr ikke at man bare kan ta seg til rette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei såklart skal man ikke ha sex med noen som er helt borte. Men hva skulle du gjort hvis denne personen våknet neste morgen å spurte hva i helvete du gjorde i senga hennes, og hun ikke husket at dere la dere sammen? Eller at begge var fulle og den ene begynte å tafse i søvne?

Hadde en opplevelse der en kompis overnatta hos meg etter en fuktig natt på byen. Dama var borte så vi lå i dobbeltsenga. Midt på natten våknet jeg av at kompisen min skrek. Hadde rullet over mot han, og tok et godt kveletak rundt halsen hannes, likssom klemte han inntil meg. Han frika helt ut, å måtte springe ut å ta en sigg. Hadde drømt at dama lå der, så tok et godt tak i "henne"(han), fordi jeg trodde det var dama mi. Husker ingen ting før jeg våknet, og ble helt satt ut. Heldigvis var dette en god kompis, så vi kunne flire av det, men hadde det vært ei tilfeldig jente hadde det vært veldig flaut, selv om vi ikke gjorde noe seksuelt.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

For det første var det min seng så hvis hun hadde spurt om det hadde hun hatt et aldri så lite problem. :fnise: Hvis rollene hadde vært reversert hadde jeg forklart henne hva jeg gjorde der og informert om at ingenting hadde skjedd. Hvis vi begge var fulle og hun begynte å tafse hadde jeg bedt henne stoppe og sagt at jeg ikke var interessert. Og jeg hadde simpelthen ikke begynt å tafse, nærmeste jeg har kommet tafsing må være da jeg klapset noen på rompa på ungdomskolen. en uting ja, men de gjorde det tilbake så det var sikkert ikke så farlig. :fnise:

 

Det du opplevde var da ikke noe farlig. I søvne kan man finne på litt av hvert. Det er sånt man simpelthen må forvente når man legger seg i en fremmed seng. Men det er jævlig langt unna det å rulle seg mot noen og slenge armen over dem til å penetrere dem. Synes egentlig det du sa hørtes riktig så morsomt ut jeg, en opplevelse for livet! :blomst:

 

Penget mitt er uansett bare at man respekterer den andre personen og ikke "tar seg til" hvis det ikke er ønsket. Det burde egentlig ikke være så jævlig vanskelig. Selv har jeg ikke noe problem med det så jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hvorfor det skal være et problem for andre. Seriøst hvis man ikke klarer å holde henda og andre lemmer for seg selv burde man jammen leve som en øde eremitt langt ute i skogen.

Endret av Angry Man
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvir mange er det ikke som har våknet med vond bismak i munnen dagen derpå? Man har vært full, husker ikke helt hva som har skjedd. Ikke husker at man gav samtykke til sexen, men hadde det likevel. Så dagen derpå angrer man. Er det voldtekt, siden man er så full at man ikke husker alle detaljer?

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Hun sov!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei såklart skal man ikke ha sex med noen som er helt borte. Men hva skulle du gjort hvis denne personen våknet neste morgen å spurte hva i helvete du gjorde i senga hennes, og hun ikke husket at dere la dere sammen? Eller at begge var fulle og den ene begynte å tafse i søvne?

Hadde en opplevelse der en kompis overnatta hos meg etter en fuktig natt på byen. Dama var borte så vi lå i dobbeltsenga. Midt på natten våknet jeg av at kompisen min skrek. Hadde rullet over mot han, og tok et godt kveletak rundt halsen hannes, likssom klemte han inntil meg. Han frika helt ut, å måtte springe ut å ta en sigg. Hadde drømt at dama lå der, så tok et godt tak i "henne"(han), fordi jeg trodde det var dama mi. Husker ingen ting før jeg våknet, og ble helt satt ut. Heldigvis var dette en god kompis, så vi kunne flire av det, men hadde det vært ei tilfeldig jente hadde det vært veldig flaut, selv om vi ikke gjorde noe seksuelt.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Ehh du drømte at du holdt på å kvele dama di?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh du drømte at du holdt på å kvele dama di?

Det er vel helt normalt? :klem:  :balltre::humpe:

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Se, jeg gjorde det morsomt med emoticons. Or not.

Kom ikke opp noen emoticons hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Se, jeg gjorde det morsomt med emoticons. Or not.

 

Heh. Den var faktisk ganske morsom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Jeg blir helt sjokkert av noen svar her inne. Men heldigvis er det fåtallet som sier d ikke er voldtekt. Mener dere virkelig at man kan pule på noen som sover? Som ikke har sagt d et er greit? Som man verken er i forhold med eller har hatt sex med før? Hun våkner av at han har seg med henne!!! Og han stopper opp når han tror hun har våknet! Med andre ord vet han det var galt og ville ikke hun skulle vite hva som foregår.

Og til den gjøken som sier at man må reagere enn viss måte for at det skal være voldtekt: nei! Det er ikke reaksjonen som avgjør det, men handlingen! Så hvis noen blir overfallsvoldtatt og offeret reagerer ved å bli paralysert, så er det ikke voldtekt? Hvorfor forsvarer du voldtektsmenn? Du er ikke riktig god

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ingenting ut av å anmelde han, du blir bare å kaste bort masse tid. 

 

Ikke rart politiet og de fleste andre har sluttet å ta voldtekt alvorlig, slik dere damer hyler voldtekt så fort noen har lagt an på dere.

Anonymous poster hash: 500c1...952

Det der var stygt og unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det selv, men jeg var i utgangspunktet interessert i han før jeg våknet opp. Men jeg var ikke 100% klar over det før det satte i gang...

 

 

Jeg kaller det frivillig/ikke-frivillig sex! 



Anonymous poster hash: c88db...5fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt!

Det finnes ingen riktig eller gal måte å reagere på under en voldtekt. Og all den teksten du la inn her? Vel essensen var jo nettopp det. Leste du det før du kopierte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har opplevd det selv, men jeg var i utgangspunktet interessert i han før jeg våknet opp. Men jeg var ikke 100% klar over det før det satte i gang...

Jeg kaller det frivillig/ikke-frivillig sex!

Anonymous poster hash: c88db...5fe

Spiller da ingen rolle om du liker fyren i utgangspunktet eller ikke. Ligger van med deg mens du sover og ikke aner hva som skjer og våkner av det så er det voldtekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du får ingenting ut av å anmelde han, du blir bare å kaste bort masse tid. 

 

Ikke rart politiet og de fleste andre har sluttet å ta voldtekt alvorlig, slik dere damer hyler voldtekt så fort noen har lagt an på dere.

Anonymous poster hash: 500c1...952

 

 

Ikke rart politiet og de fleste andre har sluttet å ta voldtekt alvorlig pga OSS DAMER?! 

 

Hvor potta-tett går det an å bli? det hadde ikke vært så mye om voldtekt om dere gutter hadde klart å holde pikken i trusa og respektert andre. Skam deg. 

 

En ting er å legge an på noen, men å faktisk starte en seksuell aktivitet når den andre ikke er med på det, er jo noe helt annet!

 

Du burde anmelde det uansett om politiet tar tak i det eller ikke, da har du ihvertfall gjort en innsats og stått opp for deg selv! masse lykke til!!

Anonymous poster hash: 18d66...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart voldtekt! I følge artikkelen kan denne type adferd straffes med opptil femten år i fengsel. Videre står det: – Filmene viser at de tøyer grensene. Guttene sliter med å forstå at samtykket ikke til stede – «hun var jo med på det først». Men når hun sovner, blir det straffbart, sier til Dalhaug.

 

Dette er en gedigen seksuell overtramp. Det han har gjort mot TS er straffbart, og det bør anmeldes! 

 

 

http://www.tb.no/seksualforbrytelser/sex/vestfold/mener-sexlek-endte-med-overgrep/s/5-76-81843



Anonymous poster hash: 6bb2a...a2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...